Posted by : Kiba March 05, 2013

Nie ma to jak miły dzień, zajęcia od 8.00 do 20.30, z 3h przerwą pośrodku. Miodzio. Do czego by tu wykorzystać ową przerwę? Akurat nada się na zrobienie aktualki! No bo dawno nic tu nie było. A czuję się mniej więcej tak, jak Kise na obrazku. Tylko Kuroko mi brakuje, tak więc przy mnie serduszka nie uświadczycie.

Co do zawartości aktualki, to chciałam dogonić bieżące rozdziały, które nieco zaniedbałam, tylko nie do końca mi to wyszło. Mianowicie, miały być rozdziały 201-203, jednak w 203 pojawia się kilka kwestii, które można rozumieć na wiele sposobów, przez co rozdział pokisi się u mnie na dysku, dopóki wszystko się nie wyjaśni. A wyjaśni się (mam nadzieję) końcem tego tygodnia. Jednak już teraz pan Fujimaki Tadatoshi dał mi sporo do myślenia na temat Akashiego. Oprócz tego, pewien dj o tym, co Aomine lubi najbardziej i Kise, który wielce się dla niego poświęca, a na który czeka chyba trochę osób.

Tak na marginesie, ostatnio rozmawiałam z kilkoma niezależnymi osobami o Tip-Offie i usłyszałam, że wszystko pięknie, ładnie, tylko czemu Akashi nie ma heterochromii? Przecież powinien mieć różne patrzałki a tu ma obie czerwone. Jaki bład itp. itd. Tak więc dla wszystkich, którzy jeszcze nie doszli do tego w mandze - było mówione, że z powodu pewnych (jeszcze nie wyjaśnionych ale może już niedługo...) wydarzeń jedno z jego oczu zmieniło kolor. Działo się to pod koniec Teikou, jak wszyscy po kolei zaczęli odkrywać swój 'nieziemski' potencjał. Cała sprawa korci mnie od ładnych paru(nastu) miesięcy i wreszcie jest światełko w tunelu, może kolejny rozdział przyniesie rozwiązanie.

Dla wszystkich martwiących się - nie, nie robimy tylko mangi na bieżąco, tak - będziemy uzupełniać dziurę, którą mamy, jednak z powodu dużej dawki Kise w obu tworach nie idzie mi to najlepiej. Życie również nie pomaga, ale dajemy radę.

Gratuluję wszystkim szaleńcom, którym chciało się czytać aż do tego momentu. Zapraszam do rozdzialików ^^. Enjoy!

PS. Dzisiaj urodziny obchodzi Tsugawa Tomoki! Wszystkiego najlepszego! ^^

Manga:
Rozdział 201
Rozdział 202

Doujinshi:
Jyosou Desuka? Joutaika Desuka? Iie, XXX Desu

{ 9 komentarze... read them below or Comment }

  1. Ja czytam! *podnosi łapkę do góry*
    Kiba nie umieraj nam tam, będę trzymać kciuki, żeby się poprawiło ;_;!
    Baw, rozdziały! I znów doujin od Escapizmy, you make my day ♥

    ReplyDelete
  2. Ja tam codziennie zaglądam na blooga , patrże czy nowy pościk , wchodzę dzisiaj i jest ! ( tak pozatym myślałam , że nie możecie nie wstawić posta jak są czyjeś urodzinki ;)) Współczuję , że masz tak ciężko. Od 8.00 do 20.30 i tylko 3h przerwy? Masakra. Cieszę się , że nowe rozdzialiki są ale ja sobie obiecałam, że rozdziały będę czytać po kolei , więc nie ma przebacz, na przetłumaczone dwusetki trzeba czekać. T_T A tak w ogóle , to chciałam napisać, że moja siostrzenica mi poleciła tego bloga i bardzo się z tego cieszę ( ona siedzi trochę w anime i akurat miała fazę na kurobasu, a ja dopiro początkująca, kurobasu to moje pierwsze anime, co jest szczegółem , że obejrzałam je dopiero po Bożym Narodzeniu). ehhh... rozpisałam się... i co tu krótko mówić... pokochałam waszego bloga ♥♥♥ Przecztyłam go od samego początku,tak samego początku i jestem z tego dumna. ;) Blog bardzo ciekawy i w ogóle super ^^ Zaczęłam go czytać w chyba w środę i to o 22.00 (więc to było bardzo mądrym pomysłem zwłaszcza,że na rano miałam na 7.15 etykę w szkole ;))i gdzieś tak do 1.00 czytałam. Ja mądra. :D Dobra skończę ten wywód i myślę po prostu, że ten blog jest jednym z najlepszych i najlepiej prowadzonych blogów jakie dotychczas spotkałam. ;D A jest najlepszy dlatego że :
    1. Jest o KuroBasu . :D oczywista , oczywistość
    2. Wszystko jest ciekawie opisywane przez każdą z adminek, przez swój oryginalny język.
    Dziękuję , to tyle.
    Gomene za to,że tak dużo, ale musiałam się w końcu uzewnętrznić .
    Jeżeli dotarłeś do tego końca do jesteś mistrzu . XDD

    ReplyDelete
  3. Manga, manga, nareszcie manga ^^ Dziękuję ślicznie i życzę wytrwałości w tłumaczeniach i na uczelni. Ja już co prawda zajęć nie mam, ale znam ból spędzania calutkiego dnia na uczelni, zwykle z jednym okienkiem gdzieś w środku. I to jeszcze na kampusie na końcu świata, gdzie nawet zjeść normalnie nie szło :(
    A co do mangi, to cieszę się, że ten mecz się w końcu skończył (tu kończy), bo mnie już delikatnie męczyć zaczął, a postaci Akashiego za to łaknie moja ciekawość, więc... XD

    ReplyDelete
  4. W koncu sie umyja w nastepnym rozdziale ;_; Bosh, jak oni musza capić.

    ReplyDelete
  5. O, a w nowym mamy coś co lubię najbardziej :D

    ReplyDelete
  6. @Black: Dziękować w tym semestrze się raczej nie poprawi ale gambaruję.

    @madziaaa: Waaai, jaki komentarz. Oczywiście ja zawsze czytam wszystkie komenty od deski do deski a nawet i po kilka razy. Motywuje lepiej niż czekolada XD. Co do mangi, to pewnie dogonienie tego troooochę zajmie, ale za to później będziesz miała wielką dawkę Kurobasu na raz XD. Jest to jakaś metoda.
    Bardzo się cieszę, że nasza skromna stronka przypadła Ci do gustu *bows* (patrzcie co robi z człowiekiem za dużo kontaktu z dalekim wschodem XDD).
    7.15? Toż to środek nocy O.o No dobra, prawie. Współczuję szczerze i życzę wytrwałości w zmaganiach szkolnych. I dziękuje w imieniu swoim i reszty ekipy.

    @mika: Ja również bardzo się z tego powodu cieszę. Akashi fascynuje mnie od kiedy tylko o nim wspomnieli w mandze.

    @Otai: Zapewne. Współczuję osobom sprzątającym ich szatnie XD.

    ReplyDelete
  7. Kurde a jednak ten mecz Seirin vs Kaijo skończył się tak jak przewidywałam :( A szkoda, myślałam że może tym razem mangaka mnie zaskoczy a tu lipa, eh ;_; Bardzo dziękuję za kolejny doujin od Escapizmy i smutno mi zauważyć że zostało ich jeszcze tylko dwa.
    A własnie! Skoro juz po Walentynkach i niedługo będzie Biały Dzień to pomyślałam o konkursie w którym głównym motywem byłaby czekolada. Co o tym myślicie? :) Znaczy wiem, że ochotnicy nie wyrobiliby się na termin Białego Dnia, ale to tak na przyszłość i może z dłuższym limitem słów? :D

    ReplyDelete
  8. @Sorrow: Niestety zostaly tylko 2, z czego do "yellow" nie mamy chyba (?) rawow, wiec prawdopodobnie sie nim nie zajmiemy.
    Co do konkursu - planujemy kolejny, wlasnie z wiekszym limitem slow, ale bedzie mial miejsce nieco pozniej (albo bardzo pozniej XD). Tematyka tez juz jest zaplanowana, choc nie wykluczamy wlaczenia w jej wybor naszych czytelnikow, wszystko dopracujemy w swoim czasie :3 Czekolada to raczej nie bedzie, bo czekolada jest (z ktorej strony by na to nie spojrzec) jednym z symboli Walentynek w Japonii i szkoda, ze tak malo osob wykorzystalo ten motyw w miniaturkach ;)

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -