Posted by : riwethiel February 26, 2013

Dzisiaj czas na nacieszenie ślepków kolejną porcją zdjęć character goodsów z bieżącego, jak i (częścią) z poprzedniego miesiąca, które ukazały sie nieco później~ Ale zanim wymienię Wam, co tym razem nasi ukochani Japończycy wypuścili na rynek, chciałabym pozdrowić bardzo serdecznie Kise i Kuroko (ze zdjęcia po lewej), których miałam okazję zmacać na konwencie Double Back II w miniony weekend :D♥ Powodzenia z grupą na Animatsuri, mam nadzieję, że jeszcze kiedyś Was zmacam się zobaczymy~!

To tyle randoma, czas przejść do konkretów~ Luty zaskakuje nas kolejną porcją dosyć niekonwencjonalnych goodsów, z których sporą część już można nabyć w wybranych sklepach internetowych. Ukazały się takie cudeńka jak: perfumy (część I, kolejna partia będzie miała swoją premierę rynkową w marcu), bandana, ciasteczka z kartami kolekcjonerskimi, wafle ryżowe o smaku okonomiyaki z zawieszką, clearfile, kalendarz biurkowy (szkolny 2013-2014), lusterka, naklejki, notesy, opaski na nadgarstki, origami (!), plastry (tak, takie z opatrunkiem XD), poduszka, puzzle czy grupowy wallscroll. Dodatkowo, w sklepie Animate można zakupić po niższej cenie cały zestaw goodsów, na który składają się: przywieszka, notes, clearfile oraz torba! Pozostaje tylko pytanie... skąd wziąć na to wszystko pieniądze? XD;

Pod koniec stycznia ukazały się jeszcze między innymi torby i wallscrolle, ale to nie wszystko! Po więcej zdjęć i informacji jak zwykle zapraszam pod cut'a!


LUTY 2013

Bandana
50 x 50 cm, 800 jpy/szt.




Ciastka z kartami kolekcjonerskimi
800 jpy/opakowanie.




Clearfile
367 jpy/szt.




Kalendarz biurkowy (2013-2014)
11,8 x 13,8 cm, 682 jpy/szt.




Lusterka
13 x 10,5 x 0,5 cm, 525 jpy/szt.




Naklejki
17,5 x 9 cm, 399 jpy/szt.




Naklejki
format B5, 630 jpy/szt.




Notesy
10 x 10 cm, 367 jpy/szt.




Opaska na nadgarstek
8 x 8 cm, 630 jpy/szt.




Origami
630 jpy/szt.




Perfumy (Kuroko & Kagami)
25 ml, 3675 jpy/szt.




Plastry
399 jpy/paczka




Poduszka
średnica 35 cm, 2000 jpy/szt.




Puzzle 500 elementów
38 x 53 cm, 2100 jpy/szt.




Puzzle 1000 elementów
50 x 75 cm, 3150 jpy/szt.




Wafle ryżowe o smaku okonomiyaki (z przywieszką)
100g, 800 jpy/opakowanie




Wallscroll
format A2, 2500 jpy/szt.




Zestaw goodsów (przywieszka, notes, clearfile, torba)
2000 jpy/zestaw




STYCZEŃ 2013

Odblaskowy breloczek
8,3 x 6,5 x 0,5 cm, 630 jpy/szt.




Oshiruko (o lol)
800 jpy/szt.



Torba
899 jpy/szt.



Wallscroll
format A3, 1260 jpy/szt.



źródło: animate-onlineshop, cdjapan, movic

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Tyle dobroci - tak mała wypłata ;(
    Ale nie pogardziłabym wallscrollem *_* W sumie niczym bym nie pogardziła... :3
    Oshiruko... Dokładnie - o lol xD

    ReplyDelete
  2. Dobra oficjalnie zabili mnie oshiruko - nie spodziewałam się tego kompletnie x.x
    Ciacha :Q_____
    Czekam na aokisowe plastry i perfumy Aomine chociaż pewnie Kise wykupiłby cały ich zapas XD

    ReplyDelete
  3. Co za cudeńka...jak się otrząsnę to może sklecę jakiś inteligentny komentarz...^^ :)
    ach ten wallscroll z Kise;)

    ReplyDelete
  4. kurobasowe origami mnie lekko mówiąc i przeraża i śmieszy jednocześnie.

    ReplyDelete
  5. Jestę fotografę, robie zdjęcia na PC xD

    Ciachaaaaaaaaaaaaaaaaa :O

    Najpierw pomyślałam, że jakbym miała coś kupić to lusterko, bo nie mam żadnego, ale jakby miał się na mnie patrzeć taki Aomine z miną "i tak źle wyglądasz" to jednak podziękuję.

    ReplyDelete
  6. Bandama jest słodziaśna :3
    naklejki z chibitkami też *.*
    Plaster z Kise przykleiłabym sobie na czoło c:
    wallscroll grupowy nie bardzo mi się widzi w sensie mam wrażenie że wzrostem nie są zbyt dobrze narysowani i tak trochę koślawo....czemu midorin ma takie chude nogi o.O? a może za bardzo się czepiam? ale myślę że osobno wyglądaliby lepiej.
    origami :3 :3 :3 <3
    Osobiście uważam iż na wallscrollach tych na samym dole wyszli najlepiej :D
    Jak patrze na puzzle to odzywa się we mnie moja mania układania, kocham puzzle <3
    p.s.Oshiruko... to zupa midorimy tak? XD

    ReplyDelete
  7. Aż żałuję, że nie byłam na Double Back, też bym ich pomacała. Q-Q
    Awawawawa. Tyle dobroci. Ja chcę perfumy z Aomine i Akashim XDDD

    ReplyDelete
  8. Lusterko z Aomine mnie rozwala @@ ,,Jedynym, który może się w nim przeglądać jestem Ja." XDDD

    ReplyDelete
  9. awwwwww.... ja chcę !!!! chyba gdybym miała to powykupywać to bym zbankrutowała XDD te origami mnie rozwaliło, bo odrazu mi sie skojarzyło z minecraft'em ( u mnie w klasie wszyscy chłopcy mieli kiedyś fazę na tą grę , bleeee ;)) ahhh te chibi naklejki awwww... chcę lusterka z kiseki ! i w ogóle
    PS można to jakoś zakupić? jak tak to jak ? ;)

    ReplyDelete
  10. Aww. Chcę puzzle. <3
    O matko, jak ja je chcę. D:
    Powolutku bym sobie je układała i przy okazji wymacałabym każdy kawałek, tak porządnie... *^*
    A oprócz puzzli, to jeszcze wallscroll i torbę z Kuroko. <3
    Chociaż dziwnie bym się czuła, gdyby tak na mnie patrzył ze ściany... .___. (już dwa animowcowe plakaty leżą w szafce i się kurzą)
    Szkoda tylko, że nie mam pieniędzy. ;w;
    Japońce wredne, tyle dobroci wypuścić. ;w;
    Jednakże te 3 rzeczy biorę na swoją wymyśloną listę i kiedyś je zakupię. <3
    Muszę. *w*

    ReplyDelete
  11. o my *^* tuż to istne Kurokowe niebo!

    ReplyDelete
  12. ...tak bardzo chciałabym mieć pieniądze;-;

    ReplyDelete
  13. @gg gonia: Tak, z czerwonej fasoli 8D

    @magda: Akurat wiekszosc goodsow z powyzszego posta jest dostepna tylko w Animate i porewnych sklepach, wiec bez posrednika nie da rady, ale spora czesc goodsow mozna dostac miedzy innymi w yesasia.com albo cdjapan.co.jp, gdzie ludzie spoza Japonii moga bez problemu zamawiac ;)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -