Posted by : Kiba September 26, 2012

Dziś serwujemy wam malutką aktualkę. A w niej dalej trwa mecz z Touou i ku uciesze fanek, wreszcie pojawia się Aomine. Nawet nie wiem za bardzo o czym tu pisać, mam totalnego lenia na wszystko XD.

Hm, co by tu jeszcze... A, fanzone powinno ruszyć na dniach, riw dalej zbiera zgłoszenia i dopina na ostatni guzik te, które już ma. Dziękujemy wszystkim, którzy się zgłosili i zapraszamy wszystkich chętnych, którzy jeszcze tego nie zrobili.

Ostatnio dość często zdarza się nam dostawać maile z pytaniami. Cieszymy się z tego, jednak odpowiadanie cały czas na te same (lub podobne) pytania bywa trochę nużące, dlatego planujemy napisać własny FAQ. Tak więc znowu prośba do Was - co chcecie wiedzieć o nas i naszej działalności? Zbieramy pytania, a najczęstsze trafią do naszego działu FAQ. Swoje propozycje możecie pisać w komentarzach lub wysyłać je drogą mailową.

Dłużej już nie truję. Miłego czytania.

Linki:
Rozdział 044
Rozdział 045

{ 5 komentarze... read them below or Comment }

  1. Boże, gif z bird!Aomine mnie rozwalił na łopatki *-* Ślinię się na klawiaturę, oh well ;_;
    Dziękuję za chaptery <3

    ReplyDelete
  2. Ah dziękuje za chaptery! *o* bardzo, bardzo. Ołtarzyk jest w trakcie budowy (? budowy? xD) ah geeeezu zezu zezu jesteście nie zastąpieni! :o

    ReplyDelete
  3. O! Moje ulubione kurcze z Aomine ❤

    ReplyDelete
  4. Oj jak ja dawno nic pisałam. Załamka z tą pracą i szkołą...
    Ale jak widzę moje kochanie już dawno na widoku.
    Daiki! Ty mój zboczony kociaku! Ile moja obsesja już trwa względem Ciebie!? No już... Dowal im wszystkim! Zniszcz ich w meczu! Pokaż, że to ty rządzisz na boisku! A na koniec złap Tetsu za włosy i wciągnij pod wspólny prysznic...
    I tak bym chciała, jednakże wiemy jak mecz się skończy. Po części tak jak chcę, lecz...
    No cóż, nowe chapterki, nowe doznania, prawda?
    Dzięki.

    ReplyDelete
  5. Borze najzieleńszy, uwielbiam tego gifa z Aomine *.* mam go na wygaszaczu w telefonie. XD

    I nowe rozdziały, juhuuu! *wiwatuje* I Kiziamineeeee! *kiwku kwik* Dai-chan, zboczeńcu, zabawiać ci się z Kagamim chce, brzydalu jeden? XDD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -