Posted by : riwethiel December 04, 2012

W dniu dzisiejszym, na japońskim rynku, ukazały się dwie nietuzinkowe wypuszczki :D


Pierwszą z nich jest długo wyczekiwany 20 tom mangi~ Tomik kosztuje 420 jpy i zawiera rozdziały 172-180 (taaa... kiedyś tam dojdziemy ;D), a na jego okładce możemy oglądać Akashiego! Na grzbiecie też jest Akashi! W krawaciku :3

Drugą wypuszczką jest Anibasu 1, czyli character book z serii telewizyjnej anime, którego pełna zawartość powinna zostać ujawniona na dniach~ Jego cena to 500 jpy.

Z innych ciekawostek rynkowych, manga Kuroko no Basuke zajęła drugie miejsce w rankingu najlepiej sprzedających się mang w Japonii w 2012 roku plasując się za One Piece, a przed Naruto! Zainteresowanych pełnym rankinkiem z liczbami zapraszam tutaj. Go, go, Kurobasu!! :D

źródło: cdjapan, oricon, ANN

{ 6 komentarze... read them below or Comment }

  1. aaaaaaAKASHI co piękny xD no mam nadzieje że dogonicie XD

    ReplyDelete
  2. Jak już ci pisałam (gdzieś tam o.o') jara mnie Akashi na okładce tak bardzo że mam krwotok wewnętrzny <3
    No tak, KnB to raczej OP nie pobije ale jestem cholernie zadowolona, że przegonił Naruto :3

    ReplyDelete
  3. Jakby KnB przegoniło OP to bym na zawal zeszła i to niekoniecznie ze szczęscia XD Ale fajnie, ze KnB jest drugie :D

    ReplyDelete
  4. Do OP to mu jeszcze "troche" brakuje ;) Mam nadzieje, ze w zwiazku z tak genialna sprzedaza nie pozwala autorowi za szybko skonczyc serii :3 (chociaz z drugiej strony wole, zeby zakonczyl ja tak jak chce i nie naciagal nic na sile, a ewentualnie potem stworzyl druga serie :D)

    ReplyDelete
  5. Skoro manga tak dobrze się sprzedaje, to powinni się pospieszyć z drugim sezonem anime :P

    ReplyDelete
  6. Wiosna 2013 wydaje sie najbardziej prawdopodobna~ Raczej nie zaczeliby emitowac drugiej serii przed wypuszczeniem calego DVD z serii pierwszej, a ze ostatnie DVD wychodzi pod koniec marca, to... mialoby to sens, right? :D

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -