Posted by : riwethiel September 06, 2012


Oficjalne źródła podają, iż na 8-mym DVD/Blu-ray'u z anime Kuroko no Basuke pojawi się bonusowe OVA, które będzie ekranizacją znanego z mangi, dodatkowego rozdziału ~ Tip-off ~ (62,5) opowiadającego historię dołączenia Kise do drużyny koszykarskiej Teikou!

Zostały ujawnione również okładki do trzech kolejnych solo character songów, które trafią do sklepów już w przyszłym tygodniu!

A teraz idę się przewietrzyć, bo prawie zginęłam ze szczęścia pisząc tego newsa~ Tip-off!! X3 Szkoda, że będzie trzeba czekać na niego aż do lutego T-T...

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. No właśnie natknęłam się na ten obrazek na tumblrze i jak głupia zaczęłam piszczeć @_@ Nie wspominając o wgryzieniu się w biurko >D'' Cholera tylko jak ja wytrzymam do 22 lutego? ;_;

    ReplyDelete
  2. O rany, dobre kobiety, ja wam postawię pomnik ze złota za te rozdziały! *składa hołdy* (nawiasem, w drużynie mamy same kobiety? żebym czasem nie popełniła jakiegoś faux pas wobec potencjalnego pana. XP) W każdym razie pomnik! Ode mnie macie pomnik za dokarmianie ciemnej językowo części polskiego społeczeństwa. <3 W innych wersjach językowych mogę sobie co najwyżej obrazki pooglądać T.T
    O rany, rany, Kisiaaaaaaaaaaaa będzie! *.* Ale do lutego trzeba czekać? oh mater dei, za długooo! ;__;

    ReplyDelete
  3. Nie mogę się już doczekać <3

    ReplyDelete
  4. Też sie cieszę. Mam nadzieję, że już nie będą nas straszyć jakimiś dziwnymi oryginalnymi postaciami. Ale o czasach Teikou mogą robić nawet i całą serię, nie obrażę się

    @Hibari: Tak, w drużynie same kobiety. Ojej, jesteśmy zaszczycone.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -