Posted by : Kiba March 28, 2013

Hej, hej! Jak tam nastrój przed świętami? Ja cieszę się z dnia jutrzejszego, bo będzie to mój pierwszy wolny dzień od początku semestru. Yaay, wolność i pidżama day spędzony na nadganianiu masy seriali i animców, na które nie było czasu. Ok, postaram się też coś przetłumaczyć, bo wiem, że ostatnio wolno mi idzie. Ale nie martwcie się, nie zamierzam przestawać. Razem z dziewczynami przemy do przodu niczym lodołamacze.

A dzisiaj nowy (stary) rozdział, który w końcu zdecydowałam się zrobić, bo dwuznaczność pewnego tekstu jeszcze długo nie zostanie wyjaśniona. Mam nadzieję, że udało mi się ją dość dobrze przełożyć. Oprócz 203 rozdziału dzielimy się pierwszą częścią dj Happy Life Happy Home, którą wydajemy jako część ostatnią. Ale nie obawiajcie się, to nie jest koniec przygód naszej mieszkającej razem trójcy. Postaramy się dla Was dorwać i kolejną część ich losów. Zamieszczamy również obiecane NG, tak więc z tym upem ogłaszam, że plan 9-letni został wykonany! (znaczy wszystkie NG zostały przełożone na nasz ojczysty język). Chcę w tym miejscu podziękować Otai, naszemu niezmordowanemu timerowi za czasówki. Będziemy tęsknić (chlip).

Zapraszamy Was również na stronę nowego radia internetowego iotaku, które obecnie prowadzi rekrutację na prezentera. Więcej informacji tutaj!

Jak zwykle linki znajdziecie pod spodem, zapraszamy do oglądania i komentowania!


NG DVD vol.7

DL: 1-3

NG DVD vol.9

DL: 1-3


Manga
Rozdział 203

Doujinshi
Happy Life, Happy Home część 1

{ 8 komentarze... read them below or Comment }

  1. https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s480x480/602090_10151515186803815_992481138_n.png macie ode mnie Murasakibare i Kuroko na święta :D

    ReplyDelete
  2. Wielkie dzięki za waszą ciężką pracę! Dopiero niedawno odkryłam tę stronę i muszę przyznać, że strasznie często tu zaglądam. Szczególnie cieszą mnie przetłumaczone NG-Shu, bo połowy nie da się nigdzie znaleźć. Jeszcze raz, dzięki ^^

    ReplyDelete
  3. Yaaaay, NG! *-* *densi*
    I light sandwich jak super, te święta stają się coraz bardziej radosne ;-;
    To ja dam mój szkic dizajnerskiego sweterka : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=100786410119264&set=o.262734943836741&type=1&ref=nf
    miłość i te sprawy ♥

    ReplyDelete
  4. O, dzięki za rozdział i NG oczywiście również :D Spokojnych świąt życzę przy okazji oraz udanego lepienia wielkanocnego króliczka XD

    ReplyDelete
  5. Dzięki za NG ! :D Zapewne oglądnę to dopiero jutro, ale i tak się cieszę ^^
    Spokojnych świąt dla wszystkich ;)

    ReplyDelete
  6. Happy Life Happy Home było takie słodziaszne *-* Miły trójkącik :D
    Właśnie muszę nadrobić NG ._." Kurczę czemu jest tak mało czasu ;_;
    Dziękuję ♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  7. dziękuję *Q* co do DVD vol.9 o co chodziło Kise gdy mówił ''Jednak nie rozumiem...o co chodziło Kurokocchiemu.''? wyskoczył z tym jak filip z konopii XD

    ReplyDelete
  8. @MiniTiger: Kuroko mówił w tip offie Kise o tym, że powinien myśleć, jak najlepiej może się przydać drużynie. W odcinku/rozdziale poprzedzającym to NG Kise przypomina sobie tą rozmowę i słowa Kuroko. Wiem, że czasem NG wyjęte z kontekstu nie są do końca śmieszne.

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -