Posted by : riwethiel October 12, 2012

Październik i listopad są miesiącami, w których na japońskim rynku pojawia się cała masa kalendarzy na nadchodzący rok. Są one różnego rodzaju i różnych wielkości, a swoją tematyką obejmują praktycznie wszystko co wg. japończyków da się sprzedać. Nas interesują oczywiście kalendarze z Kuroko no Basuke, które zostaną wydane aż w 4 (!) wersjach. Są to:

- kalendarz kieszonkowy (anime); 11 październik
- kalendarz na biurko (anime); 2 listopad
- kalendarz ścienny (anime); 27 październik
- kalendarz ścienny (manga); koniec listopada

Szczegółowe informacje na ich temat znajdziecie pod cut'em, ale zanim tam przejdziecie, mam dla was jeszcze jedną (tym razem nieco smutniejszą) wiadomość. Może część z was zauważyła, że jakiś czas temu wykreśliłam z "Schedule" wszystkie październikowe single. Z nieznanych mi przyczyn, daty wydania tych character songów (zarówno solówek jak i duetów) zostały przesunięte na bliżej nieokreślony termin :( Nie pozostaje nam nic innego jak uzbroić się w cierpliwość i czekać na dalsze informacje.



Kalendarz kieszonkowy (anime)
Listopad 2012 - Grudzień 2013
14,5 x 10 cm, 735 jpy/szt.




Kalendarz na biurko (anime)
21 x 18cm, 12 stron
1500 jpy/szt.



Strony:
1. Kuroko
2. Kagami
3. Kise
4. Midorima
5. Aomine
6. Murasakibara & Akashi
7. Kiyoshi
8. Hyuuga & Izuki
9. Koganei, Mitobe & Riko
10. Kise & Midorima
11. Kuroko & Aomine
12. Kuroko, Kagami & #2



Kalendarz ścienny (anime)
Zawiera 7 stron formatu A2
1600 jpy/szt.



Strony:
1. Kuroko (okładka)
2. Kuroko, Kagami, Hyuuga, Izuki & Kiyoshi
3. Kise
4. Midorima
5. Kuroko, Kagami, Riko, Hyuuga, Mitobe, Izuki
6. Aomine
7. GOM



Kalendarz ścienny (manga)
Zawiera 7 stron formatu B3.

Przykładowe strony:


{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Awww ;-; Chce ten kieszonkowy i ścienny T3T
    Cholera, a tak czekałam aż mi Aomine zaśpiewa do snu, no żesz shit ._. Ale miejmy nadzieję, że to tylko opóźnienie i te single wyjdą ♥

    ReplyDelete
  2. Cudne te kalendarze:D Chciałabym ten kieszonkowy!

    ReplyDelete
  3. ja chcę ten na ścianę, bardzo chceee *____*

    ReplyDelete
  4. *omnomnomnomnom* To jest koment. Porwałam waszą adminkę (riw) i będę dziś ją gwałcić jak Aomine gwałci Kise. XD

    ReplyDelete
  5. AAAA jakie cudne! *o* chce kieszonkowy! dać dać D: ahnnn jutro ide na konwent xd i prawdopodobnie rzuce sie na wszystko co znajde z KuroBasu xD co do Singli D: mam nadzieje,że pojawią się niedługo ._.

    ReplyDelete
  6. Yes, according to the Kuroko no Basuke Official Website, the character solo/duet cds are postponed due to various reasons. They haven't given us what those reasons are, but they say they will announce if a new release date will be set =)

    ReplyDelete
  7. Ja zazwyczaj nie korzystam z kalendarzy, ale na taki chętnie bym się skusiła :D

    ReplyDelete
  8. Ja to bym najbardziej chciała ten na ścianę z anime :) kichać jaki jest miesiąc i tak przez pól roku wisiał by Kise, drugie pól zlitowałbym się nad innymi postaciami XD
    przepraszam że znowu truje (nie obraźcie się- wiem że jestem namolna T.T ) ale kolejne pytanie nie daje mi spokoju:
    Czemu Aomine tak często jest rysowany z czerwonym Homarem na fanartach?

    ReplyDelete
  9. @gg gonia: W Character Bible autor napisal, ze specjalna zdolnoscia Aomine jest lapanie cykad i rakow (czy cos w ten desen) ;D Ktos na pixivie narysowal go z rakiem i zaczela sie faza XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -