Posted by : riwethiel September 22, 2012

Dzisiejszy tydzień pełen jest wspaniałych wypuszczek! Ta, co prawda nieco przedpremierowo, ale wiem, że przez wielu wyczekiwana: "Character Song: Duet Series" z Midorimą i Takao w roli głównej!

Płyta ta, tak jak jej poprzedniczki, zawiera 5 utworów (mini drama, 2 piosenki oraz wersje solowe pierwszej z nich) i kosztuje 1200 jpy.

Ja osobiście spodziewałam się czegoś innego po tym duecie, ale może to tylko kwestia pierwszego przesłuchania~ *idzie słuchac drugi raz*

PS. Na dniach pojawi się również OST! :)

Edit: W paczce z kartami końcowymi brakowało karty z odcinka 20 (dzięki, Black ♥). W dziale "Anime" zamieściłam już link do nowej paczki, a wszystkich którzy chcą ściągnąć tylko tą jedną, brakującą zapraszam po nią tutaj.

Edit2: Karta z ostatniego, 25-tego odcinka dołożona do galerii :) (osobno i bez podglądu~)


Character Song: DUET SERIES Vol.3, Shintarō Midorima (Daisuke Ono) & Kazunari Takao (Tatsuhisa Suzuki)
Data wydania: 2012/09/26
Cena: 1200 jenów
01. Mini drama: Midorima & Takao~
02. To aru Shinja no Kakan na Mainichi
03. Ashita e Tsurete
04. To aru Shinja no Kakan na Mainichi (Takao off ver.)
05. To aru Shinja no Kakan na Mainichi (Midorima off ver.)
DL: klik

Wskazówka:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja też się spodziewałam czegoś innego. Miałam nadzieję, coś w stylu F.O.V.

    ReplyDelete
  2. cóż... spodziewałam się czegoś zupełnie innego tak szczerze o.o ale i tak jak kilka razy posłucham to się przyzwyczaję xD

    ReplyDelete
  3. Ej, ej Riw pobrałam w te karty endowskie i nie ma 20 D: z Hyugą i Kiyoshim~

    ReplyDelete
  4. @Black: Oj oj, faktycznie, musialam przeoczyc XD; Chyba, ze mi uciekli i poszli razem w krzaki... czy cos. Zaraz wrzuce nowa paczke :3!

    ReplyDelete
  5. A mi się to nawet podoba (może dlatego, że niczego specjalnego nie oczekiwałam X"D).
    Już nie mogę doczekać się następnego duetu. *^*

    A tak w ogóle, właśnie ściąga mi się ostatni odcinek Kuroko. *dźwięk pękającego serduszka* ;^;

    ReplyDelete
  6. RIW , RIW, RIW WIDZIAŁAŚ TO!? @_________________________________@ :
    https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/580255_498532993490764_362520999_n.jpg
    #!&@&*%*(^* umarłaaaaaam @____@ *drowning in feelings*

    ReplyDelete
  7. Blackus, to jest sfotoszopowane ;< Ale ja dalej licze na kwiecien 2013 XD

    ReplyDelete
  8. wiem, zorientowałam się przed chwilą xD ale i tak szczerzę mordę XD

    ReplyDelete
  9. Jak chcesz, to zrobie lepszego fotoszopa XDDD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -