Posted by : Kiba November 10, 2012

Tak, miałam plan, żeby wypuścić aktualkę na Halloween (jak zresztą sporo innych osób), jednak życie chciało inaczej i plan nie wypalił. Oprócz tego, cała nasza ekipa została straumiona końską głową (poczytacie dj, to zobaczycie) i tak jakoś obsuwa się zwiększyła. Dlatego postanowiłam, że takie dni powinno się obchodzić, gdy ma się czas lub gdy chce się je obchodzić, a nie kiedy narzuca je nam kalendarz. Howgh. To powiedziawszy, robimy sobie z riw nasze prywatne halloween właśnie dziś. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą się do nas przyłączyć.

Serwujemy Wam rozdział, w którym Riko uczy się gotować z różnymi (tragicznymi) konsekwencjami dla drużyny. Następnie halloweenowy smut - Outrageous, czyli doujin, który zabił cała ekipę (ja uwielbiam taki humor, ale reszta prawie poszła położyć się na tory, by go nie robić) oraz troszkę nostalgiczny doujin AoKaga - Ano Koro wa Wakakatta to, Itsuka Shashin wo Mite Waraeba Ii, z pozdrowieniami dla Marty, która napisała do nas z prośbą o wypuszczkę z tym pairingiem.

Dodatkowo, zamiast ankiety, mamy dla was trzy okładki doujinów i to WY decydujecie, który mamy wydać w następnej kolejności. Okładki umieszczamy pod cut'em i zapraszamy do pozostawienia komentarza z numerem okładki, która najbardziej przypadła Wam do gustu.

Okładki po kliknięciu powinny się powiększyć.


Choose your destiny!

Okładka nr 1 (Aomine x Kise)

Okładka nr 2 (Aomine x Kagami x Kuroko + chibi!Kagami)

Okładka nr 3 (Kuroko x GOM)

Manga:

{ 23 komentarze... read them below or Comment }

  1. Yaay! Doujiny <3
    Dzięki za Waszą ciężką pracę <3

    A co okładek... Ja jestem za 1 :3

    ReplyDelete
  2. Wybieram 1 xD Inne pairingi/opcje czytam od was z opóźnieniem XD + ma najładniejsze kolorowanie ta 1 okładdka, nie takie hmm ''oklepane'' xD

    ReplyDelete
  3. Awuuuuu, oczywiście że 1 ! XD
    Widzę, że nie tylko mnie zabił ten doch KagaKuro - dostałam zawału jak ansibs dała skany ;_;

    ReplyDelete
  4. Wybieram okładkę nr 2 - ten doujin wydaje się być słodzaichny :3

    ReplyDelete
  5. zdecydowanie 3 ♥

    ReplyDelete
  6. Yeey, bardzo dziękuje za niespodziewaną aktualkę :3
    A wybieram 2 <3

    ReplyDelete
  7. Ja chcę cokolwiek, byle był Kuroko i Aomine xP

    ReplyDelete
  8. Ahhh *o* to ja obchodze z wami hallowen xD
    dziękuje za rozdział i doujiny *o*
    co do okładki.. 1 aalbo 2 D: ale chyba 2 xD

    ReplyDelete
  9. no 1, pls ;_; na swiecie jest za malo AoxKise :3

    ReplyDelete
  10. Bardzo proszę nr 2, albo 3... tylko bardziej liczę na 2.

    ReplyDelete
  11. 1 *o* nigdy za duzo aokise ;)

    ReplyDelete
  12. Niepodpisane glosy anonimowe beda liczone jak 1 w stosunku do ilosci wszystkich anonimow, podpisane za 1, a google i open id za 3 *troll* 8D

    ReplyDelete
  13. Eto, riw, nie do końca rozumiem ten twój system liczenia XP. Znaczy anonim = 1/ilość wszystkich anonimowych głosów?
    Jakbym ja mogła głosować to by było 3...

    ReplyDelete
  14. Tak, dobrze zrozumialas 8D Wszystkie anonimowe glosy policze jako jeden, lol. Bom troll.
    ...*zartuje przeciez XD*

    Jakbym ja mogla glosowac to by bylo 1..? XD

    ReplyDelete
  15. Ostatni na gifie to Murasakibara? Biedny. DD:
    Chodź do mnie! Kupię Ci tyle łakoci, ile będziesz chciał! <3
    A Kuroko w tym dochu... jest straszny. Q_Q
    Dziękuję za rozdział i doszki. .x.
    I głosuję na trójeczkę. *w*

    ReplyDelete
  16. @Miku jak dla mnie na samym końcu to prawdziwy duch ale nie jestem pewna kto jest dynią i białym duszkiem XD

    Dziękuję z całego serca za rozdział i doujiny :D:D I zapewne nikogo nie zdziwi że glosuję na okładeczkę numer 1 XD

    Ten koński łeb był najstraszniejszy XD

    ReplyDelete
  17. Waai ile głosów ^^. Ojej wszystkich straszy końska głowa XD.

    @Miku, @gg gonia: na samym końcu to chyba Aomine, duch = Murasakibara, a dynia = Akashi mi się zdaje ale głowy nie dam

    ReplyDelete
  18. @Kiba: Mowilam, ze bedzie traumaaaaa XD;

    @Miku & gg gonia: Duszek to Murasakibara, a dynia - Akashi. Ten ostatni to Aomine. Azjatki lubia sie napierdzielac z jego ciemnej karnacji, bo wedlug nich Kizia to murzyn, ktorego nie widac w ciemnosciach XD

    ReplyDelete
  19. lul.
    Riw, umarłam. XD
    Biedny Aomine. XDD

    ReplyDelete
  20. WTF XD Biedny Aominecchi XD zaklepuję go na swojego osobistego muzina XD

    ReplyDelete
  21. @gg gonia: Nie podzielisz sie z Kise? XD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -