Posted by : riwethiel December 22, 2012

Wczoraj na japońskim rynku miały premierę dwie wspaniałe, kurobasowe wypuszczki!

Pierwszą z nich była szósta część DVD (6090 jpy) / Blu-ray'a (7140 jpy) z anime! Na krążkach znalazły się odcinki 15-17 oraz 2 NG! Do limitowanej edycji standardowo zostały dołożone 3 karty z obrazkami z końca poszczególnych odcinków anime oraz bonusowe CD, którego bohaterem jest Aomine Daiki. Na CD znajduje się mini drama z jego udziałem, "Seishun TIP-OFF!! ~MVP Aomine ver." (polecam gorąco tę wersję! Popłakałam się ze śmiechu ;D) oraz komentarze seiyuu. W nagrania z krążka można zaopatrzyć się pod cut'em :)

Została ujawniona również okładka do 8-mej części DVD/Blu-ray, na której zagościło całe Kiseki no Sedai! Z niecierpliwością czekam na odcinek 22.5~ :D

Drugą wypuszczką był długo wyczekiwany Fan Disc o wdzięcznym podtytule "Owaranai Natsu" (Niekończące się lato). Jest to limitowane DVD zawierające między innymi: oryginalną mini dramę z bohaterami serii, reportaż z wydarzenia w Namco Namjatown, które miało miejsce między lipcem a wrześniem tego roku, galerię obrazków z endingów, openingi oraz endingi bez creditsów, teledyski do character songów (Kuroko, Kagamiego, Kise, Midorimy, Aomine, Takao i Hyuugi) czy PVkę do Tip-Off OVA, czyli epizodu 22,5. Do pierwszego wydania DVD były dołączane specjalne karty, które również zamieściłam do wglądu pod cut'em.

Co jeszcze... a, tak... Wesołych Świąt moi drodzy!!
Na zdjęciu (od lewej): Ono Yuuki i Ono Kensho, czyli seiyuu Kagamiego i Kuroko :)


DVD / Blu-ray vol.8




DVD / Blu-ray vol.6


Special CD feat. Aomine Daiki (limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.6)
01. Audio drama feat. Aomine Daiki
02. Seishun TIP-OFF!! ~ MVP Aomine ver.
03. Komentarze seiyuu
DL: klik

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)



Limitowane karty (Fan disc)



Łooo, w końcu coś dla facetów ;D!


źródło: kurobas.com, kurobasanime@twitter, animate-onlineshop.jp, weibo.com

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. Jak już mówiłam, pragnę tego Fan Discu :Q____
    I jaram się jak pochodnia przez kartę z AoKaga *////* Tak btw to zawsze podejrzewałam Momoi o bycie lesbijką >D Homo, homo, wszędzie homo @_@~

    ReplyDelete
  2. Ja chcę tę piosenkę MVP w wersji off vocal. Mam ambicje pokonkurować z Mine pod względmi wokalnymi, myślę, że podobnie nam to wyjdzie.

    ReplyDelete
  3. Mam ochotę zarówno na to DVD jak i ten FanDisc. Wygrana w Lotto, gdzie jesteś?! ;______;

    ReplyDelete
  4. awu awu dawno tu nie komentowałam ale mam swoje powody D: Limitowane karty są *o* świetne!

    ah wam też Wesołych Świąt! i ja z takim zapytaniem jeszcze... dałoby zrobić napisy do tego? http://www.youtube.com/watch?v=pNpA0KG_MvA *o*

    ReplyDelete
  5. Okaeri, Miharu ^^. W sumie prawie połowa z tego filmiku to powtórki i streszczenia, ale jak tylko znajdę wersję do ściągnięcia, to zobaczę, co się da zrobić ^^

    ReplyDelete
  6. Cieszmy się bowiem zapowiedziano 2 sezon KNB xdxd
    http://www.animenewsnetwork.com/news/2012-12-26/kuroko-basketball-anime-gets-2nd-season

    ReplyDelete
  7. 2 sezon ...... *orgazm* :Q______________

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -