Posted by : Kiba January 31, 2013


Dzisiejsza aktualka będzie jak najbardziej nietypowa, bowiem urodziny głównego bohatera trzeba uczcić w sposób specjalny. Mimo że sesja przeszkadza jak może, my się nie dajemy i radośnie świętujemy (przy waniliowych shake'ach oczywiście).  Ciekawych, jaka to aktualka zapraszamy pod cut'a, gdzie po galerii cudownych prac, jakie użytkownicy pixiva narysowali na ten wyjątkowy dzień, możecie dowiedzieć się czegoś więcej.

Z ogólnych informacji, to znana nam z wielu komentarzy Gg gonia dołączyła do fanzone jako twórczyni fanvidów! Zapraszamy do oglądania!

Dodatkowo mamy dla Was coś jeszcze...


UWAGA KONKURS!

♥ ♥ ♥ Kurobasowe Walentynki ♥ ♥ ♥

Święto zakochanych już za dwa tygodnie! Jak Waszym zdaniem spędzą je bohaterowie Kuroko no Basuke? O kim będą myśleć w tym szczególnym dniu? Komu, o ile w ogóle, planują wręczyć prezent? Dajcie się ponieść fantazji i weźcie udział w naszym mini-walentynkowym konkursie na fanfika!

♥ Motyw przewodni: WALENTYNKI
♥ Gatunek: dowolny
♥ Pairing: dowolny (homo, hetero, inny - czyt. jak ktoś chce napisać Aomine x cycki, albo Kuroko x shake waniliowy - droga wolna!)
♥ Limit słów: 500
♥ Termin zgłaszania prac: 13 luty 2013, godzina 23:59 
Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedną miniaturkę!

Prace prosimy wysyłać na adres: knb.fansite@gmail.com z dopiskiem "Kurobasowe Walentynki"!
W mailu prosimy nie zapomnieć podać: swojego nicka, tytułu pracy, pairingów, ograniczeń wiekowych/ostrzeżeń (jeśli jakieś się do niego odnoszą).

Najlepsze dzieła zostaną opublikowane na naszej stronie, a na autora zwycięskiej pracy czeka nagroda w postaci requestu tłumaczeniowego o nadzwyczajnym priorytecie. Co można będzie requestować? Doujin, tekst piosenki, utwór z drama cd, fragment light novel, fragment chara booka, skan dj z mojej kolekcji (po skończonej sesji postaram się ją ofocić)... lub inne rzeczy z zastrzeżeniem, że muszą być one związane z Kurobasu.


A teraz urodzinowy spam!







































...i koniec!

A co takiego znajduje się w aktualce? Tego Wam nie zdradzimy (muahaha)! Bowiem od dziś, aż do 5 lutego, będziemy dodawać na stronkę widmowe aktualki dla spostrzegawczych. Codziennie pojawi się coś nowego, jednak nie będziemy mówić, co to takiego. Zgodnie z maksymą "kto szuka, nie błądzi" będziecie musieli sami sprawdzać czy pojawiło się już coś nowego, czy jeszcze nie.

Na dziś mała wskazówka, a właściwie podziękowanie dla Black, której fik zainspirował mnie do przetłumaczenia akurat dzisiejszej wypuszczki. Wprawdzie nie miałam sił, by zostawić Ci komentarz ale wiedz, że przy kolejnym rozdzialiku się uzewnętrznię.

Dla osób nie mających tyle wolnego czasu, by stalkować nasze działy, mam na pocieszenie wiadomość, że 5 lutego umieścimy spis wszystkich widmowych wypuszczek.

Miłego stalkowania! :)

{ 24 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ah, aw Happi Birthday Kurokocchi ;-;

    Chyba czytacie ludziom w myślach. Miałam napisać właśnie walentynkowy Oneshot "D

    Widmo niespodzianki? Idę bawić się w stalkera ;-;

    ReplyDelete
  2. Nie byłabym sobą jakbym nie wrzuciła tego linka XD
    http://www.youtube.com/watch?v=MLaN7uGHYJw
    Najlepszego, Kuroko XD

    ReplyDelete
  3. Happy Brithday to You!
    Happy Brithday to You!
    Happy Brithday to You!
    ...
    O czym my to? o.O Ano... Wszystkiego Najlepszego Kurokocchi. Chciałam ci przesłać taki fajny klip gdzie Ryota ci tak pięknie śpiewa, ale gdzieś go zgubiłam xD Naciesz się moim wyciem, bo specjalnie nauczyłam się nowych chwytów gitarowych by to zagrać ;_;
    A tak poza tym, że ma urodzinki. Aww~ *_* Nie chce mi się pisać, ale nie mogę się doczekać rozstrzygnięcia konkursu *.* I jeszcze widmowe niespodzianki? ~o~ I tak tutaj dziennie zaglądam, więc to nie będzie problemem :D

    ReplyDelete
  4. Sto lat dla Tetsia! I kolejnych stu(tysięcy) chapterów~ ❤

    ReplyDelete
  5. Wszystkiego waniliowego Kuroko <3
    ... *gapi się tępo w monitor* 500 słów? Q.Q O chuuuuuj to prawie jak drabble ;_; Nie umiem takich pisać aweeee ;____________________;'''
    Najbardziej jara mnie fanart Imunog ♥
    *purpurowieje na mordzie* Że ja? Że który? Że jak? Że jaka moja zasługa? Awuuuuuu nie ogarniam ale mi miło ;////////////; Zawstydzacie mnie T^T'
    Awww idę szukać >D !

    ReplyDelete
  6. AAAAAAA Wszystkiego naj naj Kuroko.

    ReplyDelete
  7. Jejuniuu ile slicznych fanartów *.* Aż miło popatrzeć <3 Wszystkiego najlepszego Kuroko! :D Hoho, Black widzę ostro motywuje swoimi fickami :) Idę szukać tych "widmowych" niespodzianek ;)

    ReplyDelete
  8. Zostałam ogłoszona w urodzinowej notce Kurokocchiego... o ja niegodna tego zaszczytu, dziękuję Q.Q

    Jej, podoba mi się pomysł z widmo wypuszczkami :3 to takie słodkie, pomysłowe i sprawiające wiele frajdy :D ach ta ekscytacja i radość gdy się coś znajdzie *3* Dziękuję :D

    fiufiu znalazłam coś XD i jak znalazłam to dopiero się skapłam o który fick chodziło XD
    Powiem tylko jedno: cuuuuukier XD

    Moje top 5 obrazków (miało być 3 ale za dużo ładnych XD):
    1.Nr 5 - piękno tkwi w prostocie, a ciepłe kolory i uśmiechnięte buźki to prosty sposób na sukces ( no to cała Generacja Cudów)
    2.Nr 18 -śliczne kolory, kwiaty i taki spokojny kuroko, achh ten spokój
    3.Nr 11- kocham motyw kukiełek czy jak to się mówi na te pluszaki na rączki, kocham go, no i ten wywracający się tort XD
    4. Nr 20- kocham chibitki <3
    5. ostatni- mina kuroko rozwala, a reszta ma takie milusie facjatki :3 XD

    Pozostałe są równie genialne i śliczne :D a zapadają w pamięć jeszcze "Aomine, Kuroko, Kise i wstążka" oraz "dwóch kuroko" :D

    A osoby z fanzonu mogą brać udział w konkursie?

    ReplyDelete
  9. Kurokowy kurczak. <3
    Moje Kurczaczki go pozdrawiają. XD

    Arty są przecudowne, ślinię się do każdego. *q*
    A aktualki widmo są bardzo ciekawym pomysłem. Lubię. xD

    Wszystkiego Najlepszego, Kuroko. <3

    ReplyDelete
  10. Spóźnione ale szczere wszystkiego naj xD Dużo soczków i udanych meczów :D
    Dużo artów, ale wszystkie są świetne ^^
    Ja chyba poczekam na 5 luty bo co jak co ale sesja goni :(

    ReplyDelete
  11. Wczoraj cały dzień obchodziłam urodziny mojego kochanego Kurokosia *^* a przeżywałam je jak swoje wlasne xD <3

    ReplyDelete
  12. @Black: Ja w Ciebie wierze! Obiecuje, ze kolejny fanfikowy konkurs bedzie z wiekszym limitem. Ten jest taki maly ze wzgledu krotki termin i w ogole... to pierwszy konkurs, zobaczymy czy w ogole wypali~

    @gg gonia: Jak najbardziej osoby z Fanzone moga brac udzial :)

    @Miku: On tez pozdrawia Twoje kurczaczki! XD

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego najlepszego Kurokocchi *.*
    Super pomysł z tymi widmowymi aktualkami, będzie zabawa z szukaniem ich :3
    Ojej, pierwszy konkurs! Mam nadzieję że wypali *.* Kim będą jurorzy? :)

    ReplyDelete
  14. @Sorrow: Oceniac prace bedziemy my - czyli ekipa P-C ;)

    ReplyDelete
  15. Hehe, znalazłam jak na razie wszystkie trzy wypuszczki :) A kiedy będzie 2 część wywiadów?

    ReplyDelete
  16. Riw nie trolluj anonimów XD
    I w ogóle to bu, nie chce mi się pobrać to co dzisiaj wrzuciłyście ;_;

    ReplyDelete
  17. @Black: Ale ja jestem smiertelnie powazna 8D *trololol*
    Jak to sie nie chce pobrac? A w ryja nie chce? D: Tzn. najlepiej mi maila napisz co jest nie tak~ (bo nie wiem czy myslimy o tym samym 8D)

    ReplyDelete
  18. Ile prac można zgłosić~?

    ReplyDelete
  19. @Anonim: Jedna :) Zaraz to dopisze na gorze~ Jak konkurs wypali, to mozemy w przyszlosci zrobic wiecej ;) (nie koniecznie na miniaturki~)

    ReplyDelete
  20. a co będziecie brały pod uwagę oceniając dany twór? :)

    ReplyDelete
  21. @ Anonim: Wszystkie jego części składowe.
    A tak bez trollingu to liczy się tak naprawdę wszystko, od wpasowania się w tematykę walentynkową (więc wakacje na Antypodach czy Kurobasowa wersja Glee chyba nie do końca tu pasują), oryginalność pomysłu wraz z jego wykonaniem (jest sporo czasu i limit dość sztywny dlatego wydaje mi się, że można wszystko wymuskać i dopiąć na ostatni guzik).
    Tak na marginesie to postaramy się zawiesić nasze preferencje co do danych postaci i po prostu dobrze się bawić przy wszystkich nadesłanych pracach.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -