Posted by : Kiba September 23, 2012

Ciekawa jestem czy bardziej za aktualką czy za naszymi kurczakami? Bo ja strasznie tęskniłam za kurczakami! One są jakieś magiczne i zawsze poprawią mi humor. Szczególnie teraz, kiedy pierwszy sezon anime się skończył i ... czekamy na wieści.

Wprawdzie jeszcze nie udało się nam dogonić anime, jednak myślę, że jesteśmy na dobrej drodze. Dziś zaczynamy mecz Seirin vs Touou. Gratis dorzucamy malutkiego dj, który miał być wydany z poprzednią aktualką, jednak nie zdążyłam go skończyć tłumaczyć na czas. Mimo małej ilości stron, posiada on duuuużą ilość tekstu i na urodziny riw byłam gdzieś w jego połowie. Jest on dość... specyficzny. Dobra, powiem to wprost: razi głupotą na odległość ale jest przy tym tak słodki, że można dostać próchnicy. Nie ponosimy odpowiedzialności za przypadkowe ofiary XD.

Poniżej zapraszam na krótkie rozważania o słynniejszych japońskich cykadach, na cześć cykady, która pojawia się w naszym doujinie.

W Japonii można zobaczyć (a przede wszystkim usłyszeć) mnóstwo różnych cykad. Ta, która pojawia się w naszym doujinie, to "cykada minmin", nazwana tak od dźwięku, jaki wydaje. Według Japończyków odgłos tej cykady to właśnie "miiiin miiiin".

Cykada "min min" dla ciekawych, którzy chcą wiedzieć, co słyszeli bohaterowie doujina. Enjoy.


Manga:
Rozdział 042
Rozdział 043

Doujinshi: (zwróćcie uwagę na nową wskazówkę przy haśle)
Color Chart

Poprawiona strona nr 09 z brakującym dymkiem dla osób, które już zdążyły ściągnąć dj.

{ 33 komentarze... read them below or Comment }

  1. Riw no sama rozumiesz, że jak tylko to zobaczyłam to jak głupia musiałam się tym z Wami podzielić mimo że byłam pewna na 100 % że już o tym wiecie XD
    Ohohoho, chaptery + doch to doskonałe połączenie na sobotnie popołudnie ♥

    ReplyDelete
  2. Spoko właśnie zauważyłyśmy że to fake. Też się ucieszyłyśmy strasznie *przytul Black*. Ale może kiedyś podzielimy się i dobrą wiadomością. Pożyjemy, to się doczekamy a jak nie, nakręcimy same XD.

    ReplyDelete
  3. Wszyscy jestesmy failami XD; Cos mi od razu nie pasowalo, ze moje zrodla jeszcze o tym nie pisza XD;

    ReplyDelete
  4. Niestety xD Ale pocieszyć się jak debil zawsze można, nie? :3

    ReplyDelete
  5. Pewnie, ze mozna~ Ja tez sie przez chwile cieszylam XD<3

    ReplyDelete
  6. Wszyscy się cieszyliśmy. Aż skakaliśmy z radości. Ale jeszcze będzie okazja, wierzę w to całym sercem.

    ReplyDelete
  7. Matko, ja wilbię te kurczakiiiii! *___* siedzę właśnie i grzebię i szuka sobie ich po sieci. XD
    Chcę takieeeee! <33

    Ja nie tracę nadziei na drugi sezon, no kurde musi być i juuuż!

    ReplyDelete
  8. Doujinek od Inumog, ohohoho... Jak dobrze, że ta autorka zabrała się za dj z Kuroko. <3 Uwielbiam jej projekty! Przesłodki, przezabawny i świetnie przetłumaczony doszek.
    Chciałam tylko zapytać, czy na stronie 9 miał być pusty dymek, czy to wypadek przy pracy? xD

    ReplyDelete
  9. Kyaa, te kurczaki są obłędne :D
    A ta cykada mnie przeraża O.o brr, gdybym coś takiego w pobliżu usłyszała... marny mój los.
    No nic. Dziękujemy za aktualkę <3

    ReplyDelete
  10. @Hibari: Cieszę się, ze jesteśmy tego samego zdania. Jak chcesz, mogę ci podesłać na mail czy gadu linka do takich kurczaków ^^.

    @Tabitha: Też się cieszę. Jej dj z Drrr! są mrau i cieszę się, że miałam okazję zrobić coś tej doujinshiki. Dziękuję za poprawkę, już ładuję nową stronę i poprawiony dj. Na szczęście ta chmurka nie wnosiła zbyt wiele do fabuły ^^.

    *Mis: Większość gatunków cykad z bliska brzmi... dość nerwująco. Jakby mi miał taki robalek drzeć się koło ucha pół dnia to bym chyba zeszła. Choć "higurashi" wydają moim zdaniem ładniejszy dźwięk.

    Dziękujemy za komentarze! Cieszą nas one jak nic!

    ReplyDelete
  11. Kiba, Kiba, Kiba tak przy okazji to ja też chcę linka do tych kurczaczków! *o*

    ReplyDelete
  12. @Black: Już ci wyślę na mail ten, co pisałaś do naszego fansita.

    ReplyDelete
  13. Taaaaaaaak! Chce linka do kurczaków! *___*
    hibari@wp.pl
    Właśnie zrzuciłam sobie dwa na telefon i normalnie mam odpał. XD

    ReplyDelete
  14. @Hibari: wprawdzie tam trzeba trochę poszukać ale już wysyłam.

    @Black: Nie ma za co.

    Mam nadzieję, że znajdziecie. Bo ja niestety po chińsku nie bardzo i poluję na bieżąco na nie. (a raczej zwalam to na riw)

    ReplyDelete
  15. Aha, aha, mam, ale tam się ta jakoś tak... więcej tego zobaczyć? mnie się kilka tych pokazuje, nie, więcej już nie, a ja nie wiem, gdzie kliknąć. XD

    ReplyDelete
  16. No niestety trzeba na bieżąco polować. Ma zamknięte konto. Tyle mi pozwolił przeczytać mój ograniczony chiński.

    ReplyDelete
  17. Okeej, polowanie na kurobasowe kuraki rozpoczęte! *.*

    ReplyDelete
  18. I w ogóle to jeeeeej, ten doujin jest taaaki fajowyyy ^.^

    ReplyDelete
  19. ja bardzo tęskniłam za kurczaczkami! :) Są przesłodkie. Dziękuję za doujinshi jestem uradowana że poszerzyłyście "ofertę" o nie :) I mam pytanie jak tam idzie praca nad fanzone? :D

    ReplyDelete
  20. @Hibari: Yaay! Cieszę się, że się podoba. Mnie on powalił na łopatki i musiałam się nim podzielić.

    @Ossu: Cieszę się, że się podoba. Co do fanzone, to ruszy najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu, a najpóźniej początkiem października.

    ReplyDelete
  21. Szlag, robiłam korka i się nie kapnęłam, że jeden dymek jest pusty xD' Mogłam poczekać z korektą, jak wrócę do Krk, zamiast robić ją na szybko, przed wyjazdem #___#

    Moja wpadka. Gomenasai... m(_ _)m

    ReplyDelete
  22. @Teela, słońce nasze nic się przecież nie stało. To my cię męczyłyśmy kiedy miałaś się pakować i my ten błąd zrobiłyśmy. Wylapujesz nam zawsze tyle baboli, że czasem coś może umknąć w ich natłoku

    ReplyDelete
  23. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mat80rTUSX1r77hguo1_500.png omg...dlaczego nie potrafie japońskiego :<

    ReplyDelete
  24. @Aleksandra Kaczyńska: Niestety jest to fotomontaż. Jak się przyjrzysz, to ta 3 w 2013 jest z innej czcionki, jest ciensza. Oryginał można zobaczyć tu: http://www.shonenjump.com/j/sp_kuroko/
    Też się na to nabrałyśmy jakiś czas temu.

    ReplyDelete
  25. pytanie co do śćiagania dj~ ;) żaba miała imię? na 8 liter jest przypomiotnik ją określający ale imię jej? Jakaś większa podpowiedz? ;>

    ReplyDelete
  26. Drogi Anonimku.
    Tak, żaba Midorimy miała imię, to nie nasz twór ale autora. Jest to imię japońskie i pojawia się na blogu w jednej z naszych wypuszczek.
    Wiem, że nie jest to za wielka podpowiedź, jednak powiedzenie czegoś więcej byłoby nie fair wobec osób, które wiedzą, ponieważ śledzą nas (i fandom KuroBasu) w miarę na bieżąco.

    ReplyDelete
  27. ejejejej, riw, jeżeli masz ochotę coś poczytać, to wrzuciłam na bloga opowiadanie, ha! XD Także jak masz ochotę na coś mało porywającego a kurobasowego to zapraszam ^w^
    http://taniec-na-granicy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Dziękuję za aktualkę, oraz za wszystkie doujiny które dodałyście, jestem wielką fanką AominexKise więc po ich zobaczeniu nie mogłam pohamować przogromnego zachwytu. Byłoby miło jakbyście jeszcze pare takich AoKisowych doujinów przetłumaczyły ;) W niedalekiej przyszłości może podeślę parę fajnych linków.

    Dziękuję również za rozdziały i kuro-ptasiego gifa :3

    ReplyDelete
  29. Cieszę się, mam nadzieję, że dj przypadły do gustu.
    Na pewno dj AoKise jeszcze się u nas pojawią, choć w najbliższej przyszłości planujemy kilka innych pairingów, żeby była różnorodność i każdy znalazł coś dla siebie.

    ReplyDelete
  30. Oczywiście, że za kurczakami. *^*
    Mówiłam już, że są boskie? XD
    A ostatnio na nyan'ie zobaczyłam to: http://nyanyan.mangowe.pl/obrazek.php?42989 . . . Kuroko, przestań. 8D

    Co do doujina... omfg. No zęby bolą, ale ja lubię takie urocze doszki. *q*
    Kocham Murasakibarę (zarazem tłumacza) za ten tekst o skrzacie. XD
    A ta cykada jest straszna. x.x Normalnie jakbym słyszała kota koleżanki, kiedy to kolega stanął mu na ogon. xDDD

    Dziękuję za Waszą ciężką pracę. ♥

    ReplyDelete
  31. @Miku: Cieszę się, że tłumaczenie się spodobało. Przy najbliższej okazji znów planuję zrobić coś sweetaśnego, zobaczymy jeszcze, czy wyjdzie.

    A te kurczaki są przesłodkie. Takie asdfjbdskjgbd. Mam chyba gdzieś tego gifka tylko chyba nie z nyana. Ale że Kuroko aż na nyanie się szerzy wow... (w ogóle nie wie co w fandomie piszczy)XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -