Posted by : Kiba February 05, 2013


Wszystkiego najlepszego Riko! W sumie jest to jedna z niewielu postaci kobiecych w KnB, ale śmiem twierdzić, że w porównaniu z innymi bohaterkami 'made in Japan' jest całkiem fajną postacią. 

Sesja już prawie za nami, więc za niedługo powinnyśmy mieć więcej czasu, by przysiąść nad wszystkim (o ile nie zaprzedam duszy Terze, na co się ostatnio zanosi). A przechodząc do konkretów, dziś prezentujemy Wam doujin pt. A.K@log autorstwa ESplus, czyli uczta dla oczu zapewniona.

Poniżej znajduje się spis widmowych aktualek. Przepraszam, że dziś nadzwyczajnie krótko i lakonicznie, ale jestem wycieńczona po 5-dniowym egzaminowym piekle. Teraz już z górki. Byle do końca tygodnia...


Doujinshi
A.K@log

Widmowe wypuszczki
04-02 Kise Sando (doujinshi)
03-02 Rozdział 199 (manga)
02-02 Special CD feat. Kiyoshi Teppei; limitowany dodatek do DVD/Blu-ray vol.7 (anime)
01-02 extra curriculum (doujinshi)
31-01 Boku no Kurokocchi (doujinshi)

{ 17 komentarze... read them below or Comment }

  1. Mamy nadzieje, ze dobrze sie bawiliscie na urodzinowym evencie Kuroko :D

    ReplyDelete
  2. Znalazłam wszystkie, ale i tak to kanapka podbiła moje serce (po raz kolejny zresztą >D)
    Przednia zabawa w stalkowanie >D
    Riw napisałam do ciebie na maila~

    ReplyDelete
  3. Kurczę! Tego CD tylko nie znalazłam! :( A myślałam że udało mi się wszystko wystalkerować, ehhh :< Ale i tak super zabawa i pomysł :)

    ReplyDelete
  4. siemanko, mam pytanie :p czy teraz będziecie dawać tylko aktualki z nowymi rozdziałami, czy uzupełnione będą braki? w razie edycji jestem skory do pomocy. jak coś napiszcie tutaj dam maila żeby się skontaktować

    ReplyDelete
  5. A tak właściwie to co robią niby w "Team" Otai i Black? D: Bo jakoś ich nicków przy pracach skanlacyjnych czy innych to nigdy nie widziałam.

    ReplyDelete
  6. @Swist: Będziemy robić zarówno nowe rozdziały, jak i uzupełniać braki. Z powodu sesji nasz przerób był nie za wysoki, jednak za niedługo powinien wrócić do normy.
    Główne źródło przestojów stanowię ja, czyli tłumacz, na razie nie cierpimy na brak rąk do edycji, ale dziękujemy za ofertę.

    ReplyDelete
  7. @Anonim: Służą nam pomocą, jak trzeba. Zresztą ich 'funkcje' są podane w nawiasach.

    ReplyDelete
  8. No właśnie nie wiem co oznaczają te funkcje :(

    ReplyDelete
  9. @Anonim PR akurat łatwo wygooglać, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę, wikipedia powinna wyskoczyć pierwsza ^^ http://pl.wikipedia.org/wiki/Public_relations

    Gorzej już z czasówką, ale w tym wypadku chodzi wyznaczanie czasu początkowego i końcowego do każdej kwestii wypowiadanej przez bohatera w różnego rodzaju filmikach tak, aby napisy wyświetlały się w momencie gdy bohater mówi dane zdanie.

    ReplyDelete
  10. Aww. Znalazłam tylko 4, ale to dlatego, że wczoraj tu nie zajrzałam. |"3
    Wszystkiego Najlepszego, Riko~!
    Tak jak Kiba, uważam, że jesteś całkiem spoko. x"D

    Dziękuję za wszystkie widmowe aktualki, zabawa była przednia. xD

    ReplyDelete
  11. Świetny pomysł z widmo aktualkami :D
    Dziękuję za doujina :D Kocham ESplus <3
    Co do Kise Sando- 3 Kise :Q_______________ ale z drugiej strony wolałabym jakby był na dole XD
    Boku no Kurokocchi- cukrzyca <3

    ReplyDelete
  12. hej :) na tej stronie (http://www.pixiv.net) znajdziecie pełno kurobasowych fanowskich obrazków! Zakochałam się w nich (na przykład to: http://www.pixiv.net/member_illust.php?mode=medium&illust_id=33218796) *.*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. dziękuję za aktualkę *^* dzięki wam mogę być z Kuroko na bieżąco co jest cholernie dla mnie ważne <3

    ReplyDelete
  14. Okej, dzięki za info, polecam się na przyszłość :D. Czekam z niecierpliwością. Dzięki za kawał dobrej roboty, którą odwalacie ;)

    ReplyDelete
  15. Okej, bo mi już wysiadają możliwe argumenty ;_;
    Daiki, Tetsuya, Satsuki i cała reszta to imiona czy nazwiska? Jestem w stu procentach pewna, że to imiona, ale zapytam tych, którzy w tym siedzą najdłużej. Tak więc... Co jest prawdą?

    ReplyDelete
  16. @ Misaki Takanashi : Tak. Tetsuya, Daiki, Ryouta itp to imiona c:

    ReplyDelete
  17. Dziękować Black :D Moje "kazanie" ma przynajmniej poparcie u innych xD

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -