Posted by : riwethiel October 23, 2012


*chu~*

Dzisiaj swoje urodziny obchodzi Izuki Shun! Wszystkiego najlepszego!

Wybaczcie, że nie rzucę żadnym oryginalnym żarcikiem w jego stylu, ale nie mam do tego talentu. Może ktoś z Was mi pomoże? ...ogłaszam konkurs na najlepszą grę słów związaną z urodzinami! Nagrodą jest uśmiech Izukiego odciśnięty w betonie... czy coś! XD

Ten październik to strasznie urodzinowy miesiąc, nie uważacie? Nie żebym narzekała - zawsze okazja do aktualki ;) A w akutalce standardowo, kolejne dwa rodziały naszej ukochanej mangi~ ♥

Do tego, w tym tygodniu w Fanzone pojawił się profil nowej osóbki - Sue-chin, która dołączyła do grona osób piszących fanfiki. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z jej dziełami! :)


Manga:
Rozdział 055
Rozdział 056

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Yaaay, Izuuuki misiaczkuuu *.*
    Ja nie znam żadnych urodzinowych, ale walnę taki bez okazji : Poszło dwóch lodziarzy na wojnę - jeden dostał kulkę drugi z automatu.
    ... tak wiem, pocisnęłam c:'' to jest gorzej niż żałosne XD
    dziękuje za chaptery ♥

    ReplyDelete
  2. Przyznać się! Która z was całowała monitor? :D

    ReplyDelete
  3. Ja ostatnio słucham tylko żartów matematycznych jak brat wraca do domu ._. To chyba nie ten rodzaj xD

    ReplyDelete
  4. @Black: Pojechalas po bandzie XD♥

    @Teela: Ja! Ja, ja, ja! Kiba nie ma neta i jeszcze tego nawet nie widziala pewnie ;D (dobrze, ze pamietalam o upie XD)

    @Otai: Bo ja jestem e^x z domu wariató]ow! XD /przepraszam

    ReplyDelete
  5. Nigdy nie ogarniałam jego dowcipów XD
    Dziękuję za rozdziały :D
    Teppei, kocham cię <3

    ReplyDelete
  6. @riw Mój ulubiony t taki dłuższy XD

    Trzech ludzi leciało balonem, ale stracili orientację i postanowili dowiedzieć się, gdzie się znajdują. Obniżyli lot i widząc na dole człowieka zapytali:
    - Czy może nam pan powiedzieć, gdzie jesteśmy?
    - W balonie - odpowiedział człowiek na ziemi.
    - Pan zapewne jest matematykiem.
    - A po czym to wnioskujecie?
    - Podał pan odpowiedź prawdziwą, precyzyjną i zupełnie bezużyteczną.

    ReplyDelete
  7. Jeeee, rozdziały : DDDD Widze, że mimo roku akademickiego, prace wciąż trwają. Dzieki dzieki dzieki : )

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -