Posted by : riwethiel November 29, 2012

Na raz: Dla wszystkich, którzy jeszcze nie zauważyli - zagościła na naszej stronie nowa ankieta. Choć mamy w głowie pewne pojęcie o tym, jakie pairingi są w Polsce popularne (lub też ile osób lubiących KnB nie przepada za yaoi ;D), chciałybyśmy zobaczyć, w jakim stopniu nasze wyobrażenia przekładają się na rzeczywistość. Głosujcie więc i pamiętajcie o jednym - każdy głos oddany na "Inne" a nie poparty komentarzem nie będzie liczony!

Na dwa: Pewna urocza osoba o nicku Sorrow, zaproponowała, abyśmy zaczęły organizować na blogu konkursy związane z KnB! W związku z tym, luźne pytanie w Waszą stronę - w jakim konkursie chcielibyście wziąć udział? Fanfik? Fanart? Grafika? A może coś innego? Dajcie nam znać na maila lub w komentarzach~ Może kiedyś w przyszłości pojawi się na ten temat również i ankieta.

Drugą propozycją, z którą wyszła Sorrow, było przeprowadzenie wywiadów z osobami z Fanzone oraz naszą ekipą w celu bliższego poznania osób, które aktywnie udzielają się w fandomie. Teraz macie jedyną i niepowtarzalną okazję, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące Was pytania! Możecie wysyłać je na maila lub pisać w komentarzach (nie zapomnijcie dodać, do kogo kierujecie pytanie - czy do osób z Fanzone czy do ekipy P☆C ;)). Pytania mogą być dowolne - dotyczyć twórczości/bloga jak i samych twórców/ekipy. Z wybranych pytań ułożymy wywiady i roześlemy je do wszystkich wtajemiczonych, a odpowiedzi tych, którzy zechcą wziać udział w zabawie, w przyszłości opublikujemy, aby zaspokoić Waszą ciekawość ;)

Na trzy: Mamy dla Was dwa smakołyki :3! Jednym z nich jest bonusowe CD dodane do wspomnianej przeze mnie w ostatnim poście 5 części DVD oraz... przetłumaczone NG z tegoż samego DVD :)! Tak, tym razem udało nam się wyrobić nieco wcześniej. Możecie wchodzić pod cut'a i enjoy'ować :D


Special CD feat. Kagami Taiga (limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.5)
01. Audio drama feat. Kagami Taiga
02. Seishun TIP-OFF!! ~ MVP Kagami ver.
03. Komentarze seiyuu
DL: klik


NG DVD vol.5


DL: 1-3

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)
☆ Do poprawnego odtworzenia napisów zalecamy używanie Media Player Classic
☆ Do poprawnego odtworzenia video niezbędne są aktualne kodeki

{ 21 komentarze... read them below or Comment }

  1. No cześć cześć to jaaa XD
    Ja bym była za fanfikiem bo to jednak bardziej oblegane :) I nawet pomyślałam o tych nagrodach (bo za szybko w totka nie wygramy :( ) to może być np: w nagrodę za zajęcie jakiegoś miejsca dana osoba może sobie wybrać jakiś doujin czy coś z KnB co by chciała przeczytać po polsku. Co Wy na to? :)

    ReplyDelete
  2. Radzę nie wierzyć tym ankietom. Bardzo łatwo zagłosować przez proxy i namieszać w wynikach. Post umieszczony ledwie godzinę temu i już 93 głosy? JASNE...

    ReplyDelete
  3. Sorrow, kurde, ja mam nadzieję że się udzielisz w tych konkursach jak będą c:
    Jestem za nimi bo może wtedy więcej ludzi podzieli się swoimi talentami z fandomem <3
    @!#@$^&*(&$#@^&*()__(*&%$^$&^&*(, NG! :Q__________ *ślinotok*

    ReplyDelete
  4. @Anon: Nie chcę nic mówić, ale ta ankieta została umieszczona na stronie już kilka dobrych dni temu c:

    ReplyDelete
  5. Ja osobiście również jestem za fanfcikowym :) a co do wywiadów to bardzo chętnie bym poczytała ale nie mam zbytnio pomysłu na jakieś zmyślne pytania bo te co Sorrow podała pod poprzednią notką wydają się fajne :D

    Sakurai XD bosz Kocham cię <3 NG z nim było najlepsze XD hahahahhah
    Biedny Midorin zepsuł mu się telefon XD jakie to życiowe XD
    Biedna Kisia XD Nic nie zrobił a to jemu się oberwało... Kuroko ty cwaniaku XD

    ReplyDelete
  6. Mam pytanie: jaki rozmiar stanika noszą autoreki Fanzone i grupy PC :***

    ReplyDelete
  7. Taki teraz pomyślałam że w tych dzisiejszych NG wyjątkowo wszystkich jest szkoda XD ale się nad nimi biednymi znęcają XD (autorzy anime.. mangaka..??? kto tworzy NG?)

    ReplyDelete
  8. Pytania do obydwu grup : Gdzie mieszkają, plany na przysłość, ile maja lat, do jakich szkół chodzą czy też studiują. Etto... może jeszcze z jaką postacią się utożsamiają z KnB! I dlaczego zaczęły o tym pisać :D O o o! Może top 10 ulubionych pairingów z KnB ♥
    Yay, NG! Super :))

    ReplyDelete
  9. @Sorrow: To jest do zrobienia :) Pogadam z Kiba, co sadzi na ten temat, ja jestem za~

    @Anonim1: Black dobrze gada, ankieta jest juz na stronie chyba z tydzien... ;)

    @gg gonia: NG sa zamieszczane w mandze po kazdym rozdziale (takze sa dzielem mangaki XD). Od 7 tomu korzystamy ze skanow tomikowych, wiec w przetlumaczonej mandze tez juz sie pojawily ^^ Moze kiedys wezmiemy sie za te ze starszych tomikow~ :)

    @Anonim2: Trollowe pytania sa trollowe 8D *zapisala* Ja wiem za to jaki rozmiar stanika nosi Kise! (dzieki Black, haha XD)

    @Ossu: Pytania odnotowane :3

    ReplyDelete
  10. ja bym chciała np: wiedzieć czy założycielki PC szanują kogoś z fanzone, znaczy czy czytają, przyjaźnią się, co myślą o danym autorze :) to samo w drugą stronę : co autorzy z Fanzone sądzą o innych autorach fanzone i grupie PC :D

    ReplyDelete
  11. Mnie najbardziej by interesowały przyszłe plany na opowiadania dziewczyn z Fanzone i plany PerfectCopy :)

    ReplyDelete
  12. Yaaay *o* NG <3 dziękować
    co do pytań.. x_x po przejrzeniu tych co inni nawypisali sądzę, że nie mam dodatkowych xd
    ah.. co do konkursów to jestem za ^^ ale jaki to sądze mi to obojetne <3 ważne, że związany z KuroBasu ^^

    ReplyDelete
  13. Do obu grup; czy posiadacie dziewczynę / chłopaka. Szczególnie to pytanie kieruję do Black. Jeśli to czytasz to wiedź że szarpałbym Cię jak Reksio szynkę :*** Uwielbiam zboczone kobiety.

    ReplyDelete
  14. Zdecydowanie fanfick! :D Super by było :)
    Co do pytań to kurczę sama nie wiem :( Może do grupy PC czy trudno jest prowadzić taką stronę, czy jest dużo wyrzeczeń i ile Wam zajęło nauczenie się japońskiego ! :o
    Fanzone: czy spotkali się kiedyś z plagiatem, znienawidzone połączenia w KuroBasu albo postacie, co sądzą o poszczególnym połączeniach (chodiz mi jakie mają nastawienie do yaoi, hentai, yuri) :)

    ReplyDelete
  15. kurczę wszystkie fajne pytania już były :< jeszcze co do tych sond to fajnie by było jakby kiedyś pojawiła się na ulubionego autora z Fanzone, czy też ulubiony one shot / opowiadanie :D

    ReplyDelete
  16. + kurczę ale tutaj zboczeńce wchodzą, Pani Black ja bym się zaczęła bać O.O

    ReplyDelete
  17. Jak konkursy to tylko fanart! xDD

    ... A poważnie, to...uhm, dzień dobry? Piszę tu pierwszy raz, jestem trochę zestresowana. Tak jakby''

    Boże, co do NG to naprawdę, aż się serce kraja jak się patrzy na te sieroty Q.Q Życie im nie dało Q.Q Łącze się z nimi w bólu.

    Mam pytanko, a co, jak szaleć, to szaleć: Do Pc: Wiadomo, że fandom KuroBasu się prężnie rozrasta i jest całkiem spory. Czy zdarzyła się Wam sytuacja, że poznaliście jakiegoś...kurobasowicza (...to nie jest właściwe słowo), który na chwilę sprawił, że w ten fandom, a przynajmniej w jakąś jego część, na poważnie zwątpiłyście?

    A do fanzonu: Rozważałyście kiedyś pisanie yuri z Kurobasu (pod każdą postacią) i dlaczego nie?

    ReplyDelete
  18. A ja nie mogę zagłosować w ankiecie =_=''. Zaznaczam 'żaden' i klikam na zagłosuj i nic.. zawsze wszystko przeciwko mnie xP

    Co do konkursów... Fanart i Fanfic *.*

    A jeśli chodzi o pytania... do osób z fanzone i ekipy: który seiyuu (chodzi o głos xP) z KnB podoba wam się najbardziej?

    ReplyDelete
  19. Nie ma kurcaka! Trza było brać psa jak dawałam XD

    Przyjeżdżam do domu, idę spać, a tu mi się śni, że swojego fika zgłaszam do fanzona, PC mi się na mózg rzuciło.

    Ankieta o autorze fików/ulubionym fiku to bardzo niebezpieczny pomysł mogący się zamienić (i zazwyczaj zamieniający się) w ankietę "kto ma więcej znajomych" co nie wpływa dobrze ani na atmosferę, ani na pozytywny wizerunek tego kto wygra, tak, że to by było stąpanie po bardzo wąskiej linie. Już lepsza byłaby sonda np. na ulubioną autorkę dojinów na przykład, bo to takie "nie dotykające" polskiego fandomu.

    Moje pytania (do wszystkich) - jeśli się powtarzają, to zapewniam, że czytałam wasze komentarze tylko po prostu jestem sklerotykiem:
    - O, właśnie - ulubione autorki dojinów - pod względem kreski i fabuły?
    - pokazać jeden-dwa z ulubionych fanartów kuroko (lubię patrzeć na to co inni lubią ;))
    - ulubiona potrawa (bardzo ważne zagadnienie!)
    - 3 postacie, których nie możecie zdzierżyć w Kuroko, albo przynajmniej najmniej je lubicie i najlepiej napisać dlaczego? (bez uzasadnienia noł fun)
    - wolicie pracować w ciszy czy przy muzyce? jeśli tak to jaka was najbardziej inspiruje/motywuje do pracy?

    Dodatkowo osbne pytania:

    do szanownej redakcji 8D:
    - co zrobicie jak wam się zaczną kończyć materiały? A może w ogóle nie myślicie o tym, bo na razie jest ich tak dużo? Zamierzacie się skupić wyłącznie na Kuroko w swojej pracy, czy też może którejś z was marzy się inna seria do zrobienia? Ktoś z was pracuje przy innych mangach niekoniecznie dla PC, czy jesteście grupą ludzi którzy poświęcają swój czas tylko dla tej jednej serii?
    - Opowiedzcie coś o swoim stylu tłumaczenia, np. dlaczego spolszczacie jedne rzeczy, a inne zostawiacie i od czego to zależy, i może o waszym podejściu do edycji sfxów ;)
    [strike]skąd wzieliście muzina do tajmingu, co jest taki zadowolony, że wam to może robić :D[/strike]

    ludzi z fanzona:
    - Piszecie tylko z Kuroko, czy z innych serii też? A jeśli tylko z Kuroko to czy planujecie w przyszłości sięgnąć po inną serię czy też koncentrujecie się tylko na tej jednej serii?

    P.S.1 Tęsknie, bo mam dałna
    P.S.2 Gambarujcie z aktualkami bidaki *hugs*
    P.S. 3 Pozdrawiam Akari, przekażcie jej, ze może molestować moją fotoszkapę jeśli zajdzie jeszcze jakaś potrzeba.

    Dług koment wheeeeee

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -