Posted by : Teela October 15, 2012


Tadadamdadam~ Dzisiaj urodziny obchodzi nasza ukochana tłumaczka - Kiba! Życzymy Ci z całego serca wielu wytrwałości w tłumaczeniu wszelkich japońsko-polskich zawiłości językowych, dużo radości z rzeczy, które najbardziej kochasz i mnóstwo miłości od ludzi, na których najbardziej Ci zależy~ Cieszę się, że udało nam w końcu spotkać i mogłam dać Ci w realu dużego urodzinowego huga ♥

Dzisiaj, tak jak zwykle mamy dla was 2 chaptery mangi, a w prezencie urodzinowym dorzucamy dwa dojinshi. Są to: ostatnia część "Happy Happy Wedding" oraz pierwszy u nas dj TakaMido, o wdzięcznym tytule "Fura fura. You are so sweet!!!".

Ponad to, do fanzone dołączyła do nas pierwsza twórczyni fanvideo - VeronicaSenpai. Przywitajmy ją gorącymi brawami :)

EDIT:
Z powodu problemów, jakie robi MF wszystkie doujiny zostają przeniesione na 4shared. Żeby pobierać stamtąd pliki potrzebne jest konto, jednak jest ono darmowe i jego założenie zajmuje dosłownie minutę. Przepraszamy za utrudnienia i życzymy miłego czytania.

Wszystkiego najlepszego, Kiba!


Manga
Rozdział 053
Rozdział 054

Doujinshi
Happy Happy Wedding 4 - Ordinary Days
Fura fura. You are so sweet!!!

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. O kutwa ale czad XDDD. Nie no, żeby coś się udało zataić przed adminem to nie lada wyczyn... Ale wam się udało.
    Hm, ciekawe jak Shin-chan zniszczył te stoły, no ja się pytam XDDD. Dobra, wiem jak zniszczym, jestem wielkim zbokiem... Moja kochana parka... Dzięki, dzięki, dzięki!!!!!

    @Teela: Też się bardzo cieszę, że udało nam się spotkać w realu. Dziękuję.

    @riw: Ty i twoje pomysły XDD Dziękuję.

    @Otai: Dziekuję. (Wyprzedziłaś mnie z pierwszym postem XDD)

    ReplyDelete
  2. Ah wszystkiego najlepszego Kiba! ^^

    Dziękuje za chaptery i doujisni <3
    I witam serdecznie VeroniceSenpai x3

    ReplyDelete
  3. Nie mogę pobrać doujinów T.T Wyskakuje mi, że mogą być uszkodzone i można je pobrać tylko z konta premium. A jak próbuję coś pobrać, to pobiera mi jakiegoś iLividSetup. W ogóle tego nie rozumiem :(

    ReplyDelete
  4. Ah, i zapomniałabym - wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  5. Oh. Ja mam taki sam problem. W ogóle nie mogę pobrać.
    Wszystkiego najlepszego.

    ReplyDelete
  6. Sprawdziłam z 2 niezależnych komputerów na najnowszym Firefox'ie i Operze wszystko działa. Możliwe, że to tylko mediafire miał jakieś dziwne problemy techniczne.

    ReplyDelete
  7. Mi też nie działało, ale widzę, że na nowy serwer daliście. Dzięki.
    Wszystkiego najlepszego.

    ReplyDelete
  8. Inny serwer nie pomógł - trzeba się zarejestrować. Próbowałam kilka razy, ale nawet zarejestrować mi się nie udało.

    ReplyDelete
  9. Aww, słodziaszny gif.
    Yay, coś z Takao i Midorimą, ostatnio bardzo ich polubiłam. *-* Takao jest taki rozkoszny. >D
    Dziękuję za kolejne rozdziały i doujiny. <3

    I jeszcze raz życzę Wszystkiego Najlepszego! ^ω^

    ReplyDelete
  10. Kibaaaaaaa! *rzuca się na plecy i głaska po głowie* Wszystkiego najlepsiejszego, furę kurobasowych miłościów i innych miłościów też, dużo czasu na konsumowanie miłościów i ogóle dużo miłośców! Mam dziś chyba jakiś dzień miłości *sypie kwiatki i serduszka* Ile to już w ogóle wieków kończysz zacny rozsiewaczu kurobasowej miłości w polskim wszechświecie?
    I ja też chcę taką Takao-pielęgniarkęęęę *____*

    ReplyDelete
  11. Dziękuję wszystkim za życzenia, to teraz poodpowiadam na co się tylko da.

    @Anonim: Napisaliśmy w aktualce, że jest tam potrzebne darmowe konto. Wybacz ale wszystko jest tam napisane po polsku więc nie mam pojęcia, co mogło pójść nie tak.

    @Miku: Nom Takao jest kochany i ich combi lubiłam od samego początku. Szkoda tylko, że ich tak mało, ale jako wierna fanka postaram się dołożyć wszelkich starań, żeby zrobić, vo tylko z nimi wyjdzie.

    @Hibari: *zaglaskana i tonie w kwaitkach i serduszkach* XD. ja muszę wygospodarować trochę czasu pomiędzy moimi dwoma kierunkami i się od ciebie wybrać poczytać twoje dzieła, bo mnie tam dawno nie było XDD. A jestem już prawdziwie wiekowym człowiekiem, że aż lepiej się nie przyznawać XD.
    Spoko podzielę się Takao-pielęgniarką, choć obecnie chyba mnie coś łapie, to może mi się akurat przydać.

    Coś piszę od rzeczy jak zwykle z resztą ^^

    ReplyDelete
  12. No odwiedź mnie, odwiedź, zapraszam *kiwa głową* nie można za dużo pracować zwłaszcza jak się berfsdeja. XD
    Aj tam aż takim staruchem na pewno nie jesteś! riiiw potwierdź, ze Kiba nie ma zmarchóóóów!
    Ja już przeżyłam sezonowe chorowanie i nie miał się mną kto zajmować, chlip chlip ;__;

    ReplyDelete
  13. @Hibari: Ma cala mase! W realu wyglada gorzej niz doktor Kureha z One Piece XD! Trololol. Ale calkiem uroczy z niej Kuroko tak nawiasem XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -