Posted by : riwethiel October 18, 2012

Przyszedł czas na kolejną porcję informacji dotyczącą KuroBasowych dobroci z kraju kwitnącej wiśni! W połowie drugiego tygodnia października do sklepów trafiły albumy na pocztówki, wspomniany w moim ostatnim poście o goodsach kalendarz kieszonkowy, klip na długopis, magiczny kubek z Kuroko, Kagamim i Hyuugą, naklejki do scrapbooking'u, magnetyczna zakładka do książek oraz zeszyty. W tym tygodniu swoją rynkową premierę miały (prześliczne!) poduszki. W październiku ukażą się równiez: podkładki pod myszki, gumy do żucia (do których dołączane będą puzzle z bohaterami z serii), ręczniki z logo Kaijou i Shuutoku, pluszowa podprórka na okulary w kształcie Kuroko oraz specjalne poduszki (Kuroko, Kise, Nigou).

Po nacieszenie oczu zdjęciami i więcej informacji standardowo zapraszam pod cut'a :)



Album na pocztówki
12 x 16,5 x 1,5 cm; 577 jpy/szt.



Specjalne poduszki
2980 jpy/szt.; poduszki Kuroko oraz Kise przyjmują dwie formy - postaci oraz piłki do koszykówki po odwróceniu ich na lewą stronę ;)




Gumy do żucia (smak truskawkowy)
525 jpy/szt.; dołączane są do nich puzzle formatu B5 (56 elementów)




Klip na długopis
5 x 3 cm; 630 jpy/szt.




Magiczny kubek
840 jpy/szt.; Na kubku widoczny jest Hyuuga i Kagami, a po zalaniu ciepłą wodą pojawia się na nim Kuroko ;)




Naklejki
12 x 7 cm, 189 jpy/szt.




Podkładki pod mysz
15,5 x 23 cm; 499 jpy/szt.




Podpórka na okulary
2480 jpy/szt.; jak dla mnie - mistrzostwo świata XD Okulary opiera się na rączkach Kuroko.




Poduszki
2100 jpy/szt.; Jedna z Kuroko i Kagamim, druga z Midorimą oraz Aomine & Kise.




Ręczniki
35 x 100 cm; 1680 jpy/szt.




Zakładka magnetyczna
6,5 x 3 cm; 210 jpy/szt.




Zeszyty
format B5; 420 jpy/szt.




Mam nadzieję, że nic nie pominęłam :)

{ 13 komentarze... read them below or Comment }

  1. Pierdolę... idę sprzedać nerkę i kupuję tę poduchę z Kise i Aomine.

    Pomysł ze znikającym z kubka TYLKO Kuroko to istny geniusz.

    Pluszowy Kise zmieniający się w piłkę... aha śmiechowe, ale zawsze myślałam że ona ma oczy takiego samego koloru jak włosy... ale nawet jeśli ma trochę ciemniejsze to i tak moim zdaniem ten pluszak ma zbyt brązowe.

    Jestem ciekawa czy ten Kurokoś serio utrzymał by moje binkle, w sensie nie wygląda zbyt stabilnie... ale ja tam się nie znam, nie miałam nigdy pluszowego stojak na okulary XD

    ReplyDelete
  2. O mamo, ja chcę wszystko! *__* a już zwłaszcza podusie i tego Kise i Kurosia i numer Dwa ręczniiiik! Jeeej, u nas też powinny być takie rzeczy do kupienia, totalnie *.*

    ReplyDelete
  3. @Teela: Ktora? XD

    @gg gonia: Tez uwazam, ze pluszak ma za ciemne oczka, ale coz zrobic~ Mozemy sobie tylko ponarzekac XD
    Co do podstawki, to tez watpie w jej stabilnosc. Mysle, ze bardziej wyglada jakby wyciagal do ciebie lapki, zebys go przytulila 8D

    @Patrycja: Podusie sa super, jakbym mogla to taka z AoKise bym sobie sprawila :3

    @Hibari: To nie tak, ze nie mozna tego "u nas" kupic, bo mozna sobie zamowic (co prawda nie wszystko, bo bardzo duza czesc z tych goodsow jest albo limitowana, albo dostepna tylko w wybranych sklepach), ale koszty przesylki sa czasami przekosmiczne T__T"

    ReplyDelete
  4. No tak, miałam na myśli to, że nie są tak ogólnodostępne. Jak się człowiek postara to wszystko się zamówi. i zabuli za przesyłkę. T.T
    A ten kuroś na okularki podobał się nawet mojej mamie. XD

    ReplyDelete
  5. https://twitter.com/animatekyoto/status/259213911151222784

    hahaah XD widzieliście? Biedny Tako nawet do promocji towaru jest wykorzysytwany.

    ReplyDelete
  6. poduszko AoKise przelećże do mnie *///////////*

    ReplyDelete
  7. Mógłbym prosić o kontakt szefostwo stronki to ważne... gg 24562464 Z góry dzięki ;)

    ReplyDelete
  8. @Akira12: Napisz nam maila: knb.fansite[@]gmail.com

    ReplyDelete
  9. A może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę kupić gadżety z Kuroko na polskich stronach sklepów internetowych z anime i mangą? ;] Bo szukam i szukam, i znalazłam tylko dwie gdzie coś się znajduje i gdzie można się w gadżety zaopatrzyć, ale może jest tego więcej. Dlatego zwracam się z pytaniem. |3'

    ReplyDelete
  10. @Anonim: Oficjalnych (tych o ktorych pisze w postach XD) chyba sie w polskich sklepach nie doszukasz, ale jakbys chciala, to spora czesc z nich moge sprowadzic, choc tanie one nie sa ;)
    A ktore sklepy znasz?

    ReplyDelete
  11. Poducha z Kagamim *_* Wymacałabym ją, zanim moja głowa by się na niej znalazła.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -