Posted by : riwethiel January 25, 2013

W dniu dzisiejszym mam przyjemność zaprezentować Wam character goodsy z Kuroko no Basuke, które jako pierwsze ujrzały światło dzienne w 2013 roku. Nie ma ich co prawda aż tyle ile w zeszłym miesiącu, ale myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Oprócz prześcieradeł z Kise i Aomine oraz saszetek zapachowych, japończycy w styczniu dostarczyli na rynek sporą liczbę przywieszek i gadżetów kieszonkowych. Pojawiły się opakowania na chusteczki, odblaskowe breloczki, okładki na bilety, przypinki, a także przywieszki do telefonów oraz na zamki błyskawiczne.

W ostatnim poście wspomniałam również, że w grudniu swoją premierę miała dość spora liczba gażetów, dlatego dzisiejszy post został jeszcze uzupełniony o grudniowe character goodsy, których wcześniej nie miałam okazji Wam pokazać (m.in. albumy na zdjęcia, clearfile, mini ręczniki, sole do kąpieli).

Co do niespodzianki... Kiba dziś nic nie pisze, bo obraziła się na Tadatoshiego Fujimakiego, dlatego dzisiejszy, najnowszy rozdzialik mangi z cudownym Kise przynoszę wam ja *muahahaha* (to miał być mroczny śmiech).


Manga
Rozdział 198


STYCZEŃ 2013

Prześcieradła
240 x 150 cm, 9450 jpy/szt.




Kieszonkowe opakowania na chusteczki
19 x 12 cm, 840 jpy/szt.




Odblaskowy breloczek
8,3 x 6,5 x 0,5 cm, 630 jpy/szt.




Okładki na bilety
9 x 21 x 1 cm, 840 jpy/szt.





Przypinki (z gumami do żucia)
średnica 4 cm, 157 jpy/szt.




Przywieszki
4,5 x 3,5 x 2 cm całość, 2,5 x 2 cm zawieszka, 683 jpy/szt.




Zippery
3 cm, 525 jpy/szt.




Zestawy przypinek
średnica 3 cm, 420 jpy/zestaw.




Saszetki zapachowe
10 x 15 cm, 367 jpy/szt.
(czy Wam też to na pierwszy rzut oka przypomina coś innego... XD?)





GRUDZIEŃ 2012

Album na zdjęcia
16,5 x 20 x 1,5 cm, 630 jpy/szt.




Clearfile
format A4, 367 jpy/szt.




Mini ręczniki
20 x 20 cm, 525 jpy/szt.





Naklejki
6,5 x 8 cm, 189 jpy/szt.




Sole do kąpieli
10 x 13,5, 315 jpy/szt.




Zippery
2 x 2,5 cm, 525 jpy/szt.



źródło: animate-onlineshop, cdjapan, movic, weibo

{ 26 komentarze... read them below or Comment }

  1. Spałabym na takim prześcieradle z Kisią albo Aomine ;-; Może w końcu pozbyłabym się bezsenności D:
    Miałaś rację Riw te saszetki wyglądają jak opakowania na kondomy X.x
    ... awwwwwwwwww *///////////* sól do kąpieli Midorima&Takao, awwwwwwww @______________@ *turla się po podłodze*
    Yay, rozdział <3 Kibaaa nie obrażaj się autora mangi! (czymkolwiek cię zdenerwował) Q.Q

    ReplyDelete
  2. To prześcieradło z Aomine wyglądałoby lepiej jako poducha 8D

    ReplyDelete
  3. @Teela ale wiesz możesz zamiast się przykryć położyć się na prześcieradle obok niego ;) XD

    Protestuję czemu Aomine jest w podkoszulku a Kise w koszuli? chce żeby on tez był w podkoszulku i basta, o!
    A te saszetki to do auta tak? czy na lampie w pokoju się to wiesza XD

    @Black wiesz każde pudełko inny rozmiar XD

    Jako najbardziej nieprzydatny goods tej aktualki wygrywa!!!.....
    opakowanie na chusteczki! gratuluję :D XD

    A tak btw mi by było przykro wycierać brudne rączki w bluzkę np. Midorimy a wam nie?... XD XD XD

    ReplyDelete
  4. brak polskich liter pein ale wybaczta xd
    Juz wiem czemu nie czytam mangi na biezaco, tylko jak sie mecze skoncza, przypomnialam to sobie jak sie wzielam za te 3 najnowsze rozdzialy od was. W ogole jak ja czytam te rozdzialy i sie na nich wszystkich patrze to mysle sobie "prosze umyjcie sie" prawie caly czas X'D Ten pot mnie tak rozprasza jakos xD

    ReplyDelete
  5. jedna rzecz nasuwa się po przeczytaniu tego: CZEGO TO JAPOŃCZYCY NIE WYMYŚLĄ; ale to nie fair, dlaczego są tylko prześcieradła z Aomine i Kise? ja bym zdecydowanie wolała z Akashim tudzież z Midorimą ;;
    /ale wait, ile ja bym dala by moc sobie to wszystko kupić.. /dylematy

    ReplyDelete
  6. Prześcieradło z Aomine i Kise... SPAŁABYM <3
    Nie ma bata, zbieram ekipę, jadę do Japonii, przeprowadzam napad na bank i wykupuję wszystko... <3
    Kto jedzie ze mną? :D

    ReplyDelete
  7. Napisałam parę dni do sklepu internetowego, który sprowadza gadżety itp z anime z pomysłem, żeby uzupełnili asortyment z KnB. Odpisali, że postarają się o to. Poczekamy, zobaczymy czy w ogóle coś zdziałają ^^
    Sole do kąpieli mnie rozwaliły :D xD Z chęcią bym się zaopatrzyła w prześcieradło - ale z Midorimą <3

    ReplyDelete
  8. @Carrie - do którego sklepu pisałaś??

    Jak ja bym chciała takie prześcieradło z Kise!!:) w ogóle wszystko z Kise bym kupiła;) ach...! Żeby to było dostępne w Polsce!

    @Kise Ryota - Jadę z tobą xd
    Trzeba sobie jakiś znajomych w Japonii załatwić xd

    Dzięki za nowy rozdział, i za wszystkie te zdjęcia:) Jeżeli do kwietnia nie wyjdzie drugi sezon to zabieram się za najnowsze chaptery;)

    ReplyDelete
  9. @Berii - Do Yatta.pl
    Regularnie sprowadzają gadżety, nawet na zamówienie. Ale z KnB asortyment marnie wygląda...

    Myślę, że jak więcej osób napisało by z tą samą prośbą to może by się nieco sprężyli :D Ja sama za dużo chyba nie zdziałam... :)

    ReplyDelete
  10. Będziecie tłumaczyli tylko najnowsze rozdziały mangi czy też będzie od tego co skończone (65 rozdział) ?

    ReplyDelete
  11. @Black: mowilam XD

    @gg gonia: ja mysle, ze to sa saszetki do czegokolwiek, w koncu japonczycy i tak potrafia im wymyslic 10 roznych zastosowan, lol

    @rihito: skoro byly juz z Kuroko, Kagamim, Aomine i Kise, to reszta tez sie pewnie swoich doczeka :D Taka mam nadzieje~

    @Kise: Ja jade! XD A tak na powaznie - zeby kupic te goodsy, to nie trzeba wyjezdzac do Japonii, wystarczy komputer, internet i duzo pieniazkow (chyba tylko to ostatnie jest problemem .__.)

    @Beeri & Carrie: Dziewczyny, dla chcacego nic trunego - wiekszosc z tych goodsow mozna kupic online :) Jak cos bardzo chcecie i macie na to pieniazki, to ja chetnie poposrednicze (co to za slowo xD), bo zajmuje sie tym od kilku ladnych lat. Problem jest tylko w tym, ze spora czesc tych goodsow jest limitowana i trzeba je zamawiac nawet po kilka miesiecy przed premiera :( Ale jak sie chce, to sie da, sama zamawialam 8D

    ReplyDelete
  12. @Anonim: Jakbys czytal/a newsy, to bys wiedzial/a, ze bedziemy tlumaczyc zarowno biezace chaptery jak i te starsze ;)

    ReplyDelete
  13. prześcieradło z Kise *w* spałabym kurwa xD
    saszetki plus moja wyobraźnia równa się... eej, bez przesadyy x.x
    przywieszka z Kise... *tarza się.* ja jom chcem! D:

    ReplyDelete
  14. @riwethiel: NA WIEKI WIEKOW AMEN. znaczy sie, mam taka nadzieje :D

    ReplyDelete
  15. @riwethiel: uważaj bo zasypię Cię zamówieniem :D
    Też myślę, że to nie lada problem, ale niektórzy może obracają się tylko na polskim rynku i chcą kupować już sprowadzone.
    Ale jak już się zdecyduję to może się zgłoszę to poposredniczysz xD Nie wiem czy dałabym radę sama xD

    ReplyDelete
  16. O matko mieć takie prześcieradło z Kise *q*

    ReplyDelete
  17. Ja chcę takie rzeczy w polsce *^* !

    ReplyDelete
  18. @riwethiel: Muszę to przemyśleć:)To prześcieradło z Kise jest suuper (ale co to za cena?!) :) jejciu te zawieszki są świetnie i w ogóle to wszystko. Jak się na coś zdecyduje to dam znać:) (te zawieszki mnie kuszą...xd)

    ReplyDelete
  19. @Carrie: Ja zawsze do uslug ;)

    @Berii (przepraszam za pomylke w poprzenim komentarzu! ><): Przescieradel nie ma juz w wiekszosci sklepow z tego co widzialam D: Na YA chyba jeszcze sa, ale tam w cene wliczona jest wysylka i inne pierdy, dlatego jest jeszcze bardziej kosmiczna niz ta tutaj podana w jenach (wychodzi kolo 500zl w sumie). Ale jak komus bardzo zalezy... well XD;

    @Carrie & Berii: Nie wszystko jestem w stanie na chwile obecna dostac (jak wspominalam, czesc jest limitowana, a czesc po prostu mega szybko schodzi XD), ale moge dac namiary na sklepy z ktorych najczesciej zamawiam i tam mozna sobie poprzegladac co jest na stanie... ale to juz bardziej mailowa sprawa niz komentarzowa, wiec jak chcecie, to walcie smialo na naszego maila, albo wkradnijcie sie na mojego bloga (link w profilu), tam jest miedzy innymi moj mail i wiecej info~ ^^

    ReplyDelete
  20. Jeny Japończycy to mają łeb do wymyślania takich bajerów xD Nie poradzę kasą na te wszystkie dobroci, ma ktoś dać? c:
    Tak totalnie nie w temacie - kiedy będą kolejne wywiady? Jestem ciekawa co inni napisali x3

    ReplyDelete
  21. @Ayami: Uh, uh... na poczatku lutego? Moze byc? T-T

    ReplyDelete
  22. Ojeeej szkoda :( Nie dałoby rady dzisiaj wrzucić tych wywiadów? :(

    ReplyDelete
  23. @Ossu: Jakby dalo rade, to bym wrzucila XD. Poczatek lutego, obiecuje Wam~ A potem (czyt. po sesji) na spokojnie ogarne schedule i 3 partie postaram sie wcisnac szybciej, zeby nie bylo takich dlugich przerw pomiedzy poczszegolnymi czesciami.

    ReplyDelete
  24. Czy ktoś z Was zamawiał już kiedyś jakieś gadżety z KnB? Polecicie mi jakąś dobrą stronę internetową, bo o sklep w Polsce pewnie nawet nie mam co pytać? ^^ A storna może być polska czy zagraniczna, whatever.

    ReplyDelete
  25. @marionetqa: Od siebie moge powiedziec, ze mam 2 sprawdzone sklepy, w ktorych lubie zamawiac: CDJapan.co.jp oraz YesAsia.com (niekoniecznie gadzety z KnB, ale je tez zamawialam XD)

    ReplyDelete
  26. Dziękuję @riwethiel. Mam nadzieję, że poradzę sobie ze zalezieniem czegokolwiek, a później, tak myślę, z wykombinowaniem funduszy. xdd. Dziękuję jeszcze raz.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -