Posted by : riwethiel October 26, 2012

Dzisiejszego dnia do sklepów trafiła czwarta część DVD (6090 jpy) i Blu-ray'a (7140 jpy) z anime Kuroko no Basuke!

Na płytkach znajdziemy odcinki 9-11 oraz 2 NG (buuu, ostatnim razem były 3 T__T). Do pierwszego wydania standardowo dołączone zostały 3 karty kolekcjonerskie z obrazkami z końcówek odcinków oraz bonusowa Drama CD. Jej bohaterem w czwartej edycji jest Midorima Shintarou! Na CD znajdują się również komentarze seiyuu oraz piosenka "Seishun TIP-OFF!! ~MVP Midorima ver."

Dla tych, co nie śledzą na bieżąco kurobasowych wypuszczek, pod cutem zamieszczam również okładki do części 5 i 6.


DVD & Blu-ray vol. 4






DVD & Blu-ray vol. 5 + 6






{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Sklepy internetowe jeszcze nie mają w sprzedaży. Sama zamawiałam, ale moje zamówienie nadal stoi jako preorder. Macie sprawdzone informacje? Podajcie źródła w newsach.

    ReplyDelete
  2. @Anonim: Maja, ale prawdopodobnie jeszcze nie rozeslali zamowien :) To wszystko zalezy od sklepu internetowego w jakim sie zamawia. Najczesciej zamowienia realizowane sa 1-7 dni od daty wydania, ktora jest dzisiaj. Takze twoje zamowienie na pewno niedlugo zostanie wyslane~
    Naszym zrodlem jest zawsze oficjalna japonska strona o KnB, na ktorej bazowany jest "Schedule" w menu po prawej stronie, gdzie sa daty wydania wszystkich wypuszczek.

    ReplyDelete
  3. Przy ostatnim nawale pracy ominęła mnie wieść o okładce do DVD6. Cudo~ ❤

    ReplyDelete
  4. To podawajcie źródła pod informacjami ^^ Szanujące się portale tak robią ;-) Macie całkiem porządną stronę, ale źródeł brakuje.

    ReplyDelete
  5. @Teela: Ja jestem ciekawa czy doczekam sie AoKise XD Pewnie nie, ale pomarzyc mozna~

    @Anonim: Wezme to pod uwage przy nastepnym newsie :)

    ReplyDelete
  6. Okładka cudna (chodzi mi o 6)...
    A tak w ogóle wiadomo coś o singlach?

    ReplyDelete
  7. @madzik93: Na razie nie widzialam zadnych info co do nowej daty wydania singli. Na oficjalnej stronie wciaz cisza :(

    ReplyDelete
  8. ojojojoj tylko 2 ? D:
    jestem niepocieszona ;w;
    z singlami pewnie też dalej cisza, a mi się serduszko rozpada na kawałki T3T

    ReplyDelete
  9. Pobrałam Drama CD, ale nie mogę wypakować. Jak wpisuję hasło, to wyskakuje, że jest niepoprawne.

    ReplyDelete
  10. @Black: Ja tez bardzo czekam na single, ale na razie nie ma wiecej info :(

    @Anonim: To zle wpisujesz haslo~

    ReplyDelete
  11. Myśle że Midorimacchi powinien mieć większego poker face bo wygląda jakby był zły xD

    5 mimo wszystko, podoba mi się najbardziej :D

    Co do 6, tylko nie kolejne Aokurowe hinty, nieeeee! XD

    ReplyDelete
  12. To w takim razie jakie jest to hasło?

    ReplyDelete
  13. To znaczy chodzi mi o tę dramę z trzeciego DVD.

    ReplyDelete
  14. @Anonim: Drama CD a bonusowe CD z 3 DVD (na ktorym drama to tylko jeden z utworow) to jednak roznica ;)
    Faktycznie jest cos nie tak z tym archiwum, postaram sie jeszcze dzisiaj przeladowac plik.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -