Posted by : Kiba April 01, 2013


Uwaga, ważny komunikat. Ogłaszam wszem i wobec, że znudziło nam się robienie Kuroko. Za dużo facetów, gry, umiejętności wzięte z sufitu, gejowate doujiny... no ileż można? Trwają już rozmowy dotyczące przekazania projektu, w najbliższym czasie ogłosimy dokładniej, kogo możecie o niego męczyć.
Zamiast tego przerzucamy się na słodkie, różowe i sparklające shoujo, bo jednak tamtejsi faceci są lepsi.
Ciekawi naszego nowego projektu? Jest nim...

.
.
.
No chyba jasne, że nie zrobimy Wam tego! Prima Aprilis! Zignorujcie to, co było wyżej, nic z tego nie jest prawdą.
Poczęstujcie się kurczakowym ciastkiem, proszę *podaje koszyk z kurokowymi ciastkami* wybierzcie swoje ulubione i odetchnijcie z ulgą. Przechodzimy do prawdziwej aktualki.


Dziś mamy dla Was 71 rozdział mangi, oraz dwa doujiny (właściwie to 3, bo jeden jest podwójny, ale ciii). W pierwszym, Irekawatta Neta wo Yatte Mita, bohaterowie zamieniają się ze sobą ciałami. W pierwszej części zamienia się Kuroko z Kagamim, a w drugiej – Kuroko z Kise. Pierwsza część jest nieco bardziej pokręcona, ale obie są pełne ciepła. Drugi proponowany przez nas dj nosi tytuł Yaseiji-kun to Hakoiri Danshi i pozwoliłam go sobie luźno przetłumaczyć na „Dzikus i paniczyk”. Jest to AoMido autorstwa Kawai Hideki (dla przypomnienia wydaliśmy od niej już 2 inne dj: Furafura i Kirakira). Aomine jak zwykle robi, co chce, a Midorima jako dziecko trzymane pod kloszem nie wie za wiele o życiu, co daje przesympatyczną mieszankę wybuchową.

Oprócz tego mamy dla was zadanie bojowe. Pod spodem znajdują się okładki i krótkie opisy 12 doujinów. Które z nich zrobimy pierwsze? A może części w ogóle nie zrobimy? Zależy to od was! Dajcie nam znać w komentarzu, jakie dj z poniższych wybieracie, możecie wybrać 3! I uwaga, anonimowe głosy nie będą liczone. Czas na głosowanie – do następnej aktualki!

P.S. Przepraszam za niekiedy dziwne opisy XD. To już taka pora dnia i stan umysłu, że nie dało się ich porządnie streścić.




1 . Tytuł: Amaoto Spiral
Pairing: AoKaga
Opis: Aomine z Kagamim są razem. Budza się obok siebie, jednak deszcz krzyżuje im plany gry w kosza, dlatego muszą znaleźć sobie inne zajęcie.

2 . Tytuł: Bokura wa Futago
Pairing: AkaKuro (hinty TakaKuro)
Opis: Seijuurou i Tetsuya są bliźniętami, młodszymi braćmi Kise. Towarzyszymy całej trójce na spacerze, a później przenosimy się do przedszkola, gdzie podczas leżakowania mały Takao zostaje straumiony przez bliźniaki. I to kilkukrotnie.


3.Tytuł: Chiru Sakura Nokoru Sakura mo Chiru Sakura
Pairing:KuroAo
Opis: Ostatni dzień gimnazjum. W drugiej klasie Kuroko i Aomine byli bliskimi przyjaciółmi, jednak w trzeciej klasie Aomine zaczął się oddalać. Kuroko nie może tego przeboleć i podejmuje próbę zmiany sytuacji. Tylko czy nie jest już na to za późno?

4.Tytuł: Chu!
Pairing: MuraMido
Opis: Murasakibara zawsze był wysoki, co prowadziło czasem do różnych konfliktów z rówieśnikami. Tym razem jego uwagę przykuwa niemal równie wysoki chłopak. Do czego doprowadzi go jego ciekawość?


5.Tytuł: Gray Charcoal Folklore
Pairing: Gen
Opis: Kurokowy retelling Czerwonego Kapturka.  Jak skończy się ta historia w wykonaniu postaci z KnB, skoro w tytułową rolę wciela się Kagami?

6.Tytuł: Juicy
Pairing: ImaAo
Opis: Dach - ulubione miejsce odpoczynku Aomine zostaje najechane przez wrogie siły w postaci pewnego okularnika, który nie ma zamiaru zostawić go w spokoju.

7.Tytuł: Kogoeru Hada
Pairing: MidoAka
Opis: Akashi postanawia wyrzucić Midorimę z pierwszego składu. Ten żąda wyjaśnień, jednak kapitan Teikou nie do końca chce mu ich udzielić. A gimnazjalne zawody krajowe zbliżają się ogromnymi krokami...

8.Tytuł: Mutual Understanding
Pairing: MuraMuro
Opis: Murasakibara doprowadził Himuro do łez. Nie potrafi sobie tego wybaczyć, dlatego nie zważając na śnieg i chłód wybiera się do Himuro. Po dotarciu na miejsce okazuje się...

9.Tytuł: Saredo Kimi wa Koi ni Ochiru
Pairing: MidoTaka
Opis: Takao jest ninja. Midorima jest samurajem. Na dodatek Midorima wygląda jak ukochany Takao.

10.Tytuł: Shishunki
Pairing: AoKise
Opis: Jest to opowieść o młodzieńczej miłości, problemach, jakie niesie oraz ich rozwiązaniu w oczywisty, jedyny i słuszny sposób.

11.Tytuł: Tonari no Ka-Kuro-kun
Pairing: KagaKuro
Opis: Aki, dziewczyna chodząca do klasy z Kagamim i Kuroko, w ramach socjalizacji dostaje od Riko zadanie - ma obserwować inne osoby w klasie, a dokładniej to Kagamiego i Kuroko. W jej głowie zaczynają rodzić się różne pomysły dotyczące relacji tej dwójki. Są razem? Nie są? Są? A może to tylko jej się wydaje?

12.Tytuł: Zannenssu kedo Joudan ja nainssuyo
Pairing: KagaKise
Opis: Czy związek pomiędzy nimi jest możliwy? Co ma jeden drugiemu do zaoferowania? A może to tylko żart?


Manga
Rozdział 071

Doujinshi
Irekawatta Neta wo Yatte Mita
Yaseiji-kun to Hakoiri Danshi

{ 36 komentarze... read them below or Comment }

  1. W końcu się zebrałam (ja po prostu nienawidzę pisać komentarzy )i napisałam komentarz. Od teraz postaram się coś wystukać pod każdą aktualką ^^
    A teraz do konkretów: yeeey! kolejny rozdział mangi *u* i te DJ od razu biore się za czytanie. A i jeśli mój głos się liczy to na pewno zagłosuję na 1 (awwwwwww AoKaga wielbiee) i 5 (jestem ciekawa Kagamiego jako Czerwonego Kapturka + zastanawia mnie kto będzie babcią ^^)

    ReplyDelete
  2. Czytam to od początku i takie "to napewno prima aprilis przecież by nam tego nie zrobiły T^T" a potem takie odetchnięcie z ulgą xD dziękuje za przetłumaczenie dj *w* i rozdziału ^^ co do wybrania dj... wybrać 3, huh?
    na pewno 3 *-* i może 10 i 11 xD

    PS. dziękuje za kurczaczka ^^

    ReplyDelete
  3. *chrupie wyimaginowane ciasteczko z lekko naburmuszoną miną* Mniej-więcej po dwóch pierwszych zdaniach dopiero przypomniałam sobie że dzisiaj Prima Aprilis! Ach ten mini atak serca x.x Nie straszcie mnie tak, cholery jedne~!
    Co do doujinów to 1,7,8 (AoKaaaagaaaa *o*) :D

    ReplyDelete
  4. Yuiko said
    Niezły żarcik przyznam xD jednak mnie nie da się tak łatwo nabrać, co jak co, ale gejozy się tak łatwo nie da porzucić xD
    Co do doujinów łaaaaaaa xD Fangazm na widok zapowiedzianego AoKaga <3 _ <3

    ReplyDelete
  5. Jak koleżanka powyżej, ja również nie lubię pisać komentarzy .____.'' Dziś mów wewnętrzny upór został przełamany^^ W sumie, to dzięki za przypomnienie o Prima Aprilis pierwszymi zdaniami aktualki :D
    Jeśli chodzi o doujiny, noo... Najchętniej wzięłabym wszystkie, ale jeśli muszę wybrać to będą to kolejno: 3, 5, 10 C:

    ReplyDelete
  6. Ja chcialam, zeby zrobili wszystkie... dopoki nie uswiadomilam sobie, ze to ja jestem master typesetter w tej grupie, lol *sefl April Fools* XD

    W zwiazku z tym oddaje swoje 3 glosy na MuraMuro!

    *troll*

    ReplyDelete
  7. Ahhhh wyyy... gdyby nie dzisiejsza data nabrałabym się.

    Omnomnom. Najlepszy ciasteczkowy pairing to dobry mudżyn i dupa kise <333 no ale pozostałe też są słodkie <3

    A co do doujinów, to nie byłabym sobą, gdybym nie zagłosowała na 10 c: a tak po za tym to jeszcze głosuję na 1 i 12~ Ale szkoda, że nie ma żadnych propozycji z Akakise czy AkaAo ;n;

    ReplyDelete
  8. Od razu się uśmiechnęłam "hahaha, jasne, jasne, porzucać basugeja, mogły wymyślić bardziej przekonywujące kłamstwo, haha" XD
    Yay, doujiny <3 Zaraz sobie przeczytam :3
    A co do tych przyszłych, to ja jestem njbardziej za: Shishunki (tak, tak, tak, Aomine na motocyklu! <3), Kogoeru Hada (MidoAka <3) i Saredo Kimi wa Koi ni Ochiru (chociaż Mutual Understanding, Chuu! i Chiru Sakura Nokoru Sakura mo Chiru Sakura też brzmią fajnie D: )

    Kurczaczki: Dupa Kise i Dobry Mudżyn mnie rozwalają XD <3
    (btw. skoro jest Ahomine powinno być Bakagami :3)

    ReplyDelete
  9. Hah. xD Ten doujin o zamianie ciał. A mrrrr. o3o
    I to uczucie, gdy od kilku dni chodzisz z zamiarem zrobienia takiego fanficku, a okazuje się, że ktoś już cię wyprzedził z tym zamiarem. T_T
    Hyhyhy. Biorę ciasteczko z Akashim. <3 A co do doujinów, najbardziej mi się podobają: 2, 7 i 8. A mrrr. xD

    ReplyDelete
  10. Ej noooo T.T nie ma tak...już się zdążyłam popłakać i prawie dostałam zawału serca D: to napięcie XD
    ciasteczkaaaa ♥♥♥ kce wszystkie ♥-♥ jakie zło D: przez kompa nie da się zjeść ;_;
    dzięki za rozdział ;D
    ooo dj ^^" tak trudno się zdecydować ;w;
    kurczę nie umiem wybrać i co chwilę zmieniam zdanie,ale chyba te ;_;
    1. Amaoto Spiral
    2. Bokura wa Futago
    3. Zannenssu kedo Joudan ja nainssuyo

    ReplyDelete
  11. Wasz żart miażdży serce! A co do doujiny to nieziemsko trudny wybór. Wszystkie zapowiadałyby się ciekawie. Moje typy: 1. "Chu!"- nieczęsto spotykane MuraMido; 2. "Kogoeru Hada"- zachęcający opis; 3. "Mutual Understanding", "Juicy" i "Amaoto Spiral"- bo uwielbiam te pairingi; no i "Bokura wa Futago"- przedszkole? Ludzie mają wyobraźnie. :))))

    ReplyDelete
  12. Za dużo razy dziś usłyszałam Prima Aprilis, żeby teraz uwierzyć w ten żart xD
    Jaki ciężki wybór >.< I tylko 3 do wybrania :(
    Ale chyba ostatecznie 1, 7 i 10.
    Dzięki za dwa doujiny <3

    ReplyDelete
  13. dziękuję za tak apetyczną aktualkę! *^* <3 co do dj to oddaje głosy na 3, 2 i 11 :3

    ReplyDelete
  14. Głosuję zdecydowanie na 2, 7, 12. <3 Najbardziej na 2, Kuroko i Akashi jako dzieciaczki *u* ;w; *pedobear mode* >D

    ReplyDelete
  15. Dobrze, że dzisiaj Prima Aprilis bo inaczej dostałabym zawału xD'

    Baaaaaaaw, ile doujinów do wybrania *-* Jesu i w nich AoKagoszka Oniyuri i Dzikie seksy w krzakach by AoKise q.q Umrem ♥

    To ja bym bardzo chciała numerek 1, 4 i 10 ;-; *sniffa sobie pod biurkiem*

    ReplyDelete
  16. Dobra prawie umarłam, bo zapomniała że dzisiaj 1 kwietnia. Nie róbcie więcej takich rzeczy moje serce tego nie wytrzyma :( Dziękuję za doujiny i chapter mangi :) Co do wyboru to bardzo chciałabym 1, 8 i 12 C:

    ReplyDelete
  17. @Cotoya: Dziękujemy za komentarz i zapraszamy ponownie. Dzięki temu wiemy, że nasza praca podoba się innym, co dodaje nam skrzydeł i (może) przyspiesza kolejne wypuszczki ^^. I owszem, podpisałaś się, więc głos się liczy.

    @Miharu: No przecież nie zrobiłybyśmy tego XD. Fajnie że wpadłaś i mamy nadzieję, że kurczaczek smakował

    @weirdo: Przepraszamy, więcej nie będziemy. Nie chcemy w końcu przyprawiać o zawał naszych kochanych czytelników.

    @yuiko: Rozumiem, że głosujesz na AoKaga? Ponieważ nie są to zapowiedzi, ale propozycje. Przy braku zainteresowania możemy nie wydać danego dj i zamienić go na np. pairing bardziej odpowiadający naszym czytelnikom.

    @zireael: Mam nadzieję, że to nie jednorazowe przełamania. My bardzo chętnie poznajemy nowe duszyczki (i nie, wcale ich nie zbieramy i nie stawiamy na pólkach by robiły nam za lampki podczas robienia nowych rozdziałów) XD.

    @akari: Weź idź, głosy ekipy się nie liczą XP. Wracaj do roboty niewolniku!

    @Ayakashi Kusaichi: Niestety AkaAo nie ma za wiele, nie mówiąc już o czymś bardziej wartościowym, a m.in. AkaKise i KiseKuro przegrały z innymi z powodu ograniczonej ilości miejsc, ale postaramy się je uwzględnić przy kolejnych okazjach

    @Anophiles: A już się bałam, że MidoTaka bez głosu przegra *hugs*. No tak, mało przekonywujace. jak raz się tu wpadnie to się nie wydostanie latwo XD.

    @Sheta-chan: O, pisz, pisz! I zapraszamy do naszego fanzone w takim razie! Każdy jest tam mile widziany.

    @Usagi: Ciasteczka prześlemy pocztą XP. No trudny wybór, wiemy, wiemy, mogę poświadczyć, że wszystkie dj są fajne XD. Więc cokolwiek zostanie wybrane, bedzie to coś naprawdę fajnego.

    @marionetqa: Zaliczyłam głos na pierwsze trzy tytuły czyli Chu!, Kogoeru hada i Mutual Understanding, ponieważ napisałyśmy, że można tylko 3 głosy.

    @Carrie: Aww no tak. Już dość późno więc było dość okazji do żartów. Ciężki ciężki, ale satysfakcjonujący rezultat będzie, mam nadzieję.

    @MiniTiger: Proszę bardzo. Dziękujemy, za oddane głosy.

    @anonim: niestety nie zaliczam głosów od anonimowych użytkowników. Teoretycznie mogłabym sprawdzać IP, ale może być ono zmienne. Zachęcamy jednak do utworzenia konta, podpisania się, lub logowania poprzez innych system (np facebook) Z tego co wiem sporo różnych kont jest przez blogger obsługiwanych.

    @Black: Czemu sniffasz? Zaskoczyłaś mnie, byłam prawie pewna, że wybierzesz coś z Akashim ^.^"

    @Sorrow: Nie umieraj nam tu. Obiecuję, że to tylko raz do roku takie rzeczy.

    Ogólnie dziękuję za wszystkie głosy i zachęcam do głosowania osoby, które tego jeszcze nie zrobiły. Nie wiemy jeszcze, kiedy zamkniemy głosowanie więc nie warto czekać XD.

    ReplyDelete
  18. Osobiście jestem za nr 8 i 11 :D

    Hm, tak czytam pierwsze zdania aktualki i takie wtf, chyba w złą stronę weszłam... A potem zaskoczyłam ze dzisiaj 1. kwietnia :D

    Dziękuję ślicznie za aktualkę ^^ i pędzę czytać :D

    ReplyDelete
  19. @Kiba: Aw, to się cieszę, że prxy następnej okazji uwzględnicie <3

    ReplyDelete
  20. @Kiba : Sniffam, bo pewnie MuraMido nie wygra q.q *szerzy zasadę, nie ma dziwnych pairingów bo geje i tęcza* Co do Akashiego to zdecydowanie bardziej przemawiała do mnie wizja Midorina z Mukkunem ♥

    ReplyDelete
  21. lol, prawie dałam się nabrać i prawie umarłam XD niezły żart heh :P
    co do doujinów.. hmm myślę, że wybiorę - 1.Tonari no Ka-Kuro-kun, 2.Chiru Sakura Nokoru Sakura mo Chiru, 3.Bokura wa Futago. Wszystkie doujiny są z Kuroko, ahh kocham go ♥ ^^

    ReplyDelete
  22. Dobra, dobra. Od razu wiedziałam, że to żart. Małe zboczuszki nigdy nie porzuciłyby kochanego Kuroko. <3
    Za kolejny rozdział mangi i dochy dziękuję, bardzo dziękuję. *^*
    A co do głosowania, to na pewno dwójeczka. <3
    To jakiś mój fetysz chyba, kręci mnie Akashi z Kuroko, ale nie tak na serio... sama nie wiem o co mi chodzi... Q^Q"""
    Niby parowałabym Kuroko z każdym... ale Akashi nie jest tym jedynym... czy coś... już milknę. X"D
    Hm, trzy głosy...
    To może jeszcze czwórka i piątka.

    2, 4 i 5 - tak będzie bardziej widocznie x"D

    ReplyDelete
  23. @Kiba: A żebyście wiedzieli,że jak nie przyjdą pocztą to zmarznę przy skrzynce na listy,której nie mam D: dobra wystarczy mi info jaki to smak XDDDD

    ReplyDelete
  24. Aww, Mukkun, chodź do mnie, mama wytula~
    8, 8 i 8 poproszę:3 A właściwie to błagam:3 Nieee, głosy akari się liczą!;-; Będzie już 6;-; *miscz liczenia*

    ReplyDelete
  25. Oddaje wszytskie trzy głosy na naumerek 2 *^* <33

    ReplyDelete
  26. @Usagi: Generalnie wszystkie ciacha sa slodko-kwasne, choc niektore bardziej slodkie (Kuroko, Momoi, Mukkun) niz kwasne (reszta) XD

    @Vincee & Yuuki: Kiba nas nie lubi i podwojne/potrojne glosy i tak liczy jako jeden, buu :(

    ReplyDelete
  27. no to smutam :( ale chyba przeżyje :P

    ReplyDelete
  28. Black mnie pogoniła, że jest jakieś głosowanie to przybyłam :) Kurczę ile dobroci tutaj, az nie wiem na co się zdecydować :P Dobra to ja bym bardzo chciała numer 1, 9 i 10 <3

    Dziękuję za waszą cięzką pracę i kolejny chapter mangi. Szkoda mi że mecz Too vx Kaijo dobiega końćą :(

    ReplyDelete
  29. 1, 4 i 10 *-*

    szkoda mi, że już się kończy mecz pomiędzy Aomine, a Kise :( dziękuję, że ta grupa istnieje i pozwala takim tłumokom(jak ja) z angielskiego czytać mangę w ojczystym języku <3

    ReplyDelete
  30. @riwethiel: dzięki :D chyba nawet żal by mi było je zjeść ._."

    ReplyDelete
  31. A ja w końcu postanowiłam się odezwać, bo już was obserwuję od jakiegoś czasu, tylko ciągle jakoś tak... ^^''' W każdym wypadku, cieszę się że robicie to co robicie, bo robicie to świetnie <3
    Dojiny, borze tucholski, co wybrać D8 Może... może... o, wiem. 5 (na pewno będę na tym wyć ze śmiechu, wiem to XD), 8, 10~ :3

    ReplyDelete
  32. Wreszcie piszę jakikolwiek komentarz :) Czemu można wybrać tylko trzy? :( Skoro muszę, to wybieram 1, 3 i 10

    ReplyDelete
  33. Jako że przy moim wcześniejszym komentarzu wyraziłam się dość nie jasno- sorkiiii xD-Napiszę raz drugi.
    Głosuję za 1 (zyliard serduszek i westchnień do tego paringu)7 i 11 :3

    ReplyDelete
  34. Jako fanka AoKise jestem zmuszona wybrać 10, 10 i tylko i wyłącznie 10. ;_________;

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -