Posted by : Kiba August 29, 2012

Ech, dziś wiem, co czuje człowiek pracujący w kamieniołomach (no dobra, przesadzam, ale przy wyrębie i zwózce drewna to na pewno). Padam z nóg. A co najgorsze, jutro czeka mnie podobny dzień. Sigh... Mam nadzieję, że uda nam się wyrobić do piątku. Zbliża się bowiem bardzo uroczysty dzień i z tej okazji mamy w planach kilka niespodzianek. Nie wiem jeszcze, ile z tego wypali, dlatego nie zamierzam zdradzać dokładnej liczby owych niespodzianek, ale mam nadzieję, że się uda i będzie fajnie. Możecie zgadywać, co to za niespodzianki, a kto wie, może i wam odpowiemy XP.

P.S.
Gif się nie przewija T.T jakiś felerny jest. Ale słodki.
Co do rozdziałów, to dzięki Hyuudze mogłam się bezkarnie poznęcać nad Tsugawą (muahaha). Riw mnie jednak cenzurowała trochę, więc jest jak jest. Zobaczcie sami.
To teraz idę się porządnie umyć i biorę się do roboty, tym razem umysłowej.

UWAGA! Wszyscy, którzy ściągnęli rozdział 22 przed godziną 22:00 mają w nim nieprzetłumaczoną jedną stronę, którą zamieszczamy do pobrania pod cut'em. Rozdział jest aktualnie reuploadowany. Prosimy o cierpliwość :)
Update: Już wszystko powinno grać.

Linki:
Rozdział 022
Rozdział 023

Rozdział 22, strona 24: (poprawiona)


{ 17 komentarze... read them below or Comment }

  1. Aww, a mnie w piątek nie będzie! Q_Q
    Ale wejdę z komórki i zobaczę cóż to dla Nas przygotowałyście. x3 Zgadywać nie będę, bo szczerze, nie mam pojęcia, co to mogą być za niespodzianki. Podejrzewam tylko, że w piątek trzeci tom będzie skończony. xD

    Ożeż! To Ciekawa jestem jak to było bez cenzury. XD
    Ale dobrze, dowalcie mu. *^* Też nie lubię tego typa. Pamiętam jak go wyzywałam podczas oglądania animca... x"D
    Świetna robota. c: Dziękuję za rozdziały. ^^
    A, i mam małe pytanko, orientujecie się może, w którym tomie pojawia się Akashi?

    ReplyDelete
  2. aww, dziękuję za nowe chaptery <3
    już się nie mogę doczekać na te niespodzianki z okazji urodzin Aomine *o*

    @Miku - o ile się orientuję jego twarz w całej okazałości widzimy w tomie 13 w 113 chapterze c: ale we wcześniejszych tomach tylko o nim wspominają~

    ReplyDelete
  3. Hahah Gif świetny *o*
    nowe chaptery! *w* Dziękuję ślicznie <3
    Niespodzianki?! Jestem ciekawa co to bedzie *o*
    Nie moge się już doczekać x3

    ReplyDelete
  4. 24 strona chaptera 22 - czy tam ma być na dole po angielsku, czy... to błąd? xD

    Ps. Podoba mi się wasze luźne tłumaczenie mangi <3

    ReplyDelete
  5. Faktycznie, przeoczony dopisek XD. Bardzo dziekuje za zwrocenie uwagi! ♥ Stronka juz jest poprawiona i gotowa do pobrania~

    ReplyDelete
  6. O, to Aomine ma wtedy urodziny... Nigdy się w tym nie orientuję... *myślała, że to na ostatni dzień wakacji, ale gafa*
    Aż sobie sprawdzę, kiedy ma Kuroko. xD

    Black, dziękuję. :3

    ReplyDelete
  7. Dzięki za nowe rozdziały.
    Co do jutra, Aomine zasługuje na szczególny prezent.
    Tak na marginesie, czy ktoś może wie w którym chapterze była ta scena?
    http://images4.wikia.nocookie.net/__cb20120222174312/kurokonobasuke/images/2/24/Kuroko_and_Kise_in_middle_school.png
    Bo przeszukałam wszystkie rozdziały od nowa, ale nie znalazłam.
    A na dodatek gdzieś przeczytałam, iż jest rozdział w którym jest pokazane jak Kise po raz pierwszy spotyka Kuroko. Kojarzycie który to?

    A może to wszystko ściema?
    Pomóżcie! Ja się tu zadręczam szukając odpowiednich chapterów.

    ReplyDelete
  8. @ Miku - nie ma za co <3
    @ Madzik93 - tom 8, chapter 62.5 (specjalny dodatek) właśnie w nim jest pokazane pierwsze spotkanie i wspólny mecz Kise oraz Kuroko c: dam może od razu linka do skanów mangi:
    http://mangafox.me/manga/kuroko_no_basuke/v08/c062.5/1.html

    ReplyDelete
  9. Muszę przyznać, że strona jest świetnie zrobiona, skanlacje ekstra (chwalę pomysł ściągania na dysk całych tomów - nie tylko pojedynczych rozdziałów!) i z całą pewnością będę tu wpadać częściej. :D

    ReplyDelete
  10. Dziękuje ci Black. Naprawdę.
    Czatowałam na to kilka dni.
    Wyratowałaś mnie od tortur psychicznych.

    ReplyDelete
  11. nie ma za co @_@ jakbyś miała jeszcze jakieś pytania to pytaj, postaram się pomóc c: o ile oczywiście będę wiedzieć xD''

    ReplyDelete
  12. No dobra...
    Szukam ciekawych ff AominexKuroko.
    Polski lub Angielski.
    Znasz jakieś ciekawe?

    ReplyDelete
  13. Trafiłam na stronę niedawno i łaaa, szalenie się cieszę, że ktoś tłumaczy tę mangę, a do tego tak szybko! Wielkie dzięki! ^^ Co do samych tłumaczeń jako odbiorca nie mam nic do zarzucenia, nie czytałam po angielsku, więc trudno mi mówić o poprawności tłumaczeń, ale jako czytelnik jestem zadowolona z poziomu. Oby tak dalej, a nawet lepiej! ^^

    ReplyDelete
  14. Miharu pisze AoKuro ale chyba jej bloga znasz bo o ile pamiętam komentowałaś jej rozdział c: Ja na razie tylko AoKise ale może to się zmieni w najbliższym czasie xD Z polskich to już raczej nikt, a z angielskich to poleciłabym ci :
    http://www.fanfiction.net/s/8451720/1/Then-I-Found-You
    http://www.fanfiction.net/s/8480846/1/Shattered-Soul-Rewritten
    i http://www.fanfiction.net/s/8225445/1/The-Eclipse-of-Kuroko-Tetsuya

    ReplyDelete
  15. Blog Miharu znam bardzo dobrze. Kilka razy czytałam.
    Twój też znam. I przyznam, że nie żałujesz sobie ostrych słów (tak dalej!). Mimo iż nie przepadam za tą parą, to śledzę rozdziały. (może nawet kiedyś skomentuje)
    Co do angielskich, to na 100% przeczytam (nawet jak mi się nie spodoba, jestem głodna AoKuro)
    Dzięki za linki.

    ReplyDelete
  16. O bardzo mi miło, nie wiedziałam *-*' Bo to pasuje do Aomine c: To taki niewychowany zboczeniec~ Starałam się wybrac te lepsze spośród tych co są :3 Niektóre to aż szkoda czytać, niestety rzadko można znaleźć prawdziwą perełkę ;_; nie ma za co ♥

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -