Posted by : riwethiel September 25, 2012

Już jutro swoją premierę w Japonii będzie miał długo przez wszystkich wyczekiwany soundtrack z anime!

Ścieżka dźwiękowa składa się z 2 płyt (w sumie 58 utworów), na których znajdziemy oba openingi i endingi z serii w wersji TV oraz wszystkie BGM, które pojawiły się w tle podczas emisji anime. OST kosztuje 3200 jenów.

Prawie 2 godziny słuchania całkiem niezłych kawałków! Gorąco polecam wszystkim fanom! :)


Kuroko no Basuke Original soundtrack
Data wydania: 2012/09/26
Cena: 3200 jenów

CD 1
01. Can Do (TV size)
02. Avant
03. Basuke bu
04. Tsuyosa no Nioi
05. Ignite Pass
06. Nihonichi ni Naru
07. Aida Riko
08. Nyuubu Todoke
09. Zenchou
10. Hikari to Kage
11. Souguu
12. Seirin Koukou Basuke bu
13. Gyakushuu
14. Kagami Taiga
15. Kuroko to
16. Ragtime
17. Chan Chan
18. Tokushu Nouryoku
19. Comical
20. Misdirection
21. Kiseki no Sedai
22. Iradachi
23. Pressure
24. Chouhatsu
25. Steal
26. Sessen
27. Koushu
28. Kinpaku
29. Funyou
30. Kyoui
31. Yosougai no Hangeki
32. Jakuten
33. Kusen
34. Shiai Go
35. Chuugaku Jidai
36. Start it right away (TV size)                  

CD 2
37. RIMFIRE (TV size)
38. Shouri
39. Kandou
40. Nazo
41. Fukutsu no Toushi
42. Taiji
43. Kiki
44. Kyoufu
45. Kakehiki
46. Sokkou
47. Doronuma
48. Attouteki na
49. Kagami
50. Ransen
51. Danketsu
52. Shitou
53. Yuujou
54. Time Out
55. Haiboku
56. Renkei Play
57. Gasshuku
58. Catal Rhythm (TV size)















DL: CD 1 & CD 2

Wskazówka:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Nie mogłam się już doczekać~ Dzięki ❤

    ReplyDelete
  2. Rzucę teraz pytaniem nie na temat mam nadzieje że wybaczycie:
    Poszukując obrazków i fan ficków z kuroko na necie często napotykam się na nich w wersji: "dorosłe życie".
    Midorima- lekarz
    Kagami- strażak
    Kuroko- przedszkolanka/ nauczyciel wf
    Aomine- policjant
    Kise- pilot samolotu (osobowych nie śmigłowców)
    Murasakibara- cukiernik
    Akashi- ? (gra w shogi chyba, nie czaję co może mieć za zawód, może wiecie?)

    A teraz sedno sprawy: Czy to w mandze jest gdzieś powiedziane kim chcą zostać w przyszłości, w jakimś fan booku czy może to sami fani zgodnie stwierdzili że to do nich pasuje i się przyjęło, albo ktoś po prostu rzucił pomysł i tak zostało? No i co robi Akashi?

    ReplyDelete
  3. NNie wiem jak to jest w prawdziwym życiu, ale w różnych anime pokazywane było, że jest coś takiego jak zawodowy gracz. Np. w 'Hikaru no Go', dotyczyło to Go, a w 'Chihayafuru' karuty. Zapewne w shougi też można coś takiego spotkać.

    ReplyDelete
  4. @Teela: ^^

    @gg gonia: Są to "alternatywne dorosłe zawody" zaproponowane przez autora w fanbooku. A fandom podchwycił i zastosował jak się komu podobało (np nie wiem czemu ale co czytam fika, to Midorima jest pediatrą)
    Akashi jest zawodowym graczem w shougi.

    Teela, uprzedziłaś mnie XD

    ReplyDelete
  5. O to ja aż tak dużo nie czytam ale w tym które czytałam Midorima był chirurgiem.

    ReplyDelete
  6. Ya!!!! Świetnie świetnie świetnie! Bardzo dziękuje *o* będzie co słuchać podczas robienia lekcji... ahh kocham! <3 ja wam ołtarzyk zrobie :o moge?

    ReplyDelete
  7. Riw widziałaś to? :
    http://ryokosite.cp68.net/
    I want it so much ;______________________;

    ReplyDelete
  8. @Miharu: Pewnie, ze mozesz! Az jestem ciekawa jak bedzie wygladal, lol XD<3

    @Black: Widzialam T_____T Wiesz, nawet chcialam do niej pisac, ale jak zobaczylam ceny to mnie cofnelo :/ Poza tym... TO JEST CHINKA, DO CHOLERY! ;__; Nawet jak beda gdzies skany, to jak my to mamy przetlumaczyc, abu T__T
    Pacz, mam live preview nawet: http://i47.tinypic.com/fcqyhf.jpg

    ReplyDelete
  9. O mamuniuuuu, ale ja chciałam przesłuchać te soundtracki łaaa *.* Moje zasmarkane życie nabiera sensu, naprawdę. I w ogóle ten Tetsu to mi dobrze robi, oj dobrzeee *3*

    Ejejejejeje, czy ja dobrze widzę? Tam są DŁUGOPISY AOKISE?! I jeej, breloczki/wisiorki/cholera wie? Ja chcę takieee! T.T

    ReplyDelete
  10. Jaaaaa, Kiseki no Sedai mają fajnąąą. A "Time Out" to mi się szalenie podoba. *_________*
    Ale jak słyszę "Hikari to kage" to mi się beczeć chce, bo mi się Kisia przypomina, buuuuuu! ;______;

    ReplyDelete
  11. może powtórzę pytanie ale kiedy ruszy fanzone? juz nie mogę się go doczekać :)

    ReplyDelete
  12. @Hibari: Tak, cala masa stuffu AoKise made in China T__T. I tez rycze na "Hikari to Kage" :( Ten kawalek powinien byc zabroniony, srsly.

    @Anonim: Jeszcze w tym tygodniu lub na poczatku przyszlego :) Zbieramy jeszcze zgloszenia ^^

    ReplyDelete
  13. Ja żem w końcu przeczytała Color Charta, aaaaw, najbardziej uroczy ze wszystkich dojinów <3 Nadal nie rozumiem tego kultu Akashiego z nożyczkami stworzonego przez fandom (to były nozyczki Midorimy j;kkfmclhgejdrlhfgcj !), ale jakoś po tym doujinie łatwiej mi sobie wyobrazić go prowadzącego zakład fryzjerski niż wcześniej. W sumie pewnie dziękii jego wiedzy absolutnej potrafiłby z miejsca dopasować fryzurę. I polubiłam chyba bardziej Murasakibarę, to porównanie z pieskiem i jedzeniem XD <3.

    Z tamtych poprzednich mało w sumie pamiętam, wiem, że w jednym mi coś na początku zgrzytło - to raczej osobiste preferencje niż uwaga, ale ja jednak wolę jak w tłumaczeniu bohater lub bohaterka mówi w jednakowy sposób. Jakoś mi nie pasowało, że Momoi najpierw powiedziała "mimo iż", a potem "temu, że" XD, wiem, że to dziwne, nie wiem czemu to piszę, może żeby był dowód, że czytałam, a nie tylko oglądałam obrazki, a mogę być o to podejrzewana przecież XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -