Posted by : Kiba August 27, 2012

Nie wiem, czy wszyscy czytali, więc się powtórzę. Przepraszam, że nie odpowiadałam na komentarze od ostatniego razu, ale byłam na wyjeździe i cały weekend balowałam (moja biedna głowa, kiedy ja to odeśpię). Jednak już z odpowiednimi dopalaczami w garści zabieram się do pracy!

Choć Seihou T.T... Dowalcie im już chłopcy, ino raz i mocno, i chodźmy już dalej. Tyle ciekawych rzeczy przed nami, więc po co marnować życie na takie szumowiny (mój hejt dla Tsugawy osiąga nowe wyżyny w tych rozdziałach, aż się prawie przyłapałam, że nucę przy nim "What is this feeling" z musicalu Wicked, ale offtop XD).

Nie wiem czemu, ale tych słodkich kurczakowych gifów to najwięcej jest z Kise. No, może jedynie Kuroko go przebija, ale Kisekuro to topuje wszystko. Mimo iż specjalnie nie przepadam za tą parką, to na te ciapcioki mogę się patrzyć godzinami ^^.

Dziękujemy za komentarze! Każdy z nich jest dla nas na wagę złota!

Linki:
Rozdział 020
Rozdział 021

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ohohoho. Cóż ja widzę. Po tylu nowościach związanych z KnB, nowe chaptery do czytania?
    Dobrze, dobrze.
    Idziecie jak burza z tym tłumaczeniem.
    Bardzo się cieszę, i dziękuje za trud włożony w tłumaczenie (wiem jakie to ciężkie, bo sama tłumaczyłam dla pewnej grupy).
    Życzę powodzenia z dalszymi rozdziałami (jeszcze "troszeczkę" i pojawi się Daiki!).
    Muszę iść zmierzyć ciśnienie, bo mi chyba podskoczyło dość poważnie.

    ReplyDelete
  2. Dzięki za nowe rozdziały *bierze się za czytanie*

    Ps1. Skąd bierzecie te gify?
    Ps2. Czy ta seria ptaszków ma jakąś nazwę? My z Teelą nazywamy to KurokoBirds xD'

    ReplyDelete
  3. AAAAAhhh nowe chaptery! Dziękuje ^^ <3
    Idzie wam to szybko *o* jak sie ciesze!
    Dziękuje! dziękuje za waszą prace <3
    A te gify są świetne xD ale fakt dużo napotykam takich KiseKuro D:
    Powodzenia w dalszym tłumaczeniu! Jeszcze troche i Aomine! *w*

    ReplyDelete
  4. @madzik93: Dziękujemy. A owszem, do Aomine już niedużo zostało ^.^ Damy radę.

    @Sailor Sugar: Te gify pochodzą z kolekcji riw, która uwielbia surfować po sieci i "czytać" chińskie blogi. Wiem tylko, że wzięły się one od porównywania postaci z Kuroko do ptaszków z Angry Birds i tak wyewoluowały w to, co używamy.

    @Miharu: Dziękujemy, też się cieszymy, że nie ma większych przestojów. Póki są wakacje to damy z siebie wszystko!

    ReplyDelete
  5. Biedny Kise, co ten Kuroko mu robi... XD
    Dziękuję za kolejne rozdziały. ^3^ (muszę nadrobić, za szybko wydajecie xD)
    Ach, a tak w ogóle, zakochałam się w piosence "SHOUT!!", matuchno, Kagami i Kuroko mają takie wspaniałe głosy. *///*
    A i "F.O.V." Takao jest świetne. ///

    ReplyDelete
  6. Chodziło mi raczej o ich pochodzenie. Czy wiecie kto je robi ;P

    ReplyDelete
  7. @Miku: Kuroko ma Kagamiwgo, względnie Aomine więc tak łatwo się Kise nie da XD. Nadrabiaj, nadrabiaj, cieszymy się, że się podoba i jak zwykle czekamy na komentarze.

    @Sailor Sugar: Już riw się pytam i ci podeślę.

    ReplyDelete
  8. Och, och, och! To jakbyś i mi mogła podesłać... xD
    Będę bardzo wdzięczna. ^^

    ReplyDelete
  9. @Miku: Jasne, zaraz Ci wyślę. Jeszcze jacyś chętni? XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -