Posted by : Kiba November 08, 2012

Ojej, jak dawno mnie tu nie było XD. Uczelnio, oddaj mi moje życie T.T . Przepraszam za moje zastoje, obecnie mam dj-manię, więc manga może się posuwać ciut wolniej niż zazwyczaj. Dziś urodziny obchodzi Furihata Kouki, jeden z pierwszoroczniaków i mniej znany członek Seirin. Jak zapewne spora część z Was zauważyła, ktoś ma urodziny = jakiś rozdzialik.

Z nowości, to szlag trafił nasza ankietę (już jakiś czas temu) i przestała liczyć głosy. Dokładnych danych nie pamiętam, ale mam mniej więcej obraz tego, czym jesteście zainteresowani (charabook i light novel). Postaram się przerzucić część mojej siły roboczej w właśnie w tym kierunku.

Dzisiejsza doza dobroci jest skromniutka: rozdzialik, w którym Kuroko uzewnętrznia się Kagamiemu oraz artbooko-doujin, w którym główną rolę gra Aomine. Mogę Wam obiecać, że już niedługo będzie coś więcej. Tak dość bardzo niedługo ^.^


Manga:
Rozdział 057

Doujinshi
Mine: 01

{ 3 komentarze... read them below or Comment }

  1. Yay, Aomine @_@
    Dziękuję za nowy chap :3

    ReplyDelete
  2. Ja mogę powiedzieć "Praco i Uczelnio, oddaj mi moje życie". Żeby człowiek nie miał czasu nawet na korka... #_____# (Ja swój głos oddałam na novelkę ;P)

    ReplyDelete
  3. Najlepszego, Kouki~! *3* Cudny art. <3
    Dziękuję za rozdział i docha, z samego rana wezmę się za te pyszności. *-*

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -