Posted by : Kiba August 17, 2012

Hej wszystkim *mach mach*.
Znowu Was pomęczę swoją osobą. Niaf niaf niaf. A teraz czas na reklamę.

Wybiera się ktoś może na konwent B-4 w Krakowie? Bo my tak. Zapraszamy Was do sali WTF Azja!?, gdzie będziemy prowadzić atrakcje. Wprawdzie nie będą one o tematyce Kuroko, ale znajdziecie tam sporo fanów tego tytułu, z którymi można pofazować. Tak więc zapraszamy do nas! *koniec reklamy*.

A jak ktoś się nie wybiera, to na pocieszenie mamy kolejne rozdzialiki Kuroko. Tym razem jest bardzo komediowo. Pojawia się też ulubiona postać naszej edytorki - czyli Papa XD. Ja też miałam z tym panem mocny ubaw.

Jak zawsze piszę bez ładu i składu.


Linki:
Rozdział 012
Rozdział 013

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. chętnie bym się wybrała na konwent jeśli możnaby było pofazować na temat Kuroko. o tej serii mogę gadać godzinami. manga uzależnia tak samo jak i anime : D |z rozdziałami idziecie jak burza~! /Akashiya

    ReplyDelete
  2. Ja jadę na polcon. Mimo to życzę wam dobrej zabawy na B-4 i dziękuję za rozdziały.

    ReplyDelete
  3. Dzięki, że tłumaczycie tą mangę~! Słyszałam o niej wiele, dobrych rzeczy i teraz ja też jestem zachwycona ^^.

    Widziałam również, że dodaliście button do naszej strony (Principles of Lust), dzięki! Wasz już też u nas dodałam : )).

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -