Posted by : Kiba January 07, 2013


A mi tak śniegu na święta brakowało... sigh... No nic...

Wprawdzie już riw coś tam pisała, ale pozwólcie, że też to powiem: Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Akemashite Omedetou Gozaimasu *ukłon*. Mam nadzieję, że święta minęły przyjemnie. Kurczaki jak widać nie próżnowały, każdy miał jakieś swoje ciekawe zajęcie.

Kolejnego chapter'a na bieżąco możecie się spodziewać w okolicach 21 stycznia, wtedy bowiem w Japonii wychodzi nowy numer Shounen Jumpa. To, jak szybko pojawi się u nas nowy chapter zależy w dużej mierze od tego, jak szybko uzyskam dostęp do skanów oraz jakiej jakości one będą. Ale bądźmy dobrej myśli, mam nadzieję, że będzie to w miarę szybko.

Aktualka dziś malutka, ale jest. Jeden rozdzialik mangi, w której dużo Kise i Aomine, oraz dwie małe niespodzianki - najnowsze NG oraz promocyjne video do odcinka 22,5 Tip-Off PV, oba oczywiście z polskimi napisami (dziękujemy niezawodnej Otai za timing!). Myśleliśmy też nad zrobieniem napisów do mini dramy z fandisc'a, jednak skoro są już angielskie napisy to zastanawiam się, czy nie poświecić tego czasu na coś innego. Jak myślicie?


Manga:
Rozdział 064


NG DVD vol.6


DL: 1-2
Plik alternarywny, dla osób, które mają problemy z odtworzeniem formatu .f4v klik.


Tip-Off OVA PV


DL: pobierz

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)
☆ Do poprawnego odtworzenia napisów zalecamy używanie Media Player Classic
☆ Do poprawnego odtworzenia video niezbędne są aktualne kodeki

{ 12 komentarze... read them below or Comment }

  1. dziękuję za aktualkę! :D ja myślę że dramę lepiej oglądałoby się w naszym ojczystym języku xD ale wy zdecydujcie :*

    ReplyDelete
  2. omatko, Daiki mówiący cały czas Tetsu ♥

    ReplyDelete
  3. Ja też bym była za tym by zrobić napisy do tej mini dramy *wyczekuje tego jak cholerka* dziękuje za kolejny rozdział i za niespodzianki x3

    ReplyDelete
  4. Wcześniej jakoś nie miałam okazji go słyszeć ale teraz usłyszałam głos Akashiego i jakoś tak mi się nie widzi.... powinien być niższy i może trochę chrapliwy choć niekoniecznie wystarczyłoby jakby był niższy.

    Dziękuję za NG , Tip-off i rozdział :D <3

    Drugie NG podobało mi się bardziej ;) Do boju Satsuki XD !

    ReplyDelete
  5. aw, aw, aw, aw NG ♥
    Jestem za przetłumaczeniem :D

    ReplyDelete
  6. Dzięki za NG i Tip-off:) może faktycznie poświęcić ten czas na tłumaczenie np kolejnych rozdziałów, albo NG? Decyzja należy do was:) Dzięki za aktualkę!

    ReplyDelete
  7. Arigatou gozaimasu za NG i Tip-Off <3 Kocham NG <3

    btw. co do tłumaczenia: ja proponuję zrobić do Drama Theater Second Games, bo jest boskie, a nie ma jeszcze eng napisów :)

    ReplyDelete
  8. Chciałabym poinformować, że nie można pobrać 7 tomu w całości.

    ReplyDelete
  9. @gg sonia też mi się nie widzi Kamiya Hiroshi (jak chcemy być dokładni) na jego seiyuu ale cóż poradzić

    ReplyDelete
  10. @Jisatsu-sama sprawdzałam męcząc kolejno różnych znajomych i twierdzą, że pobiera się w całości. Powinno być w porządku.

    @Berii: NG staramy się robić na bieżąco jak tylko wychodzą i na pewno tego nie zaprzestaniemy XD

    @Alrauna: Drama Theatre oba są boskie tylko momentami nie potrafię ich zrozumieć i wciąż szukam japońskich skryptów T.T

    @Mina-san: Dobrze, postaram się zadziałać w kierunku tłumaczenia mini dramy ale na pewno nie będzie to moim priorytetem w najbliższym czasie, szczególnie, że zbliża się sesja oraz jedno ważne wydarzenie...

    ReplyDelete
  11. Hahaha, szczęka mi opadła gdy usłyszałam głos Akashiego. Wygląda na to, że Kamiya Hiroshi już cały czas będzie mi się kojarzył z lekko psychopatycznymi postaciami... (jak na razie słyszałam go w Drrr i jednym odcinku Tsubasy, gdzie przez pryzmat Izayi głos w ogóle nie pasował do postaci ;D)

    Dziękuję bardzo za aktualkę ^^
    Satsuki wyżywająca się na torbie Aomine mnie zabiła XD

    ReplyDelete
  12. Mnie bardzo pasuje głos Akashiego *-* sam fakt, że należy także do Izaya'i z DRRR czy Mephisto z ANE daje mu więcej... takiego jakby szacunku XD Mam takie wrażenie...
    dziękuję za aktualkę *O*
    aomine i tetsu razem wydają się tacy uroczy XD
    chętnie bym obejrzała... wysłuchała dramy w Polskimi napisami, o ile byłoby to możliwee ;w;

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -