Posted by : Kiba September 15, 2012

Z dzisiejszą aktualką mam dla was bardzo smutne wieści. W wypadku samochodowym zginęła Sailor Sugar, założycielka TeniPuri ZONE, z którą nawiązałyśmy współpracę na Perfect ☆ Copy. Znałam ją zaledwie miesiąc i bardzo żałuję, że nie było mi dane poznać jej lepiej. Dlatego tą aktualkę chcemy poświęcić Jej pamięci.

Kilka słów od osoby, która znała ją bliżej i lepiej:

Witam, jestem Teela, drugi członek ekipy, który dołączył wraz z Sailor Sugar. Długo zastanawiałam się, co mogłabym tu napisać, ale... czy jakiekolwiek słowa, są w stanie wyrazić ból po stracie przyjaciela? 

Sailor Sugar była pełną marzeń optymistką. Była osobą, która ciągle szła naprzód, ale i taką, która nie pozwalała przyjaciołom, zostawać za sobą zbyt daleko w tyle. To, że dołączyłam do ekipy Perfect ☆ Copy, było tylko i wyłącznie jej zasługą. Sailor Sugar miała dużo ambitnych planów, które pragnęła z całego serca spełniać. Te wspólne, które nas połączyły, nadal będę realizować. Bo nawet, jeśli Sailor Sugar już teraz z nami nie ma, nie oznacza to, że jej marzenia również umierają…


Sailor Sugar, dla nikogo nie odeszłaś. Na zawsze będziesz żyła w naszych sercach i myślach [*]

Linki:
Rozdział 037
Rozdział 038
Rozdział 039

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Pamięć nie umiera. Jej marzeniom również nie pozwolimy umrzeć [*]

    ReplyDelete
  2. Naprawde smutno, kiedy ktos, kto chce zyc umiera.

    ReplyDelete
  3. Myślę, że ona teraz patrzy tam z góry i się uśmiecha widząc wasze poczynania

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -