Posted by : riwethiel February 22, 2013

Nareszcie! Chyba najdłużej wyczekiwane przez fanów DVD (6090 jpy) oraz Blu-ray (7140 jpy) z anime Kuroko no Basuke, w końcu trafiły do sprzedaży~ Co sprawia, że ósma część jest aż tak wyjątkowa? Niewątpliwie niewyemitowany w telewizji odcinek 22,5 znany również jako Tip-Off OVA, będący animacją rozdziału specjalnego 62,5. Oprócz odcinka specjalnego, na krążkach znajdziemy epizody 21 oraz 22, a także 3 NG (w tym jedno z Tip-Off'a!). Do pierwszego wydania zostały dołączone również 3 karty kolekcjonerskie z obrazkami końcowymi oraz bonusowe CD, gdzie pierwsze skrzypce zagrała Aida Riko! Zawiera ono standardowo mini audio dramę, komentarze seiyuu oraz piosenkę "Seishun TIP-OFF!! ~MVP" w wykonaniu wspomnianej wcześniej bohaterki.

Pod cutem jak zwykle znajdziecie okładki do wpomnianego wyżej DVD oraz kartę końcową z Tip-Off'a, ale to jeszcze nie wszystko! Zamieszone zostały tam również wszytstkie dodatki z owego DVD (czyli bonusowe CD oraz zsubowane NG!). Z kolei w dziale anime do pobrania czeka już na Was odcinek 22,5 (Tip-Off), a w dziale books skany trzeciego tomika Anibasu!

Uff... to tyle tych dobroci. Enjoy! :)


☆ Tip-Off (Q22.5) -> Anime
☆ Anibasu vol.3 -> Books

NG DVD vol.8

DL: 1-3

Special CD feat. Aida Riko (limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.8)
01. Audio drama feat. Aida Riko
02. Komentarze seiyuu
03. Seishun TIP-OFF!! ~ MVP Riko ver.
DL: klik

Instrukcja obsługi:
☆ Hasło to pełny adres bloga (25 znaków)
☆ Do poprawnego odtworzenia napisów zalecamy używanie Media Player Classic
☆ Do poprawnego odtworzenia video niezbędne są aktualne kodeki



DVD / Blu-ray vol.8






Kartka końcowa




źródło: kurobas.com, kurobasanime@twitter, animate-onlineshop.jp, weibo.com
PS. Nie zamierzamy robić napisów do Tip-Off'a.

{ 22 komentarze... read them below or Comment }

  1. Uprzedzając pytania - tip off nie jest zsubowany.

    ReplyDelete
  2. Baaaw, tyle dobrych rzeczy, jestem w basugejowym niebie ♥
    Jako, że wcześniej już sobie znalazłam OVA ale Riw i tak mi przedpremierowo wysłała go na maila to muszę się podzielić swoimi emocjami @_@

    Ta cześć komentarza jest głupia, nie czytać jak ktoś nie oglądał jeszcze OVA bo zawiera spoilery i zdecydowanie za dużą dawkę fangirlizmu. Enjoy xD :
    KISIAAAAAAAAAAAAAAAAAA ♥♥♥♥♥♥♥♥ *miłościowy spam gejowskich serduszek* Już po pierwszych sekundach, odleciałam, a raczej spadłam z krzesła na podłogę i zaczęłam się tarzać ._.' Kisia pozująca do sesji, baw mózg rozjebany <3 Aomineś nie był jeszcze taka chamską, egosityczną szmatą jak w trzeciej klasie / liceum przez co miałam ochotę go wyhugać ;_; Taki pociesznyyyy T^T I oczywiście się musiał popisać przed Kisią tym wsadem >D Scena przy sklepie była mistrzowska, szczególnie jaranie się patyczkiem do loda Kuroko i późniejsza scena z wkurzonym Murasakibarą >D Baaaw, moje misiaczki *rozpływa się* Szkoda, że ten motor jednak bardziej nie wjechał na Momoi ._. Jestem chujem, ale ja jej po prostu nie trawię, fani Momoi wybaczcie mi q.q' Jak Kise mówił, że nie zna Akashiego to mi się tylko przez myśl przewinęło takie złowróżebne "jeszcze kochany, jeszcze". Midorima i pluszowa pacynkowa żaba (bo to była żaba nie? x.x) rozwaliła mi mózg i zaliczyłam chyba tysięczny zgon pod biurkiem ♥ No i pokazanie meczu tez było jarające, Tetsu pokazał co potrafi, wbiło Kisiaka w podłoge i ogółem pełna miłość ♥ Bardzo mi sie podobało ostatnie zdanie Kisi o koszykówce, wzruszyłam się ;_; *sniffa pod biurkiem* Jednym słowem pełen kosmos, wypieścili mnie tym OVA jak nie wiem i bardzo się cieszę, że animacja też była bardzo dobra i nie było rzucających się w oczy faili @_@
    Baaaaw, basuuugeeeeej ♥
    Ykhm... żem się rozpisała, soraski ;-;

    ReplyDelete
  3. @Black: Mnie się zdaje, ze pacynka to był dinozaur. Ewentualnie krokodyl, który dobił do szklanej ściany i paszczę spłaszczył XD
    http://ww4.sinaimg.cn/large/4d9180acgw1e2183mytylj.jpg

    ReplyDelete
  4. Kiba : Jakby się przypatrzeć to chyba jednak krokodyl... dobra załóżmy że to zielony zwierz z ogonem XD'

    ReplyDelete
  5. Obiecałam wielki Spam heheh XD:
    Uwaga: spojlery do tip off, mój komentarz leci tak jak odcinek po kolei.

    Gdy włączyłam Tip off to myślałam że się zsikam ze szczęścia XD!!!! powaga, tak dużo Kisi że moje serce robiło Shalaala <3 <3 a twarz zrobiła się czerwona od wstrzymania powietrza tak mi to co widziałam zaparło dech w piersi. Absolutnie KOCHAM ten odcinek specjalny *ślinotok* *krew z nosa* Jeden wielki orgazm >////< *umarła z nadmiaru wrażeń*
    Skoro już wszyscy wiedza że mało nie zeszłam na zawał z powodu ekstazy od tak gigantycznej ilości gorącego Kise :Q_________ żądam wiecej jego sesji zdjęciowychg w bardziej wyzywajacych pozach!!! *pisze petycje do twórców anime*
    To pomówmy co jeszcze było fappastyczne w tym dodatku.
    5:36- *zamarła* ..... O....M....G .....Q.Q Akashi twój wzrok jest tak niemoralnie gorący i yakadjsjkgnjn Kocham cię, ach te elktryzujące oczy :Q_
    w ogóle ten ich trening to tak czysty fanserwis, ta mina Aomine (jak wymija tego gostka) rodem z reklamy dezodorantu że czuałm się jak pisząca małolata.
    Kiseki no sedai :Q__________ tak btw pierwszy raz widze wszystkich w akcji XD
    Akcja Ksie i tego jego wszysktie zachwyty nad Aomine *turla się po ziemi* Aokise!!!!!!!!! fuck yeah!!!!!!!!!! A w ogóle oni co chwila robią zbliżenia na te powłóczyste spojrzenai które kiseki bez przerwy puszczają Q.Q *rób tak więcej babe*
    OMG Kuroko z czym do ludzi XD hahahah
    Wiecej Aokise!! <3 <3 <3 tak bardzo fanserwis w mandze schonen *i like it*
    Mukkun jesteś taki słodki *3*
    facepalm Kise XDDDD
    Ta akcja ratownia torebki......WTF..... MIdorin rzucający lodami wrył mi się w umysł, ciekawe czy śmieci też tak wyrzuca XD
    more aokise, moreeeeeee!!!
    przy oakzji więcej męskiego fanserwisu <3
    zniszczyłeś mukkunowi lody- giń
    Kise piłkarz <3 *krew z nosa* zaraz się wykrwawię Q.Q
    Bosz Atsushi XDDD hahahahah utożsamiam się z toba kocham twoja postawę bramkarza, też tak robie na w-f'ie XD
    Midorin oprzestan mi ryć mózg swoimi szczęsliwymi przedmiotami ;.;
    Znowu pełno Kise- nigdy nie mam go dść *3*
    rozciaganie się na hali c:
    Podoba mi się ze maja tak bardoz ekspresywne bużki w sesnie tak dużo rożnych minek robią :3
    Sędzia kalosz Q.Q Czy tylko dla mnie to wygląda jakby ci przeciwnicy dobierali się/macali kise Q.Q czy może tylko ja mam juz tak spaczone myślenie ;.; <3
    Kuroko włączył tryb "mega koks- liż mi buty" i pozamiatane

    Podsumowując wykrwaiłam się i zemdlałam niezliczoną ilość razy, chce bardziej
    prowokacyjną sesje zdęciową i wiecej seksi wzroku Akashiego, czuję się przepełniona Aokisową miłością/fanserwisem.
    Kocham ten odcienk specjalny, nie dziwie sie zę ni epuscili go w telewziji- teelwizja japońska bała się gwałtownego wzrostu omdleń i krwotków z nosa.
    To był tak czysty fanserwis że można się było przejrzeć.

    No i jeszcze standard czyli musze potruć dupę:
    Nie uważacie że kreska jest strasznie nierówna? Głównie gapiłam się na Ksie, wiec raz miał takie miłe minki i tak fajnie narysowane włosy innym razem o wiele gorzej, prawie jakby robione na szybcika (krzywe)... ponadto miałam wrażenie że raz jest chudszy a raz szerszy, wiem że był w rużnych ciuchach ale... serio szczególnie na początku w tym bez rękawków taki "napakowany" a jak gra w noge czy jest w mundurku to takie chuchro. Widac to też moim zdaniem bardoz po oczach.

    Z wtykami miałm wcześniej i daje obiecany długi spam... kocham was <3 Dziękuję z całego przpelnionego kurobasową miłością serduszka <3

    ReplyDelete
  6. http://media.tumblr.com/tumblr_mas2tdtONE1r9ek60.gif
    Tak bardzo pasuje XD

    ReplyDelete
  7. Ależ można nacieszyć oczy *_* Przez cały dzień nie mogłam się doczekać aż dorwę OVA.
    Midorima rzucający lodami xD I ta mina Murasakibary. Całe Pokolenie - po prostu *krew z nosa* xD
    Takao śpiewający Opening KnB + Midorima z pacynką *_* <3
    Dziękuję za to wszystko :3

    ReplyDelete
  8. *Miało być Ending *facepalm*

    ReplyDelete
  9. Zobaczyć Akashi'ego w anime - jest.
    Zaliczyć największy fanorgazm i atak histerii jednocześnie - jest.
    Dziękuję♥

    ReplyDelete
  10. O. Mój. Boże.
    Murasakibara - wtf?!
    Co to za głos, taki będzie miał?! XD
    Ale za to Akashi ma seksowny. *orgazmuje*
    Miałam iść spać, ale cieszę się, że to obejrzałam. Trochę się pośmiałam, zaliczyłam parę orgazmów i uświadomiłam sobie, że czytane przeze mnie kiedyś takie jedno doujinshi, to był jeden, wielki SPOILER. Płaczę. Q_Q
    Karta końcowa jest urocza.
    Dziękuję Wam za tyle dobroci. ;w;

    Kuroko~! <3

    ReplyDelete
  11. O jeju od czego tu zacząć...tyle prezentów. Odwaliliście kawał dobrej roboty. Arigatou! wam za to! Moje kochane NG (już z napisami < szok >) i tak długo wyczekiwany Tip off...nic tylko dziękować:):D

    ReplyDelete
  12. Wow dzięki za aktualkę. Czy Tip off można gdzieś obejrzeć z angielskimi napisami? Bo niestety japońskim nie władam- wielka szokoda...

    ReplyDelete
  13. tu można obejrzeć z ang. napisami. Ja pierwszy raz ova oglądałam na yt bez dzwięku. :( PS dlaczego nie przetłumaczycie ova ? http://www.veoh.com/watch/v44948203nZY9Bwcm

    ReplyDelete
  14. I ja się przyłączam do podziękowań ^^ korzystam już nie wiadomo, od kiedy z dóbr stronki, a dopiero ostatnio próbuję wnieść trochę swojego intelektualnego wysiłku w powstawanie jednego z działów... Jesteście fsyskie super <3
    I tego ///_/// przy okazji po stokroć dziękuję wszystkim, którzy przy jednej z aktualek mnie tak serdecznie powitali *odkłania się nieco zburaczona*, no i oczywiście zacnej drużynie za przyjęcie mnie do swego grona pomimo średniej użyteczności (na razie! ponoć szybko się uczę ^^) i za kawalicho (niejedno) dobrej roboty :3

    ReplyDelete
  15. @rinkajiteka Dzięki za link:)

    ReplyDelete
  16. prze bardzo ;D
    Ale powiem mi ktoś dlaczego niekt nie przetłumaczy tip off'a ? Bardzo by mi zależało , mogłabym nawet długo poczekać byleby zostało kiedyś przetłumaczone . :)

    ReplyDelete
  17. @rinkajiteka Nasza ekipa nie zajmuje sie tlumaczeniem anime, jezeli chodzi o animacje, to tlumaczymy jedynie NG, ew. jakies dodatki~ Ale jestem pewna, ze ktos predzej czy pozniej go przetlumaczy (biorac pod uwage fakt, ze sa juz ang napisy ^^)

    ReplyDelete
  18. Hej:) a wiecie może coś odnośnie drugiego sezonu anime? Kiedy ma być?

    ReplyDelete
  19. @Berii: Wczoraj przeczytalam tylko info o tym, ze od kwietnia w japonskiej TV ma znowu leciec sezon pierwszy. O drugim na razie cisza D:

    ReplyDelete
  20. @riwethiel: Słabo to widzę w takim razie. Skoro emitują pierwszy sezon od kwietnia (po co?!) to nowego możemy spodziewać się dopiero na wrzesień, prawda? Mam jednak nadzieję, że nie będą nam tak długo kazali czekać.

    ReplyDelete
  21. @Berii: Ja tam wole poczekac, byleby tym razem animacji nie spieprzyli (fail wszechczasow w niektorych odcinkach) i nie musieli poprawiac na DVD XD
    Mam kilka swoich koncepcji na to dlaczego emituja drugi raz pierwszy sezon, ale wole trzymac jezyk za zebami, zeby nic nie krakac :x

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -