Posted by : Teela September 04, 2012

Witam. Nazywam się Sailor Sugar i jestem jedną "dwóch przemiłych pań", które dołączyły do ekipy Perfect ☆ Copy~ Wprawdzie moją działką, nie będą jako tako niusy, lecz coś innego (będącego nadal w fazie przygotowań), jednak chciałam się w końcu z Wami przywitać. Moja obecność tutaj to efekt domina, gdyż zaczęło się od niewinnego komentarza, a skończyło propozycją współpracy. Do dzisiaj nie rozumiem jak to się stało O.o' No, ale nie chcąc was dalej zanudzać, przechodzę do konkretów.

Mamy dzisiaj 4 września, a co za tym idzie dwie wyjątkowe wypuszczki.

1) Manga tom 19. Cena, to standardowe 420 jenów. Manga zawiera w sobie chaptery 163- 171 (192 strony), a na okładce możemy oglądać Kise.
2) Nowelka tom 3, znana również pod nazwą -Replace III- A Summer of Miracles. Kosztuje 680 jenów (224 strony) i zawiera 5 chapterów m.in o dzieciństwie Kagami'ego, szukaniu dziewczyny dla Tsucchi'ego, czy arc poświęcony Murasakibarze.


Ps. Przepraszam za "trochę" kanibalistyczny awatar xD'

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Witamy serdecznie w naszych skromnych progach! Mam nadzieje, ze bedzie sie nam dobrze wspolpracowalo :DDD♥

    Kisia na okladce! KISIAAAAAAAA. Kocham :Q____ *slinotok* /elokwencja

    ReplyDelete
  2. *hakushu* Sekunduję. Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna.

    May the Kuroko be with you

    ReplyDelete
  3. Kise!!!!!!!!! <3 <3 <3

    Ostatnio trochę zaniedbałam komentarze. Przepraszam.
    1. W teście wyszedł mi Kuroko choć szczerze sądziłam że mam szanse trafić na każdego oprócz niego ;).
    2. Murasakibara nie jest czasem trochę nieproporcjonalny na tej okładce co do reszty drużyny, czy to tylko moje złudzenie optyczne?
    3. Mam ostatnio straszną faze na pairing AominexKise (kise musi być uke). Nie wiecie czy znajdę gdzieś fanficki z tą parą ?

    ReplyDelete
  4. O Boże, Kise na tej okładce ocieka seksem :Q____________

    ReplyDelete
  5. Nie było mnie jakiś czas a tu tyyyle nowych chapterków :)
    jesteście jak promyk słońca w tym ponurym świecie... ech... ale mi się poetycko zrobiło... gwoli ścisłości są to nieporadne podziękowania za tłumaczenie i wrzucenie nam na pożarcie Kuroko i ekipy :D
    dziękuję pięknie

    P.S. A okładka z Kise rzeczywiście daje radę :D

    ReplyDelete
  6. @gg gonia: Murasakibara to duze dziecko, ale fakt, na tej okladce wyglada jak olbrzum XD. Co do fikow to pewnie co nieco znajdziesz tutaj: http://www.fanfiction.net/, jak dobrze poszukasz, a blizej to moge Cie odeslac na bloga Black (http://sasayaku-no-kage.blogspot.com/), jezeli nie przeszkadza Ci duza ilosc wulgaryzmow w fikach 8D

    @zajebiaszcza@vp.pl: Dziekujemy za bardzo mile slowa~ Kazdy maly komentarz motywuje nas do pracy jak whoa ♥

    ReplyDelete
  7. Ej, ej Riw tak sobie popatrzyłam w bok i coś mi nie trybi o.o Czy przypadkiem Murasakibara nie ma urodzin 9 października?

    ReplyDelete
  8. Oczywiscie, ze ma! XD *fail* Nie wiem czemu, ale wydawalo mi sie, ze przedtem bylo ok? Czy nie? XDDD *super fail* Niewazne.. juz poprawiam! Dzieki, ze zwrocilas uwage ♥

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -