Posted by : Kiba December 06, 2012


Parę dni temu zaczął padać śnieg. Mam nadzieję, że u Was jeszcze nie stopniał, bowiem atmosfera powoli zaczyna się zmieniać w świąteczną. Dlatego ekipa P☆C ubiera dziś czerwone wdzianka, czapki z białym pomponem i idzie rozdawać prezenty grzecznym dzieciom. A troszkę tego mamy.

W pierwszej kolejności, przedstawiam wam nowy rozdział mangi! A tam Shin-chan, w całej swej wspaniałości, pomaga Głupigamiemu zrozumieć pewne sprawy (miało być więcej, ale nie wyszło). Do tego tom 6 powinien się lada chwila znaleźć na naszym readerze.

Następnie grupka doujinów. W 3 części Happy Life, Happy Home Aomine ma koszmary i przybiega do swojego Tetsu po ratunek. W kolejnym, Kagami-kun to kodomo Kiseki +, Kagami mierzy się z 6-cioma bardziej lub mniej rozbrykanymi dzieciaczkami w zadaniu bojowym, jakim jest wyprawa do sklepu. Następnie zapraszamy na małą wycieczkę w przyszłość i zapoznanie się z problemami, jakie dotykają dwie pary mieszkające po sąsiedzku w Meshitomo, a na koniec pierwsza sporych rozmiarów część Namida Nante Daikirai czyli "jak Kise wyznał swoje uczucia Aomine". Czemu tylko pierwsza? Bo jest tak naładowana seksapilem, że nie ponosimy odpowiedzialności za żadne krwotoki wewnętrzne czy zewnętrzne, jakie nastąpią w skutek czytania.

Na koniec prezentujemy wam dwa kolejne single, w pierwszym "śpiewające podkolanówki", czyli Kasamatsu-sama, w drugim natomiast dziewczyny w akcji, czyli duecik Riko&Momoi.

To by było na tyle, trzymajcie się ciepło i udanych mikołajek! Lećcie rozpakować prezenty, jeśli jeszcze tego nie zrobiliście!


Manga
Rozdział 061

Doujinshi
Happy Life Happy Home część 3
Kagami-kun to Kodomo Kiseki+
Meshitomo
Namida Nante Daikirai część 1


Music
SOLO SERIES Vol.11, Yukio Kasamatasu (Sōichirō Hoshi)
Data wydania: 2012/12/05
Cena: 1200 jenów

01. Monologue: Captain Toshite
02. NEVER LOOK BACK
03. Monologue: Kimetanda
04. LOCKER ROOM Kara Ashita o Sakebe
05. NEVER LOOK BACK (instrumental)
06. LOCKER ROOM Kara Ashita o Sakebe (instrumental)
DL: klik

SOLO SERIES Vol.12, Riko Aida (Chiwa Saito) & Satsuki Momoi (Fumiko Orikasa)
Data wydania: 2012/12/05
Cena: 1200 jenów

01. Monologue: Kantoku Toshite (Riko)
02. GROWING UP!!
03. Monologue: DATA wo Atsumete (Momoi)
04. Brand-new Season
05. GROWING UP!! (instrumental)
06. Brand-new Season (instrumental)
DL: klik

Wskazówka:
☆ Hasło do plików to pełny adres bloga (25 znaków)

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. *brawo 2* zgambarowałyścieeeeeeeeeeeee <3 <3

    // bo mogę z dwóch kont, bo jestem dumna XD

    ReplyDelete
  2. o cholera ile prezentów @_________________@ czuję się bardzo, bardzo dopieszczona <3
    dziękuję bardzo ♥

    ReplyDelete
  3. ja chciałem spytać czy w tych doujinshi'ach (jak to sie odmienia ;o) jest jakiś nie-yaoi? bo ogólnie to wolę mangę, a yaoi lekko mówiąc mnie nie jara, także ten... xD
    Ale dzięki za pracę :D

    ReplyDelete
  4. Przeważająca więkoszość dj zaznaczonych jako G albo PG nie jest typowo yaoi, są to raczej komedie, a jeśli już to posiadają tylko drobne sugestie yaoi(ewentalnie zboczonego Kise). Po ich opisie zwykle da się to wywnioskować.
    Niestety żadnych typowo hetero ani yuri nie widziałam ale jakby ktos znalazł niech da znać.

    ReplyDelete
  5. Namida Nante Daikirai~~~~~~ aż się chyba popłaczę z radości... (taki suchar nawiązujący do doujina XD... dobra już nic nie mówię)

    Ale serio, strasznie dziękuję za waszą ciężką pracę :* szczególnie za te boskie doujiny :Q____________ (Aokise, Aokise everywhere *n*)

    coraz bliżej do tak przeze mnie wyczekiwanego chaptera mangi :D jej!

    Jeszcze raz bardzo dziękuję za waszą ciężką pracę :D

    @kiba ja kiedyś widziałam okładkę hetero (hentai?) doujina z KnB ale tylko okładkę.

    ReplyDelete
  6. mam pytanie, czy wie ktoś na którym rozdziale mangi kończy się anime? :) Z góry dziękuję za odpowiedź

    ReplyDelete
  7. dziękuję za aktualkę :*** kocham <3 :)))

    ReplyDelete
  8. Przepraszam jeśli będzie to wyglądać jak spam:
    Wiecie co to shimeji? bo znalazłam parę z Kuroko i pomyślałam że może jesteście zainteresowane a może już je macie a może macie jeszcze więcej? Pomyślałam że może napiszecie o nich w notce o to link do ich pobrania:
    http://sai-nekosuki.blogspot.com/2012/10/shimeji-kuroko-no-basket.html
    Jakby kto miał pytania to postaram się odpowiedzieć :)

    ReplyDelete
  9. @tomson: O ile mnie pamiec nie myli to 73 rozdzial jest ostatnim, ktory zostal zanimowany :)

    @gg gonia: Kocham shimeji<3 Jak mi smutno, to zawalam sobie nimi caly pulpit XD Jak znajde chwile, to moze szkrobne cos na ich temat (a moze Ty bys chciala napisac? :3). Mam nawet wiecej niz jest na tej stronce, miedzy innymi takiego mega 6 w 1 8D

    ReplyDelete
  10. I jak Wiadomo już coś z konkursami i wywiadami? :)

    ReplyDelete
  11. @Sorrow: Tak - wydluzcie mi dzien do 48 godzin, a na pewno cos przygotuje. A tak na powaznie - przez swieta postaram sie co nieco ogarnac w tym kierunku ;)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -