Posted by : Kiba October 04, 2012

Przepraszam za tymczasową nieobecność, jednak mój internet w mieszkaniu trafił szlag. Jednak już został wskrzeszony i mam nadzieję, że pociągnie bez większych szwanków. Teraz pozostaje mi ponadrabiać braki i skupić się na robicie. Bo już widzę, jak riw z batem stoi, że nie mamy dalej mangi do wypuszczania...

Jako że jestem człekiem strasznie niezdecydowanym potrzebuję waszej pomocy! Uwielbiam KuroBasu, ale tyle jest z tej serii dobroci, że czasem nawet nie wiem, za co się zabrać. Oczywiście priorytetem pozostaje manga, jednak od czasu do czasu chętnie zabiorę się za coś innego. Tak więc głosujcie w nowej ankiecie oraz wypowiadajcie się w komentarzach, a ja postaram się tam skierować me translatorskie siły. Banzai!

Wyniki naszej ostatniej ankiety znajdują się pod cut'em.

P.S. Jeszcze nie rozwinęłyśmy zdolności czytania w myślach, dlatego od teraz każdy głos oddany na kategorię "Inne", a nie poparty komentarzem, nie będzie liczony. Komentarze możecie zostawiać w dowolnym miejscu, na bieżąco je śledzimy :)


Kilka dni temu nasza pierwsza ankieta dobiegła końca. W założeniu miała trwać dłużej, jednak nie przewidziałyśmy aż takiej frekwencji (łącznie oddaliście 327 głosów!). Do tego łatwo dało się głosować po kilka razy, dlatego czasem można wątpić w jej obiektywność, ale i tak było fajnie XP.

Szczerze, pierwsze miejsce mnie nie dziwi. Drugie i trzecie też nie. Zdziwiło mnie natomiast, że Akashi jest tak wysoko. Ma charyzmę chłopak. Niestety nie jesteśmy w stanie wypowiedzieć się, jak dokładnie rozłożyły się głosy w kategorii 'pozostali', ponieważ głosujący się niemal nie wypowiadali co do tego. Tak więc możemy tylko się domyślać. Kiedyś musimy zrobić dokładniejszą ankietę na ten temat, jednak na chwilę obecną mamy dla was inną propozycję.

Ulubiony bohater:

1. Kuroko (36%) 2. Aomine (16%)
3. Kise (14%) 4. Kagami (9%)
5. Akashi (7%) 6. Pozostali (6%)
7. Midorima (4%) 8. Murasakibara (3%)

{ 16 komentarze... read them below or Comment }

  1. Moi kochani Midorima i Murasakibara na ostatku? Smutek i ból, smutek i ból...

    ReplyDelete
  2. Może jestem ślepa albo mi coś nie działa, ale ja nie mogę zostawiać komentarza do ankiet - chyba, że mam je zostawiać po bądź, którą notką. Bo kiedy chciałam zostawić komentarz na jaką postać głosowałam to za nic nie mogłam znaleźć konkretnego miejsca, w którym mołabym skomentować ankietę.

    Szczerze powiedziawszy to nie ogarniam Akashiego - biorąc pod uwagę, kiedy zaczeła się ankieta i kiedy dorobił się najwięcej głosów to chyba ludzie głosowali na jego wyobrażenie niż na jego prawdziwą postać, bo oprócz gadania o tym, że jest rozkazującą wróżką i kilku wspomnieniach z shogi to nie ma o nim za wiele rzeczy.

    Za to Midorimie bym oddała jeszcze z 10 głosów jakbym mogła, to jedna z moich ulubionych postaci z serii, nawet ostatniego dnia zmieniłam mój głos (bo poprzedni i tak się liczył z innej przeglądarki już) i oddałam go na niego, bo jakby był ostatni to już naprawdę prawdziwy smutek :<

    ReplyDelete
  3. Otai: Blogger i jego widget'y sa mocno ograniczone, dlatego przy samej ankiecie nie da sie zostawic komentarza, ale mozna zostawic go na stronie :P. I to naprawde gdziekolwiek, moze byc nawet pod najnowszym postem, bo sledzimy je na biezaco :D. Mozna tez napisac nam maila~ Form dotarcia do nas chyba nie brakuje XD

    ReplyDelete
  4. To dobrze byłoby napisać gdzie można zostawiac opowiedzi na ankiety (np. że wszędzie), bo ludzie nie zostawiają zazwyczaj takich komentarzy jak nie wiedzą gdzie. Ja sama miałam takie poczucie "nie wiem gdzie zostawić komenta... no to nieważne." XD

    ReplyDelete
  5. Tak w zasadzie to czym jest chara bible (fanbook)? :P

    To mój pierwszy komentarz na blogu, choć wasze poczynania śledzę od jakiegoś momentu. Z pewnością znajdzie się wielu podobnych mnie anonimów, którzy nie ujawniają się ze zwykłego lenistwa, jednak możecie być pewne, że wasza praca jest doceniana przez o wiele większą liczbę osób niż ta, która to okazuje. Dziękuję! :)

    ~anon :D

    ReplyDelete
  6. Yay, Kuroko wygrał. \(^o^)/
    To może jakiś doujin z nim, ażeby to uczcić? X"D (zły człowiek chce dodać Wam roboty :I)

    ReplyDelete
  7. Dołączam się do Miku i grona złych człowieków ^w^
    Kuroś i Dai-chan na czołówce. <333
    A Akashi jak nic ma charyzmę, ja go jeszcze nie poznałam nawet a i tak szczerze się do artów z nim. XD

    ReplyDelete
  8. 1 i 2 miejsce: Looooove~ (。・ω・。)ノ❤

    ReplyDelete
  9. Moj Kisiu jest na 3... no niech będzie, trudno, ze swoim seme nie wygra XD
    http://mineha.deviantart.com/journal/According-to-the-KuroBasu-Character-Bible-314204567 Tutaj są wyniki japończyków. Prawie identyko jak u nas tyle że Kise jest u nich na drugim.

    Co do nowej ankiety:
    Najpierw zagłosowałam na Chara Bible, ale skoro i tak wygrywa to postanowiłam zmienić głos i zasilić dział inne: a myśląc inne mam na myśli doujiny z Aokise XD W sensie uważam że grupa stardust tłumaczy tak dużo z Aomine i kuroko i czasem kagamim że tu potrzeba w tym wszystkim więcej Aokise :).

    Czy Light novel to nie jest to samo co w mandze tylko w formie pisanej?

    ReplyDelete
  10. Ohoho, Daiki misiaczki jak miło mi cię widzieć na 2 miejscu ♥
    Cholera jasna nie wiem na co zagłosować ;_; Tyyle dobrcii D:

    ReplyDelete
  11. Jak ktoś nie chce, niech nie czyta, bo to chyba spoiler, a ja mam pytanie.

    ej, czy Tatsuya Himuro pojawił się już w anime? bo ja nie mogę sobie przypomnieć nic kompletnie, a tak przeglądałam wiki i tam jest podany jego seiyu do anime.

    ReplyDelete
  12. No właśnie, tak myślałam, wątpię, żebym coś takiego przegapiła! XD dlatego właśnie mnie zastanowiło, dlaczego tak jest napisane, kto mu podkłada w anime głos!

    ReplyDelete
  13. Yay! Wracam z uczelni a tu tyle kometarzy *.* To teraz będzie długo.

    @Hanabiyu: No niestety. Za Shin-chanem płacze moje serce (za Murasakibarą troszkę mniej). Może jeszcz ludzie się przekonają.

    @Otai: Fakt, mój błąd, jednak jak już ktoś zagłosował nie jesteśmy w stanie edytować opcji. Następnym razem wezmę to pod uwagę i coś wykminię, żeby nie rozciągnąćtej ankity za bardzo...

    @Anonimek: Jest to dodatkowy twór pana Tadayoshiego (autora Kuroko), zbierający do kupy całą wiedzę o bohaterach, meczach, dodatkowe informacje, zabawne fakty i anegdotki, wywiady itp. Fragment fanbooka jest dostępny w zakładce "Books" i kolejny pojawi się za niedługo. Dziękujemy bardzo za komentarz oraz słowa uznania i zapraszamy ponownie, nie gryziemy.

    @Miku: Za niedługo bedzie okazja i kto wie, może i jakiś doujin się pojawi ;D

    @Teela: Mnie też się to podoba *hugs*

    @gg gonia: To troszkę nie te wyniki. Jednak zainteresowanych ankietą popularności zapraszam tu :http://kurokonobasuke.wikia.com/wiki/Character_poll
    Doujiny się będą pojawiać, cieszę się, że są osoby nimi zainteresowane aż tak, by o tym pisać XD. AoKise mi riw (i inni pewnie też) nie odpuszczą, więc mimo że nie wielbię tego pairingu, to się pojawi. Między innymi ten ale jakieś inne pairingi też, żeby każdy znalazł coś dla siebie.
    Nie, Light novel to nie jest opisana manga. To zupełnie osobne historyjki, z tego co przeglądałam mój egzemplarz 1 tomu to jest tam m.in. o tym, co Generacja Cudów robiła po lekcjach jak jeszcze byli w Teikou. Całkiem śmiechowe.

    @Black: Postaramy się wszystko kiedyś zrobić, tylko potrzebuję drobnych wskazówek, co do kolejności robienia.

    @Hibari: Tak, pojawił się. W endingu, kiedy młody Kagami siediz przy murku to na murku jest cień Himuro. A tak na serio - tak jak Black powiedziała, jeszcze się nie pojawił. Ma seiyuu, ponieważ (podobnie jak Murasakibarę i Akashiego) można go posłuchać w grze na PSP.

    ReplyDelete
  14. Aaaaaaa, no taaak *kiwa głową* Wiedziałam, że nie mogłam go przegapić. XD

    ReplyDelete
  15. Hejka... ;) Bardzo prosiłbym szefa strony o kontakt to pilne... gg - 24562462 mail - dragon12813@gmail.com

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -