Posted by : Kiba August 15, 2012

Hej wszystkim.
Od dwóch dni mam ostrą fazę na Midorimę... i Takao. Ich relacja jest jakaś taka cudowna, choć czasem się Takao dziwie, jak wytrzymuje z taką tsunderowatą księżniczką jak Midorima. Trzeba jednak przyznać, że ta znajomość wychodzi im obu na dobre (a na pewno Midorimie). A tak poza tym, mamy dla was kolejne rozdzialiki (i pojawiają się w nich Shin-chan i Takao!).

 Ekhem! Wdech, wydech. Dobrze, już jestem spokojna.
Chciałabym podziękować wszystkim osobom komentującym nasze posty, dającym dobre rady, jak i podziękować stronom, które wymieniły się z nami bannerkami. Dziękuje Wam kochani ludzie! Po prostu jak dla mnie motywacja i fun +1000000%.


Linki:
Rozdział 010
Rozdział 011

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. co do poprzedniego posta........ OMFG!!! CHCE! WSZYSTKO! Nawet NPoTa xD Gdzieś mi się tam Ryoma rzucił... Figurki... AAAAAAA! Nienawidzę japońców. Oni zawsze wiedzą na co przepuścić chcemy kasę Y^Y
    A co do nowego kuroko: Ach, dziękuję <3
    Nie ma sprawy, wymiana banerkami to czysta pleasure :D
    magda1991m

    ReplyDelete
  2. Z chęcią bym przeczytała... to znaczy mam dylemat... oglądnąć anime, po czym zabrać się za mangę czy może przeczytać mangę i potem dokończyć anime? Uch... !
    Masakra. . _ .

    I w sumie to racja... Midorimie potrafi zajść za skórę x D. Hahaha, to daje kolejny podtekst yaoi... ja już chyba mam obsesję, ale trudno x D.

    ReplyDelete
  3. *znowu ma lola z gif'a*
    Skąd wy je bierzecie? xDD
    Za rozdziały dziękuję, a co do poprzedniego posta, to ja bym z chęcią taki ręczniczek sobie sprawiła. *^*

    ReplyDelete
  4. @magda1991m: my również dziękujemy. No niestety w nipponlandzie to im się sprzedaje, więc mogą sobie tak szaleć a nu nas *chlip*. O faktycznie, ryjec Ryomy i shinPoT. Nie zauważyłam tego wcześniej *la fail*.

    @Juliei: dziękujemy, staramy się robić szybciutko jak tylko jest chwilka czasu

    @Nanderi.: szczerze to bym radziła pierwsze anime, bo w mandze jest sporo ekstra rozdziałów i pewnych 'smaczków', których potem nie ekranizują. Ja osobiście jestem na bieżąco z mangą i anime w takich momentach troszkę mnie frustruje... Ewentualnie dobrym sposobem mogło by być 1 odcinek anime - następnie rozdziały mangi z nim się pokrywające.

    @Miku: też bardzo je lubię, dostałam kiedyś paczkę od riw, i teraz używam, który mi w miarę odpowiada do treści rozdziałów czy ogólnego mooda własnego. Ale ktokolwiek wpadł na pomysł z kurczakami był geniuszem zła XDDD.

    ReplyDelete
  5. Po pierwsze, ślicznie dziękuję za nowe rozdziały. <3 Mieć Wasz button na stronie to zaszczyt. <3

    Mam nadzieję, że Wam się uda. T.T Pierwsza tsuritamowa ekipo w Polsce, liczę na Was. <3
    Ukarz ją, ukarz. <3 Też mnie ostatnio denerwuje. ^^
    haha Fajnie być starym wyjadaczem, ja ze swoim stażem lat 5 też czułam się w miarę obeznana, ale mnie zdeklasowałaś. T.T
    Czyli oglądanie dram przychodzi z czasem, może mnie też kiedyś faza dopadnie. ^^
    ahahaha No Ci nowi bohaterowie są niczym jakieś OC. haha Faktycznie przypomina to trochę fanfika, w dodatku takiego troszkę marnego. xD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -