Posted by : Kiba November 21, 2012


...życzę Takao. Sama Ci go chętnie zwiążę i obleję czekoladą, będzie cudowny torcik urodzinowy XD. Możesz się nim ze mną podzielić, nie obrażę się XD.
Dobra to tyle fantazji fujoshi, przechodzimy do konkretów. 

W dzisiejszej aktualce przygotowałyśmy dla was rozdział mangi (wiem, mało tego było ostatnimi czasy, ale miałam mały przesyt i niedawno złapałam się na tym, że zaczynam myśleć o niej z utęsknieniem, tak więc za niedługo powinna znów ruszyć z kopyta), w którym zaczyna się obóz treningowy. Następnie dwa dj: jeden krótszy, z zadrosnym Midorimą - to taka drobna przystaweczka do dania głównego, czyli drugiego dłuższego doujina, będącego kontynuacją wydanego przez nas Fura fura. Jest to cudowna mieszanka wrednego Takao, trochę bardziej dere niż tsun Midorimy, gdzie góra angstu doprawiona jest solidną dawką cukru. A na koniec, z lekkim poślizgiem, prezentujemy wam kolejne NG, gdzie w rolach głównych występują Koganei, Izuki i Mitobe.


Manga:
Rozdział 059

Doujinshi:
Kira Kira. You are so cute, I wana eat you.
Midorima to Takao ga icha icha shiteru dake no hanashi


NG DVD vol.4


DL: 1-2

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)
☆ Do poprawnego odtworzenia napisów zalecamy używanie Media Player Classic
☆ Do poprawnego odtworzenia video niezbędne są aktualne kodeki

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. ok, doszłam :Q_____________ *podnosi uniesiony kciuk do góry*

    ReplyDelete
  2. Tłumaczenie tego doujina Kira Kira wymiata XD Przy "dziubasku" śmiałam się naprzemiennie z wzdychaniem "awww, cuuute". Chociaż na początku umarłam na zawał po myśli, że to mpreg... Dobrze, że jednak nie. Co za baka couple...

    I zazdrosny Midorima-seme w tym drugim doujinie, awww. Kocham ich <3

    NG też powala <3 Kocham suchary Izukiego <3 Izuki for the win!

    ReplyDelete
  3. Kocham doujiny *n* <3 <3 <3
    Ale mimo wszystko stęskniłam się za mangą XD tym bardziej że jeszcze tylko troszeczkę i będzie mecz Aomine z Kise :Q__

    NG jak zwykle boskie XD
    Ale nie jestem pewna czy ogarniam żarty Izukiego XD... to są jakieś gry słowne czy co? no bo ten tekst o ciastku (bardzo fajny XD) ... taki nagle znikąd, a może o to chodzi taki tekst z zaskoczenia czy coś ... nie ogarniam... przepraszam XD

    ReplyDelete
  4. Mitobe najlepszy w NG ! // biased XD

    ReplyDelete
  5. niedlugo manga ruszy z kopyta? ou jea :D

    ReplyDelete
  6. Mam jedno tylko pytanie kiedy dodacie nowe rozdziały mangi na centrum mangi ^ ^.
    :3

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za komentarze, dobrze wiedzieć, że są osoby czekające również i na mangę. Eksperyment zakończony XD.

    @Diabeł: Jak skończymy 7 tom, to tom 6 pojawi się na readerze i CM. Jeśli nic mi nie wyskoczy to już za niedługo.

    ReplyDelete
  8. @gg gonia: Kiba o Tobie zapomniala XD Nie jestem pewna, bo moj japonski jest jednak ograniczony, ale ten pun Izukiego polegal na tym, ze Hyuuga powiedzial "Mitobe hottoke" (Zostaw go, Mitobe), a Izuki na to odpowiedzial swoja bezsensowna gra slowna: "Hottokenai hottoke-ki" (co doslownie oznacza "nie zostawiaj nalesnika XD - z ang. hot cakes - nalesniki ;)) Jednak to po polsku brzmialo bez sensu (jak wszystkie puny Izukiego), a ze "gorace ciacho" sie u nas odnosi do biszow, to zostalo to wlasnie tak ujete w tlumaczeniu 8D

    ReplyDelete
  9. Takao, skarbie! Wybacz, że tak późno! Q_Q
    Niech Cię Midorima ode mnie wyściska! <3

    O matuchno, to NG jest boskie. xDD
    Doujiny tak samo, potrzebowałam tej parki. *-*
    Zauważyłyście, że okładka 8 tomu jest tak dziwnie super fajna? .3.

    Dziękuję. <3

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -