Posted by : Kiba December 20, 2012


Dziś aktualka z okazji urodzin byłego kapitana Teikou - Akashiego!

Przepraszam, że z tej okazji nie ma za wiele, jednak zostałam zmożona przez chorobę, dlatego dziś będzie szczególnie krótko i lakonicznie.
Serwujemy Wam rozdzialik mangi, z którym zbliżamy się do końca fabuły przedstawionej w anime. Do tego garść doujinów, wśród których znajdziecie kolejna część Happy Life, Happy Home, czyli szczęśliwego trójkąta AoKagaKuro, 30 min. escape, pierwszy przetłumacozny przez nas doujin z pairingiem Kise x Kuroko, oraz coś dla fanów AoKise - Ninth Heaven. Od tego ostatniego Kise kojarzy mi się już tylko z pisklakiem.

Na pocieszenie, mogę się jedynie pochwalić, że przyszło do mnie parę paczek z doujinami, więc jak tylko je ogarnę to przed końcem roku może coś zeskanuję. I chciałabym podziękować riw i Teeli za cierpliwość z jaką znoszą moją osobę oraz wszystkim czytającym, komentującym i wysyłającym nam maile. Wiem, że ostatnio trochę Was zaniedbałam, ale w wolnym czasie Wam to wynagrodzę.

Manga:
Rozdział 062

Doujinshi:
30 min. escape
Happy Life Happy Home część 4
Ninth Heaven

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. Akashi życzę ci dużo nowych nożyczek na urodziny xD ♥
    Omnomnomnomnom widzę same dobre rzeczy *o* To my dziękujemy za Waszą ciężka pracę ;_; !

    ReplyDelete
  2. Akashi wszystkiego naj i żebyś nigdy się nie zmieniał, bo kocham cię takiego jakim jesteś. Ty sadystyczny geniuszu! Kupiłam ci kilka nożyczek, każda para w innym kolorze (śmiech).
    Tyle wspaniałości na raz. Ale się nie dziwmy, w końcu to urodziny samego Akashiego! Zawsze na racje i zasługuje na wszystko co najlepsze.
    Dziękuje za tyle ciekawych projektów.
    I mówicie, że to jeszcze nie koniec?
    Chwała Wam!

    ReplyDelete
  3. Kyyyaaa!!! dziękuję wam za wszystko za pracę nad tłumaczeniami i w ogóle :D xD a Akashiemu oczywiście wszystkiego, wszystkiego najlpeszego <3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. Wracaj szybko do zdrowia! Powodzenia na zerowce i przyjedz do mnie z doujinami na swieta, bo chce pomiziac ucho Aomine! ;P

    ReplyDelete
  5. Akashi, życzę ci... etto... oka Yoko XD!

    Zaraz się zbieram za ściąganie zległych dojinów AoKise, w końcu trochę wolnego to jutro przeczytam *_*

    ReplyDelete
  6. No szczerze jestem tu pierwszy raz :D ale na pewno nie ostatni. Dziękuje za waszą prace czekam niecierpliwie na kolejne rozdziały.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -