Posted by : Kiba September 19, 2012

Dzisiaj urodziny obchodzi współzałożycielka Perfect ☆ Copy, znana szerszemu gronu jako riwethiel! Wszystkiego najlepszego, Kise w budyniu, Kagamiego w kuchni, skarpetek Kasamatsu, pana Murzyna do tulania w nocy (i nie tylko) oraz wszystkiego, czego zapragnie twoje czarne, fujoshiowe serduszko. Z tej okazji, z rodzinką, przygotowaliśmy naszej solenizantce torcik!


A w mandze czeka na nas więcej Aomine. Wielkimi krokami zbliża się mecz Seirin vs. Touou. Kuroko opowiada Kagamiemu o czasach gimnazjalnych i swojej byłej relacji z Aomine. Uwielbiam japoński Kagamiego, czasem walnie wyrażeniem nie z tej ziemi i aż się człowiek składa ze śmiechu.

Oprócz nowych rozdziałów mangi, specjalnie na dzisiejszą okazję, przygotowaliśmy kilka doujinów z Kise w roli głównej! Bo nasza riwi bardzo lubi swoją "Kisię", a przy okazji wszyscy inni wielbiciele tego złotowłosego bisha też mogą macnąć i się na niego napatrzyć w sytuacjach, których pan autor w mandze nie przewidział. Więcej tu nie powiem, zapraszam pod cut'a po instrukcje, jak się do tych dobroci dobrać.

Oprócz tego, dziękujemy za 11 tysięcy wejść! Prawdopodobnie jeszcze dziś, licznik dobije do 12 tysięcy! Dziękujemy, dziękujemy, dziękujemy! Bardzo nas to cieszy, a komentarze cieszą jeszcze bardziej! Nawet nie przypuszczałam, że Kuroko może być takie popularne...

Strona z doujinami jest chroniona hasłem. Na dodatek podwójnym. Dlaczego? Bo jak na razie, wszystkie dj, które zrobiłyśmy są przeznaczone dla dorosłych i dlatego trzeba się trochę przyłożyć, by je zdobyć. Myślę, że osoby pilnie śledzące naszą stronę i ogólnie Kurobasu, nie powinny mieć z tym większych problemów. Po kliknięciu na zakładkę "doujinshi" wyświetli się okienko z podpowiedzią do hasła. Wskazówki co do drugiego hasła znajdują się w samej zakładce "doujinshi". W razie problemów czy nieścisłości zawsze można się z nami skontaktować.

A teraz sobie ponarzekam, o! W sumie nie przepadam za Kise, jednak po tych doujinach zapałałam do niego jakąś większą sympatią. Daleko mu wprawdzie do moich ulubionych bohaterów, jednak potrafi być z niego niezły słodziak. Gdyby się ktoś zastanawiał nad tym, czemu podczas "scenek" w doujinach nagle sfx'y przestają mieć tłumaczenie, to jest to tylko i wyłącznie moja wina. Mea culpa, przyznaję się bez bicia. Ponieważ co innego czytać, a co innego tłumaczyć takie rzeczy i znajdywać dobre polskie odpowiedniki, które nie brzmią przy tym śmiesznie. Poza tym, każda fanka (i fan) yaoi i tak sami bardzo dobrze wiedzą, co tam ma być. /koniec rantu

Zapraszamy do ściągania i komentowania!

Doujinshi
Nakayoshissu
Shingou wa Tenmetsu Shite Iru
Uso Shika Iwanai Kuchibiru de Boku Dake ni Ai wo Sasayaite

Manga
Rozdział 040
Rozdział 041

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Sto lat, sto lat~ *sypie kwiatkami dookoła*

    ReplyDelete
  2. \o/ ♦♫♦*:..。♦♫♦*゚¨゚゚・*:..。♦♫♦*゚¨゚゚・*:..。♦♫♦*:.. bwwwjohjjgfdjfmjdnjgtnfsytko ♦♫♦*゚¨゚゚・*:..。♦♫♦*゚¨゚゚・*:..。 // dodatek do życzeń.

    Ściągnełam dojiny, rozpakowałam. Sukces, to znaczy, że przeczytam kiedyś i nie zapomnę. Przeczytam.Chociaż chyba wolałabym umieć je rysować XD

    ReplyDelete
  3. Riw! *3* Misiaczku wszystkiego seksownego, dużo yaoiców, i bishy i seksu i yaoicy i KuroBasu, i Kisi do tulania w łóżku, Aomine do macania (jak ci się znudzi to możesz zawsze kazać im się samym sobą zająć, a ty będziesz podziwiać xD) całego haremu męskich bishy z KnB i AoKise i seksu... mówiłam już o AoKise? No to AoKise <3 Czemu nic nie wspomniałaś, że masz urodziny tak btw? D: Napisałam bym ci one shota albo cuś ;_;
    W ogóle to jak zobaczyłam ten tort to dostałam ślinotoku : żarłabym :Q______
    Huehue, dziękuję za doche i chaptery ♥

    ReplyDelete
  4. Aww. Niestety nie umiem wymyślać takich życzeń jak Black czy Kiba... Q_Q"
    Ale i tak życzę Ci Wszystkiego Najlepszego! <3
    Jaki wspaniały tort. *q*
    Riw, wyślij mi kawałek. 8DD

    Dziękuję za rozdziały i za dochy, już się za nie biorę. *ω*

    ReplyDelete
  5. @Teela: Dziekuje ♥

    @Otai: Zyczenia byly saikou! ♥ I czytaj doujinki, czytaj. Potem mi kiedys takiego narysujesz XD *fufu*

    @Black: Awww, dziekuje ♥ Noce coraz zimniejsze, to nie pogardze Kisia w lozeczku, haha. Kiziamine z reszta tez nie *o*.
    Nie wspomnalam, bo... nie bylo co? XD; Ty sie tam na Purpurowym plomieniu skup! A tort jest dobry, tylko mega slodki i zamulajacy *daje kawalek*

    @Miku: Dziekuje ♥ Dla mnie liczy sie sam gest :3! Twarzy Kise z tortu juz co prawda nie ma, bo zezarlam, ale jezeli zadowolisz sie jego klata to moge poslac klate XD PS. Dostalas ode mnie maila? D:

    ReplyDelete
  6. Z chęcią przyjmę klatę. ♥ XD
    Szkoda, że ten kawałek tortu nie przetrwa podróży. (||_ _)
    Aww, przepraszam. DD:
    Kompletnie zapomniałam (dlatego nie lubię poczty |'3), już Ci odpisuję.

    ReplyDelete
  7. @Miku: *posyla klate Kise 8D* Zaopiekuj sie nia ♥
    Spoko, nie spiesz sie~ Tak sie tylko zastanawialam czy w ogole do Ciebie dotarl i czy pod dobry adres poszedl XD; Ale jak go dostalas, to dobrze~

    ReplyDelete
  8. Tak też ładnie, omnomnomnom. XD
    Dotarł, dotarł. :'3

    ReplyDelete
  9. podziwiam! naprawde podziwiam! teraz jeszcze doujinshi?! jesteście Magiczni! xD
    Dziękuje za nie i za kolejne rozdziały *o*
    ahh spóźnione ode mnie życzenia D: jak ja ostatnio mało na kompie siedze o.o no tego.. Wszystkiego Najlepszego! Dużo Dużo Dużo Kise <3 i wgl całego Kurobasu ^^ obyś miała jak najwięcej czasu na przyjemności :) Nie jestem oryginalna co do życzeń (i jeszcze spóźnione =w= Gomen) ale liczą się chęci x3 (chyba?) x3 jeszcze raz wszystkiego Naj x3

    ReplyDelete
  10. @Miharu: Jestesmy pracoholikami... chociaz nie, nie mozna tak tego nazwac, bo robienie czegokolwiek zwiazanego z Kuroko sprawia nam nieziemska przyjemnosc *__*
    Dziekuje bardzo za zyczenia! Ja to swoje urodziny obchodze caly tydzien, wiec wcale nie sa spoznione! ♥

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -