Posted by : riwethiel September 28, 2012


Dum, dum dum... Oto nadeszła długo wyczekiwana chwila!

Otwieramy FANZONE!

Link do Galerii Twórców (Fanzone) znajduje się tam, gdzie został on wcześniej przygotowany, czyli w menu w prawej kolumnie. Wszelkie uwagi, komentarze i propozycje możecie kierować pod tą notką lub na naszego maila.

Jeszcze krótka informacja dla wszystkich osób, które się zgłosiły: Proszę, przejrzyjcie swoje profile! Sprawdźcie czy wszystko jest dobrze nazwane i podlinkowane. Jeżeli chcecie wprowadzić jakiekolwiek zmiany, nie krępujcie się pisać - dodam/zedytuję/usunę informacje wedle waszego życzenia :)

Teraz nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam miłego czytania i oglądania (nie zapomnijcie zostawić autorom komentarzy na ich stronach :D) oraz zachęcić do tworzenia prac związanych z Kuroko no Basuke i do powiększenia naszego Fanzone :)!

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jestem taka osamotniona XD
    Yay na otwarcie fanzone \o/
    Pozdrawiam wszystkich ludziów z fanzone! ... tylko nie siebie.
    Nie umiem pisać komentarzy ._. Noł fan.

    ReplyDelete
  2. yaaa.. jestem pod wrażeniem.. 9 osób :o i oczywiście tylko ja dałam taki długi opis "o sobie" xD no ale kij xD szerzmy miłość do KuroBasu! <3

    ReplyDelete
  3. Ja też mam całkiem rozbudowany opis o sobie przeciez :X

    ReplyDelete
  4. Dział wygląda nieźle. I zgłosiło się całkiem sporo osób, jak na pierwszy raz :3

    ReplyDelete
  5. Przepraszam,że nie na temat, ale zauważyłam, że na samym dole w dziele Music mogę ściągnąć OST CD1 i CD2. Tak więc ściągnęłam sobie i teraz dobijam się do hasła. Pisze, że hasłem jest pełny adres bloga... ale nic mi nie wchodzi. Nie wiem, w każdym bądź razie proszę o pomoc :< Zależy mi na tych OST'ach. Odpowiedzieć możecie na moim blogu...

    ReplyDelete
  6. Voulour jak skopiujesz adres z paska adresu to wklej najpierw do notesu i policz litery bo w pasku czasem dodaje początek którego czasem nie widać, sory jeśli zbyt niezrozumiale to powiedziałam.

    FANZONE yey!!!!! Teraz tylko czekać na więcej Aokise *.*

    ReplyDelete
  7. Już doszłam do tego sama... ah ja nie mądra. Dziękuję za twoją pomoc <3 ^^
    Z niecierpliwością czekam na FANZONE:)

    ReplyDelete
  8. Otwarcie FANZONE Hip hip hurra! *puszcza petardy i robi falę* A teraz ludzie mają się nagapić, zgłaszać i ja będę czytać! *____*

    I w ogóle w ogóle trafiłam na ten obrazek i to powinno tak wyglądać buuuuu! Kisia nie wyyyyj! TT__TT http://nyanyan.mangowe.pl/obrazek.php?91197

    ReplyDelete
  9. super! nareszcie się doczekałam <3

    ReplyDelete
  10. Panie szefowe! Tak tylko chciałam powiedzieć, że dałam nową część opowiadania. ^^

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -