Posted by : riwethiel September 21, 2012

Dzisiaj w Japonii swoją premierę miała trzecia część DVD (6090 jpy) oraz Blu-ray'a (7140 jpy) z anime.

Na krążkach znajdują się odcinki 6-8 oraz 3 NG (które na pewno przetłumaczymy, jak tylko wpadną w nasze łapki ;D), a do pierwszego wydania zostały dołączone 3 karty kolekcjonerskie z obrazkami (znanymi nam również jako karty końcowe) pojawiającymi się na końcu każdego odcinka anime. Po raz kolejny, w first press'ie, pojawiło się również Drama CD - tym razem jego bohaterem jest Junpei Hyuuga. Na CD, oprócz dramy, nagrana jest piosenka "Seishun TIP-OFF!! ~MVP Hyuuga ver." oraz komentarze seiyuu.

PS. Wczoraj do działu "Anime" trafił sznurek do paczki z kartami końcowymi z anime (odcinki 1-24) w rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli. Enjoy~!
PPS. Niedługo otwieramy "Fanzone"! Dalej czekamy na Wasze zgłoszenia :) Więcej informacji tutaj.




{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie mogłam się powstrzymać przed ściągnięciem kart końcowych pomimo, że mam je już w rozdzielczości 1280x800... xD

    ReplyDelete
  2. dokładnie, ja tak samo :D kurobasu nigdy dość ^^"
    Przy okazji, mam pytanie... i na wstępie przepraszam, jeśli umknęło mi to w którymś newsie (chyba, że wgl nie zostało o tym wspomniane O.o) ale czy Dramy CD też będą tłumaczone? Tak tylko z ciekawości :D

    ReplyDelete
  3. @Mis: Tak, mamy w planach tłumaczenie Drama CD i nie tylko. Wprawdzie nie jestem w stanie powiedzieć, kiedy dokładnie się za to wezmę, ponieważ tłumaczenie ze słuchu idzie mi dużo ciężej, a naszym priorytetem jest jak najszybsze dogonienie mangi.
    Dziękujemy za zainteresowanie ^^.

    ReplyDelete
  4. Kurna, ja to dopiero spóźniona! riw, wszystkiego najlepszego, dużo Kisi i Kiziamine <33 XD
    I czekam na Fanzone! *.* I nowe rozdziały rzecz jasna. ^w^

    ReplyDelete
  5. @Hibari: Nic sie nie martw! Tak jak pisalam - imprezuje caly tydzien (a przez weekend to juz w ogole *fufu* ;D), wiec nie jestes wcale spozniona~ Dziekuje za zyczenia ♥
    Fajerwerkow co prawda nie bedzie, ale mam nadzieje, ze jak juz go otworzymy, to moze wiecej osob sie skusi na dolaczenie ^^

    ReplyDelete
  6. Proszę bardzo. <3
    A jakąś jedną fajerwerkę możemy puścić! XD

    ReplyDelete
  7. Ja tak wysłałam właśnie zgłoszenie niedawno, bo pomyślałam, że jednak mogę robić za sztuczny tłum. Muszę narysować więcej Kurocków teraz, bo mi głupio będzie.

    ReplyDelete
  8. Bardzo spóźnione, ale jak najbardziej szczere życzonka dla riw. <3 Najleeepszego! Wszyscy zgarnęli mi sprzed nosa najlepsze życzenia, a że zbyt dobra w ich składaniu nie jestem, bardzo mało oryginalnie życzę Ci Kise pod łóżkiem, Aomine w szafie i dużo AoKise w te jesienne, deszczowe dni. <3 Taka angstowa sceneria aż się prosi o jakiś gwałt. ^^
    Poza tym jesteś boskie! Ślicznie dziękuję za najświeższe informacje, yaoicowe "See you..." i wspaniałą poprzednią aktualkę z doujinami! *O*

    ReplyDelete
  9. Tabitha: to było boskie "Taka angstowa sceneria aż się prosi o jakiś gwałt. ^^" jestem jak najbardziej za! XDDDD

    ReplyDelete
  10. @Tabitha: Dziekuje(my) slicznie za mile slowa i zyczenia ♥ Kise i Aomine nigdy nie za wiele :3 (choc boje sie, ze w ciemnosciach swojej szafy ciezko mi bedzie znalezc Dai-chana XD)
    Lubie angst *___* Angst. Deszcz. I AoKise. Kto mi napisze fanfika? *__* XD

    ReplyDelete
  11. AoKise, angst w deszczu? Pomyśle nad tym XD
    Cholera jasna mimo że mam wszystkie "see you.." to nie mogę się powstrzymać przed ściągnięciem tego jeszcze raz @___________@''''

    ReplyDelete
  12. @Black: Widze, ze slowo "fanfik" przyciaga Cie jak magnes XD Wiem jak zwabic i zlapac Blacka *muahaha* Napisz *___*!!
    Moze juz je widzialas, ale mam dla Ciebie specjalne karty koncowe (alternatywne, do 24 odcinka):
    - http://i50.tinypic.com/34gad54.jpg
    - http://i49.tinypic.com/wks9au.jpg

    ReplyDelete
  13. No cóż w końcu siedzę w fanfikach XD Weź kurna pomyślę, na razie zapłon mi opadł na Purpurowy płomień, mam jakiś chrzaniony zastój ._.'''
    Huehuehue tego 2 nie widziałam :Q__________

    ReplyDelete
  14. @Black: Nawet tak nie mow~ Kto bedzie AoKisiowa gejoze szerzyl.. D: *przesyla duzo weny na pisanie*

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -