Posted by : Kiba August 31, 2012


Wchodzę do pokoju i słyszę:
riw: Kyaaa! Kiziamine!!
Kiba: WTF!? Czy to jakaś nowa nazwa na Kise + Aomine? *zerka riw przez ramię*
riw: Nie, to tylko moja kizia-mizia *pokazuje super-hot fanart Aomine*
Kiba: *gleba*

I tak "Kiziamine" okazało się być tylko zdrobnieniem od Aomine. Więc jeszcze raz wszystkiego najlepszego dla tego pana, a my przechodzimy do naszych prezentów~

Pod cutem znajduje się dokładna lista niespodzianek. Dajcie nam znać, która jest waszą ulubioną. Czekamy również na ewentualne wskazówki, co byście chcieli dostać przy kolejnych uroczystych okazjach. A nuż spełnimy Wasze życzenia?

Niespodzianka nr 1 - większa aktualka. Rozdziałów jest 5, a taki numer koszulki nosi Aomine w Touou! Niestety, jeszcze nie doszliśmy w mandze do Aomine, ale i tak są fajne rzeczy (koniec meczu z Seihou, początek meczu z Shuutoku). Kończymy tym samym 3 tom, który w całości można pobrać w zakładce "manga" i rozpoczynamy tomik 4!

Linki:
Rozdział 024
Rozdział 025
Rozdział 026
Rozdział 027
Rozdział 028


Niespodzianka nr 2 - Udostępniamy wam zakładkę z anime. Na razie są to raw'y, ale może kiedyś zajmiemy się własnymi napisami/hardsubami (jak znajdzie się trochę czasu, czyli w dalekiej przyszłości, kiedy uda nam się dogonić mangę, ewentualnie doba zacznie się rozciągać i zawierać w sobie więcej godzin).

Zakładka anime :D


Niespodzianka nr 3 - Zsubowane NG, czyli krótkie, śmieszne scenki z 1-szego i 2-ego DVD. Są one oparte na kilku-panelowych komiksach, które znajdują się po każdym rozdziale mangi. Moim osobistym faworytem jest 2-2. Za czasówkę serdecznie dziękujemy Otai!



DVD vol.1 - NG01
DL: klik


DVD vol.1 - NG02
DL: klik


DVD vol.2 - NG01
DL: klik


DVD vol.2 - NG02
DL: klik

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)
☆ Do poprawnego odtworzenia napisów zalecamy używanie Media Player Classic (pliki mają chińskie hardsuby, które starałyśmy się zasłonić czarną ramką, a nie we wszystkich programach się to dobrze odtwarza.)
☆ Do poprawnego odtworzenia video niezbędne są aktualne kodeki


Niespodzianka nr 4 - Test kompatybilności, czyli kto ze świata Kurobasu byłby dla ciebie najlepszym partnerem (do gry w kosza, oczywiście ;D)! Jest to fragment oficjalnego fanbook'a/character bible, który powolutku zamierzam sobie tłumaczyć w ramach urozmaicenia mojego życia translatorskiego~

Sam teścik jest dość specyficzny i momentami były w nim naprawdę dziwaczne konstrukcje, ale mam nadzieje, że dałam im radę.

Jak sama robiłam ten test, to za pierwszym razem wyszedł mi bad end T.T (tak, na 11 opcji 1 jest zła i ja musiałam akurat na nią trafić). Za drugim, mimo usilnego polowania na Akashiego wyszedł mi Midorima. Riw natomiast wyszedł Kise i to już za pierwszym razem. To jest złote dziecko, za pierwszym razem trafia, gdzie chce. Podzielcie się waszymi rezultatami, chętnie poczytamy, kto komu wyszedł! X3

Rozdział 2: "Kurobasu" amusement
131-134 - Quiz


Niespodzianka nr 5 - Zdjęcia z urodzinowego party, jakie zorganizowałyśmy dla Aomine. Niestety, nie wszyscy z Generacji Cudów mogli się pojawić (czyt. riw na razie nie chce się szyć Murasakibary, a na Akashiego nie znalazła jeszcze dobrego koloru materiału).

Tak, wiem, mamy nierówno pod sufitem, ale nam z tym dobrze.


Uff, może nie ma jakiś ogromniastych fajerwerków, ale ja osobiście jestem bardzo zadowolona z tego, co udało nam dla was przygotować. Enjoy!

{ 23 komentarze... read them below or Comment }

  1. O Boże jak mi dobrze *-* Ale nad dopieściłyście, aż nie wiem za co się zabrać *q* Dziękuje za zsubowane NG *___________* Miałam cichą nadzieję że się tym zajmiecie ♥ Co do testu to wyszedł mi Aomine *o* Ohoho, Daiki misiaczku <3 Awww, te kurczaki są obłędne *-*

    ReplyDelete
  2. Czuję się taka forever alone po tym teście >:.

    Co bym nie wybrała zmuszają mnie do treningu z Riko, nawet jeśli to nie są złe odpowiedzi (wtf to pytanie z panią trener). Jak już się naprawdę zmusiłam, żeby wybrać jakieś odpowiedzi, z którymi nawet się nie zgadzam to w końcu wyszedł mi Hyuuga, ale to tak bardzo naciągane XD

    ReplyDelete
  3. Kochanie moje moje wszystkiego najlepszego.
    Też mi wyszedł Aomine, o tak! (liczyłam na to)
    Tyle niespodzianek na raz. Wasza grupa non stop mnie uszczęśliwia i zaskakuje.
    Daiki kochanie moje jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Już niedługo dojdą do ciebie w mandze.

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego Najlepszego, Aomine! \(*´ω`*)/
    No, no, no. Odwaliłyście kawał dobrej roboty. Wszystkie niespodzianki są cudowne, ale najbardziej podoba mi się niespodzianka nr 5, te kurczaczki są takie pocieszne~
    Riw, jesteś genialna. (Nie masz może ochoty porobić trochę takich kurczaczków i sprzedać? Jak coś, to ja bardzo, bardzo chętnie, tylko żeby cena nie przekraczała sześciu zer XD)
    I nr 3, ożeż, nie wiem, który jest najlepszy, bo wszystkie są świetne. XDD Brechtałam przy nich jak głupia, chociaż ojciec siedział obok. X"D Cóż, chyba się już przyzwyczaił, bo nie komentował.
    A co do testu, aww, wyszedł mi Kagami... *a tak strasznie chciała Kuroko T^T*
    Dlatego zrobiłam test jeszcze raz. 8D
    Ale wyszedł Hyuuga. =w=
    Chcę Kuroko... ;w;
    I chcę zobaczyć ten super-hot fanart Aomine. XD

    Dziękuję za przygotowanie dla Nas tych wszystkich wspaniałości, jesteście wielkie! <3

    Mam wrażenie, że tak trochę bez składu i ładu piszę, ale to przez tę euforię, która mnie wypełnia. xD
    Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję! :3

    ReplyDelete
  5. Awwwwww... Dzięki!
    *zaciesza morde z niespodzianki numer 3*
    Jesteście niesamowite! *O*
    I najlepszego dla Aomine. <3 Mam nadzieję, że urodzinki wszystkich będę tak hucznie obchodzone. <3

    ReplyDelete
  6. Och i jeszcze się podzielę wynikiem. Jak wybierałam przeciwne do mnie odpowiedzi wyszedł mi Kagami. xD ahaha Nie ma we mnie drzemiącego talentu.
    A jak wybierałam pasujące wyszedł Hyuuga! <3 Yaaaaay! A za drugim razem Kuroko. xD

    ReplyDelete
  7. Aww. *zazdrości, zazdrości*

    ReplyDelete
  8. @Black: A my sie cieszymy, ze moglysmy sprawic troche radosci ♥ Mam nadzieje, ze w przyszlosci nie bedzie problemow z dorwaniem klipow XD; I ciesze sie, ze kurczaki sie podobaja :D

    @Otai: Biedna XD To pewnie dlatego, ze w odpowiedziach nie ma Mitobe, lol~

    @madzik93: Jeszcze tylko mecz z Shuutoku i juz Dai-chan zawita na ekrany naszych komputerkow (w wersji polskiej oczywiscie XD). Lubimy robic niespodzianki i cieszymy sie, ze sie podobaja :D♥

    @Miku: Awww, jestem dumna mama T3T *sciska swoje kurczaki* Podobacie sie ludziom, widzicie wy to? X3 A co do sprzedazy, to nie mialabym nic przeciwko (jestem M i lubie sobie kluc igla palce XD), tylko problem jest z materialami :( Ciezko jest mi dorwac plusz lub polar, ktory by sie na nie nawadal (generalnie chodze po second-handach i zwijam dzieciece ubranka 8D). Aktualnie mam jeszcze materialow na 1 Kagamiego, ze 2 Kise i cala rodzine Aomine, lol. Nie ma nikt nic z pluszu do zniszczenia T-T? Ja bym naprawde chetnie poszyla XD Kogo bys chciala? Pewnie Kuroko? :3
    A fanart jak znajde to Ci podlinkuje, bo aktualnie gdzies zginal w czelusciach mojego dysku *na ktorym jest zapisane jakies pol Internetu* To byl taki fajny topless Aomine, z zerochan chyba ukradlam XD

    @Tabitha: Zobaczymy jak czas pozwoli (bo na razie bylo duzo wolnego), ale postaramy sie, zeby kazdy na swoje urodzinki dostal jakis prezencik :D (tzn. zebyscie wy dostali w ramach swietowania XDD)

    ReplyDelete
  9. Riw jak dorwiesz się do pluszu to ja też bym była zainteresowana kupnem takiego kurczaczka *3* Moje zdolności manualne kuleją okrutnie jeśli do gry wchodzi igła z nicią x.x A tobie wyszły wręcz fenomenalnie *-*

    ReplyDelete
  10. @Black: A kogo by sobie Pani zyczyla? XD

    ReplyDelete
  11. Huehuehue, no jak to kogo? *-* Wiadomo,że Aomine xD A jakby dało radę to jeszcze Kise do kompletu <3 AoKise, AoKise everywhere~ ♥

    ReplyDelete
  12. @Black: I po co ja pytalam, haha XD (chyba zeby sie tylko upewnic). Na Aomine mam material, ale on jest inny niz ten, z ktorego mam zrobionego Kise ze zdjecia (bo Aomine jest z polaru, a Kise z pluszu - troche inna faktura). Rozejrze sie jeszcze za materialami w przyszlym tyg. i dam ewentualnie znac jak poszly lowy XD

    ReplyDelete
  13. Upewnić zawsze się warto >D! Będę czekać na te wieści z utęsknieniem *3*

    ReplyDelete
  14. Jesteście najlepsi!!!^^ Co do testu wyszedł mi Aominecchi (wykonuje lucky lucky dance) *q*
    p.s jak robicie te pluszowe cudeńka ? :D

    ReplyDelete
  15. @Aleksandra Kaczyńska: Aww, rozpuscimy sie dzisiaj od tych wszystkich wspanialych komentarzy ♥ Dziekujemy!
    Prawie-jak-making pluszakow opisalam na swoim blogu :D (a przynajmniej, co jest potrzebne, zeby sobie takowego zrobic): http://dokidokiyukai.blogspot.com/2012/07/koko-koko-kuroko-spoko.html

    ReplyDelete
  16. Mi i Teeli wszedł Akashi, co Teela wyraziła wielkim jękiem niezadowolenia xD

    Aktualna naprawdę full-wypaśna. Biorę się za ściąganie. I dzięki za waszą ciężką pracę.

    Ps. KurokoBirdsy są przesłodkie ❤

    ReplyDelete
  17. Mogę mieć 2 uwagi do tłumaczenia?
    1) KnB-02-024-13 'Obrona każdy swego na całym korcie' - nawet, jeśli to brzmi ok (chociaż nie sądzę), to strasznie to niezrozumiałe bez oglądania anime O.o' Może lepiej by brzmiało "Każdy broni swojego na całym korcie"?
    2) KnB-02-025-07 "Załóżcie bluzy, żeby za bardzo nie ochłonąć!" -> Myślę, że chodziło tu o "schłodzenie ciała", więc "ochłonąć" nie za bardzo tu pasuje, gdyż oznacza odzyskać równowagę psychiczną po silnym przeżyciu, wstrząsie; pozbyć się uczucia gorąca, zdenerwowania. Lepiej by tu wyglądało "ochłodzić/schłodzić/oziębić" lub coś pokrewnego.

    DLA CHĘTNYCH, czyli wykład z optyki autorstwa Teeli xD'
    Taka mała dygresja w różnicach między mangą, a anime: scenka, gdy Takao widzi Kuroko jak ten wchodzi do łazienki. Koga uważa, że to dziwne, że zauważył go, jak stał do niego tyłem, ALE w anime aż się chce powiedzieć "BAKA! Przecież mógł go zobaczyć w lustrze!" W mandze jest to samo, ale... na czym polega różnica? W anime są dwa lustra obok siebie klik1, a w mandze jedno duże klik1 & klik2. Nie ma różnicy? Oczywiście, że jest różnica - i to bardzo duża. To logiczne, że dwa lustra dają większe pole widzenia i mógł zobaczyć Kuroko. Dlaczego? Pole widzenia człowieka to około 210 stopni, z których 120 stopni to widzenie obuoczne, tak więc jeśli zauważył ruch kątem oka w "drugim" lustrze, to już mamy wyjaśnienie tego fenomenu. W mandze sprawa się trochę bardziej komplikuje, bo jest tylko jedno lustro, ale nadal ograniczam się do tego, że Takao zauważył Kuroko w lustrze, a nie "magicznym okiem z tyłu głowy" (jak sądzą co poniektórzy) xD' Scenka w mandze jest inna - widać, że "została przemyślana", bo Kuroko jest pokazany zanim wchodzi w kąt 90 stopni odbicia się w lustrze. ALE - wyjaśnienie nadal pozostaje w strefie "logiki" (a właściwie optyki)! Wprawdzie światło odbija się od powierzchni gładkich pod tym samym kątem niezależnie od odległości (kąt odbicia jest zawsze równy kątowi padania - drugie prawo odbicia), to "kąt padania" naszego wzroku zupełnie zmienia sytuację. Jak już wspominałam - nasze pole widzenia to około 210 stopni, a dodatkowo, jeśli stoimy wystarczająco blisko lustra, to możemy zobaczyć za sobą praktycznie całe pomieszczenie. Sami sprawdźcie ;P

    ReplyDelete
  18. OMFG!!! Lece okraść Smyka ze wszystkich polarko-pluszo-podobnych ciuszków!!:D Już nie moge sie doczekac widoku przyczepionego kurczako-Aominecchiego do szkolnej torby~~ :3

    ReplyDelete
  19. @Teela: Co do pierwszego punktu, to jest to termin koszykarski używany powszechnie w terminologii tej dyscypliny. Wiem, że brzmi to trochę z tyłka, faktycznie, mogłam to "każdy swego" wziąć w cudzysłów czy coś. W tłumaczeniu staram się trzymać istniejącej terminologii, ponieważ oryginalnie też jej używają.
    at 2 - faktycznie, błąd z naszej strony. Jeśli riw nie będzie się zbytnio burzyć to może poprawi tę stronę.
    Ogólnie dziękuję za konstruktywne uwagi, bardzo mnie one cieszą bowiem pokazują mi, gdzie muszę jeszcze popracować/na co zwrócić większa uwagę.
    A wykład z optyki był sugoi!

    @Aleksandra Kaczyńska: Lepiej jakiś second-hand, będzie taniej ^^

    ReplyDelete
  20. No to w przypadku pierwszego punktu zwracam honor :) Koszykówka jako sport mało mnie interesuje, nie oglądam jej w TV, ani nie śledzę na bieżąco nowości (nie to co tenis xD), więc to logiczne, że nie widziałam, że istnieje taki termin.

    ReplyDelete
  21. @Riw: Moj podziw do Ciebie gwałtownie wzrósł.
    Hm, spytałam się mamy, ale powiedziała, że nic raczej nie będzie mieć, bo ona to takie rzeczy wywala. D:
    Ale jeszcze sprawdzę czy coś się przypadkiem nie zawieruszyło (chociaż kojarzy mi się, że to było coś różowego xD).
    Ogólnie, to ja bym chciała całą rodzinkę. x'D Jednakże na chwilę obecną (i trochę późniejszą) nie stać mnie, bo ostatnio kupiłam trochę mang... " Ale jakbym mogła zdobyć przynajmniej Kuroko... byłabym bardzo wdzięczna. <3 Później (Listopad/Grudzień = Dużo pieniążków XD) zgłosiłabym się po resztę. ^^ Jeśli bym mogła.

    Jak coś, to Kiba ma mój numer gadu. Może śmiało Ci go przekazać. :3
    Pocztę tak samo.

    ReplyDelete
  22. @Miku: Postaram sie zapolowac na jakies materialy w przyszlym tygodniu, ale nie wiem co z tego bedzie XD; Bede gambarowac! I dam potem ewentualnie znac co i jak, bo na razie to nic niestety nie moge obiecac :(
    Gadu niestety nie uzywam XD Tylko MSN'a, twitter'a i maila~

    ReplyDelete
  23. Quiz mi nie działa...

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -