Posted by : riwethiel August 24, 2012

Weekend rozpoczniemy dwoma krótkimi informacjami z japońskiego rynku~

W dniu dzisiejszym (a w Japonii to w zasadzie wczoraj XD) do sprzedaży trafiły drugie DVD (6090 jpy) oraz Blu-ray (7140 jpy) z anime!

Oprócz trzech kolejnych odcinków (3-5), pierwsze wydanie zawierało także bonusowe animacje, specjalne audio drama CD z Kise Ryotą oraz trzy karty kolekcjonerskie.

Kilka dni temu została ujawniona również okładka do części czwartej! Zainteresowanych zapraszam pod cut'a :)!





Tak jest! Nikt inny jak Midorima i Takao *squeal*!

{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jak kilka dni temu zobaczyłam na twitterze tą okładkę, to aż zaczęłam piszczeć ze szczęścia. Wygląda naprawdę fenomenalnie ❤

    ReplyDelete
  2. Yaaa świetne *o*
    Zwłaszcza, że jest Takao którego bardzi lubie x3

    ReplyDelete
  3. Ja ich zbytnio nie lubię. Akceptuje, lecz nie lubię.
    Ogólnie zauważyłam, że żadna z okładek mi się nie podobała.
    Cóż, każdy ma inne gusta.
    Może jak pojawi się Aomine, to...

    ReplyDelete
  4. Ja Takao polubilam w anime ze wzgledu na jego seiyuu, ktorego uwielbiam.. X3 Z poczatku za sama postacia nie za bardzo przepadalam... Wiem, dziwny ze mnie czlowiek XD Poza tym, Kiba wryla mi w mozg pairing Midorima x Takao przez co reaguje na nich jak nastoletni fangirl, lol ^^;

    Ciekawa jestem jak bedzie wygladala okladka z Aomine (bo w to, ze sie pojawi to ja nie watpie :3) Tylko czy bedzie na niej z Imayoshim? Z Kuroko? Sam? A moze z Kagamim? XD

    ReplyDelete
  5. Ja obstawiam że będzie na niej Aomine z Kuroko z Kagamim w tle c:'' Chociaż cholera ich tam wie xD
    MidoTaka to jedyny paring jaki akceptuję z Midorimą :3

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -