Posted by : Kiba February 20, 2013

 Czy można się "oduczyć" tłumaczenia? Czy do tłumaczenia też potrzebna jest wena? Bo ostatnio jakoś tak strasznie nie mogę się przemóc i wszystko idzie jak po grudzie. Ale idziemy do przodu, na szczęście jest jeszcze Ensei, riw i Teela, bo bez nich to by tu nic się nie pojawiło. Ja ostatnio tylko siedzę i czytam, co mi w paczkach poprzychodziło, a jest tego trochę. O kurobasowej części tych dóbr zamierzam machnąć posta, jednak z moim ostatnim zapałem to może trochę potrwać...

A tak to jest kilka rozdziałów, nie wiem czemu, ale im bliżej dogonienia anime, tym ciężej mi to idzie. Weźcie coś mi zróbcie, żeby mnie przełamać XD. Oprócz tego, trochę Aokisowej miłości w nowej partii doujinów. Autorki Sono saki wo oshiete (Escapizma) nie trzeba chyba specjalnie przedstawiać, natomiast w Hatsukoi x Hatsukoi zaborczo/zazdrosny Aomine jest przesłodki. 

Już jakiś czas temu do naszego małego fanzonowego kółka dołączyły kolejne duszyczki piszące fanfiki, mianowicie Ayakashi i Shine24! Witamy na pokładzie i zapraszamy wszystkich pozostałych do zaznajomienia się z ich twórczością~


Manga:
Rozdział 067
Rozdział 068

Doujinshi:
Hatsukoi x Hatsukoi
Sono Saki wo Oshiete

{ 7 komentarze... read them below or Comment }

  1. Rozdziały~! \o/ Dzięki wielkie, a co do przełamania się, to w razie odnalezienia skutecznego leku, chętnie się z nim zapoznam. Tyle, że mi nie tłumaczenie nie idzie, a artu pisanie ;_;

    ReplyDelete
  2. <3
    Tak bardzo bardzo bardzo dziękuję za rozdziały <3 mecz Ksie z Aomine zawsze podnosi mi poziom adrenaliny nie ważne ile razy już go widziałam XD
    Tym bardziej że coraz bliżej do przełomowego momentu w którym Ksie... Ci co czytają się domyślają a ci co widzieli anime wiedzą xD
    No i of corsik zaraz dogonimy anime :D śpieszcie się powoli :D i uważajcie by was 2 sezon nie przegonił ;) hahahah :*
    Tak dużo Aokise :Q____ o dzięki wam że w końcu mogę je zrozumieć *hugi dla wszystkich*
    w HxH to kurcze brzmi jakby ludzie z poza azji to sami napaleńcy i w ogóle mam wrażenie iż jeszcze trochę i będą ludzi z zachodu przedstawiać jak tych którzy zamiast zwykłe "cześć" idą do łóżka... może wyolbrzymiam... ale czy tylko mnie to razi?
    Ale i tak kocham te doujiny <3
    Jeszcze raz dziękuję :D

    @Kiba ja ostatnio nie miałam weny do komentarzy i teraz mam zaległości a świadomość posiadania zaległości sprawia iż jeszcze bardziej mi się nie chce pisać XD

    Witajcie nowe duszyczki *macha do Ayakashi i Shine24* mam nadzieję że wytrwacie w pisaniu jak najdłużej :D

    btw. wie ktoś jak zrobić taka minimini czcionkę bo chce się wyżalić na temat rawów 202 rozdziału a nie chce spojlerować.

    ReplyDelete
  3. Aw, dziękuję za rozdziały i doujiny <3

    Kiba rozumiem problem, życzę dużo wytrwałości! ;_; I żeby ta niechęć do tłumaczenia zniknęła jak najszybciej bo jest bardzo fefe~

    Gonia nic mi nie mów o 202 chapterze. W sumie wiedziałam, że to się tak skończy ale i tak... Kisia Q.Q' Boli mnie serce, awu.

    ReplyDelete
  4. @Black No mnie też ;.; już cała moja biedna rodzina musiała wysłuchać moich lamentów na temat tego rozdziału Q.Q Niech wszyscy wiedza że to niefer i nie zgadzam się z tym jak potoczyła się akcja Q____Q a tak wgl to uważam że nie wyrobili by się z ta akcją w tym czasie co im został =.=
    *idzie przytulić Kisie*

    ReplyDelete
  5. Dzięki za nowe rozdziałki:)


    Kiba - nie poddawaj się, liczymy na kolejne rozdziały!:)

    ReplyDelete
  6. @Otai: To na motywację, tak? Brokułki <3 Moje szczury się ucieszą.

    @mika: Jak odkryję, to się podzielę.

    @gg gonia: Rozumiem Cię, jak za dużo się uzbiera, to potem straszy jak Buka *zerk na ok 130 rozdziałów i 150 dj leżących na dysku*

    @Black, Berii: Dziękować. Postaram się zgambarować tę chwilową słabość. Z takim dopingiem to nie można się poddać XDD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -