Posted by : riwethiel September 30, 2012


Te kurczaki nie mają nic wspólnego z dzisiejszą akutalką (poza faktem, że jestem głodna). Dokarmcie biedne studenty~ *wyciąga łapki* Byle nie cytrynami w miodzie, jak w jednym z dzisiejszych rozdziałów ;).

Btw, dzisiaj wyjątkowo upa przynosi Wam riw, bo Kiba wraz ze zbliżającym się rokiem akademickim, zaczeła cierpieć na sklerozę i zapomniała wrzucić nowe rozdziały XD. Life is tough...

Mam nadzieję, że nowy natłok obowiązków nas nie zabije (a co nas nie zabije, to nas wzmocni :D) i nadal będziemy mogły dostarczać Wam w miarę na bieżąco różne dobroci z KnB. Może nie tak często jak dotychczas, ale zrobimy co w naszej mocy.

Na dniach pojawi się nowa ankieta, więc miejcie oczy szeroko otwarte! :D
Do zamknięcia obecnego głosowania zostało niecałe 15 godzin, także kto jeszcze nie zagłosował na swojego ulubieńca, ma na to ostatnią szansę~

Linki:
Rozdział 046
Rozdział 047

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Mi na firefoxie codziennie pozwala na głosowanie od nowa i widziałam, że głosy mi nadal nalicza lol XD

    ReplyDelete
  2. Pierwsze i drugie miejsce w ankiecie niezmiernie mnie cieszy ❤

    ReplyDelete
  3. No, no... Wracam z tej cholernej szkoły, a tu czekają na mnie nowe rozdzialiki. Miło.
    Nie czepiajcie się sklerozy! Sama mam od czasu do czasu takie napady...
    Nowa ankieta? Przydałoby się. Coś ciekawego...
    A tak w ogóle, czemu w tłumaczeniu jest Głupigami, zamiast Bakagami? Lepiej brzmi, niż po polsku.

    ReplyDelete
  4. Ah *w* nowe rozdziały <3 dziękuje ślicznie! Fakt pierwsze i drugie miejsce w aktualnej ankiecie również mnie cieszy x3 Jestem ciekawa jaka będzie następna x3 życze wam powodzenia w nowym... studenckim życiu D:

    ReplyDelete
  5. @Otai: Oszukujeeeeeesz D:! Wiem o tym, ale nic na to nie moge poradzic XD Ja jeszcze nie oddalam glosu na swojego ulubienca! Czekam na koniec 8D (chociaz i tak moj glos nic nie zmieni, lol)

    @Teela: Mi sie podoba bardziej aktualne 2-gie i 3-cie XD

    @madzik93: Bo to polskie tlumaczenie, a uznalysmy, ze sie nam podoba ta wersja :D (tylko angielskie nazwy zostawiamy w oryginale~)

    @Miharu: Nastepna ankieta bedzie dotyczyla kierunkow naszej przyszlej pracy (nie wiem czy moge zdradzic wiecej :x)
    Dziekujemy, przyda sie ;~;

    ReplyDelete
  6. Nawet jeśli, mi bardziej podoba się Bakagami...
    Ale to wasze tłumaczenie i nie będę wam narzucać stylu.
    Tak czy siak, dobrze, że nazwy technik i zagrać zostały w oryginale.

    ReplyDelete
  7. @riw: ja nie oszukuje, mnie po prostu wkurza jak jest niezaznaczoneee, to taka nerwica :_:

    ReplyDelete
  8. Jeżeli lubisz płatki kukurydziane to mogę się podzielić. X"D
    Aww, skoro tak się sprawy mają to na urodziny Murasakibary nie będzie żadnych specjalnych niespodzianek? D:
    A miałam nadzieję na coś podobnego (oczywiście nie w takiej ilości jak ostatnio).
    Dziękuję za rozdziały! <3
    Jednakże jutro je sobie ściągnę, teraz lecę spać, bo za 6 godzin muszę wstać Y.Y

    ReplyDelete
  9. Jeeej, Kisia karmi Kurosia ^3^

    I awwww awww awww wreszcie rozdziały, na które tyle czekałam. *___*

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -