Posted by : riwethiel October 30, 2012


Dzisiejszym (już ostatnim) październikowym solenizantem jest... Himuro Tatsuya! Happy birthday! Powiem wam, że nawet na oficjalnym twitterze (@kurobasanime) złożyli mu życzenia po angielsku ;) To taki uroczy gest ze strony japończyków~

Na obrazku, wyjątkowo dzisiaj urodzinowo-tematycznie, Himuro z Murasakibarą, bo chciałam jednocześnie życzyć Wam Happy Halloween w związku z jutrzejszym "świętem"~ :D

Pod cut'em dwie niespodzianki (a w zasadzie to reupload jednej z nich dla tych, którzy się zorientowali, że wrzuciłam to jakiś czas temu. Tak, zdarza mi się zapomnieć napisać, że coś dodaję XD) w postaci bonusowego CD z 3 i 4 (nowość!) DVD oraz skany z kalendarza ściennego anime na 2013 rok!



Special CD feat. Hyuuga Junpei (limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.3)
01. Audio drama feat. Hyuuga Junpei
02. Seishun TIP-OFF!! ~ MVP Hyuuga ver.
03. Komentarze seiyuu
DL: klik

Special CD feat. Midorima Shintarou (limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.4)
01. Audio drama feat. Midorima Shintarou
02. Seishun TIP-OFF!! ~ MVP Midorima ver.
03. Komentarze seiyuu
DL: klik

W dramie Midorimy występuje Takao i jest... sporo podtekstów XD

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)



Kalendarz ścienny 2013 (anime) - wyłącznie obrazki!




Skany w pełnym podglądzie nie są za duże, w przyszłości pojawią się pewnie ładniejsze i większe, ale lepsze to niż nic :)

Jeżeli kogoś interesuje jaka strona jest na jakie miesiące, to zapraszam tutaj.

creditsy: na obrazkach

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. kororoweeeee.Ten 3 mi się podoba, bo jest taki tematyczny, a nie randomowe XD Powinni być na miesiące ziomow poubierani w jakieś ładne kurtałki w śniegu czy co ;;

    ReplyDelete
  2. Akashi wygląda na tym kalendarzu bardzo fajnie ^^

    ReplyDelete
  3. Dzięki za skany kalendarza~ (Mogłam go w końcu skompletować xP)

    ReplyDelete
  4. AAhh chce chce! Kalendarz jest boski *o*
    no i sie zgadzam... ten 3 jest świetny ^^

    Himurze najlepszego <3 a wam udanego Hallowen x3

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego najlepszego! :)
    Seirin grający w siatkówkę? Ciekawe połączenie, nie powiem :3
    Szczerze mówiąc zastanawiałam się, jak wyglądałaby zwykła drama cd, w której bierze udział (mój uwielbiony *_*) Tatsuhisa Suzuki, biorąc pod uwagę fakt, że jak do tej pory słyszałam go tylko w dramach yaoi.. xd
    Btw, albo jestem ciotą, albo link do dramy Midorimy jest uszkodzony, bo nie umiem pobrać ;xx

    ReplyDelete
  6. Ccę ten kalendarz ;3; Kisiaaa jakaś ty seksyyy *3* i Aomine się uśmiecha... $@^*(()&&%$&& doszłam :Q_____________________

    ReplyDelete
  7. UWAGA! Do wszystkich zainteresowanych Special CD: tak, wiem, MF znowu robi cyrki XD; Bede przeladowywac pliki na 4shared~ Dajcie znac w przyszlosci jakby jeszcze cos nie dzialalo :)

    ReplyDelete
  8. Przepraszam za opoznienia - sa juz nowe linki do SPCD :)! W przyszlosci postaram sie przeladowac reszte muzyki na 4shared w razie gdyby MF dalej robil problemy~

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -