Posted by : Kiba April 09, 2013

Jak wam minął weekend? Mam nadzieję, że dobrze. Bo ja, pozwólcie, że zacytuję riw z twittera "RATUNKU, KIBA SIĘ ZEPSUŁA DX".  Szczegóły tego zepsucia jednak przemilczę, ważne, że wyszły one wszystkim na dobre ^.^

Mamy dziś przyjemność zaprezentować wam 3 rozdziały "bieżące" ("stare" powinny być w kolejnej aktualce), a w raz z nimi zaczyna się Teikou Arc. Nie wiem jak wy, ale ja od momentu wspomnienia o Akashim cały czas wyczekuję z niecierpliwością opowieści o tym, jak to się dorobił swojej heterochromii. Poza tym, Aomine jest jeszcze taki słodziaśno-przytulaśny jak jeszcze się nie zemował. Mam naprawdę masę frajdy obserwując ich gimnazjalne zmagania, które mimo wszystko, obfitują w różne mniej i bardziej dramatyczne wydarzenia.

Oprócz tego, mamy jeszcze dla was doujin Sharehouse Zenin Shuugou!, w którym (prawie) cała Generacja Cudów + Kagami razem wynajmują dom! Są to krótkie historyjki z ich życia, w których m.in. Kise lata, Aomine się upija, Kagami jest zazdrosny o Himuro itp. Ogólnie polecam nie tylko fan(k)om yaoi, bo jest to całkiem przyjemne i humorystyczne. Zwróćcie uwage na nową podpowiedź dotyczącą hasła!

Do  kolekcji  fanzone dołaczyła nowa osoba: Sheta-chan! Powitajcie ją serdecznie i wspierajcie ją swoimi komentarzami.

Ogłaszam, że głosowanie na dj zostaje zamknięte. Dziękujemy wszystkim za komentarze i głosy, bardzo ciekawie oglądało się zaciekłą rywalizację pomiędzy poszczególnymi typami. "Zwycięzców" znajdziecie poniżej.

1-2: Amaoto Spiral (AoKaga) i Shishunki (AoKise) - 11 głosów.
3-4: Bokura wa Futago (AkaKuro) i Mutual Understanding (MuraHimu) - 7 głosów.
5: Kogoeru Hada (MidoAka) - 6 głosów
6-7-8: Chiru Sakura (...) (KuroAo), Chu! (MuraMido) i Tonari no Ka-Kuro-kun (KagaKuro) - 5 głosów
9: Gray Charcoal Folklore (Gen) - 4 głosy
10-11: Saredo Kimi wa Koi ni Ochiru (MidoTaka) i Zannenssu kedo Joudan ja nainssuyo (KagaKise) - 3 głosy
12: Juicy (ImaAo) - 0 głosów T.T (Nikt nie kocha ImaAo, buuu - dop. riw)

Nad pierwszymi dwoma tytułami prace już trwają. Pierwotnie chciałam zrobić trzy doujiny, ale ponieważ jest tyle miejsc ex aequo, że zastanawiamy się nad wydaniem pierwszych pięciu... Oczywiście w kolejnych aktualkach, nie na raz. Nie oznacza to jednak, że przekreślamy wydanie dj, które zajęły niższe miejsca. Może zajmiemy się nimi, jednak w czasie bliżej nieokreślonym.

Manga
Rozdział 204
Rozdział 205
Rozdział 206

Doujinshi
Sharehouse Zenin Shuugou!

{ 22 komentarze... read them below or Comment }

  1. Teikou Arc jest tak uroczy, że za każdym razem jak dodają nowy chapter to piszczę jak pojebana ;-; Oni wszyscy byli tacyyy miziaści, że ino ich kochać ♥ I Akashi nie był jeszcze takim sadystą, a Aomine można schrupać .////.'' Mnie też strasznie ciekawi skąd się wzięła ta heterochronia @_@'
    Uwaaa, MuraMido na 7 miejscuuu, moje serduszko się raduje ♥♥♥

    ReplyDelete
  2. Chciałabym się zapytać co macie na myśli mówiąc "stare" rozdziały. Widziałam, że w zakładce "manga" jest duża luka między rozdziałami no i męczy mnie pytanie, czy ta luka będzie kiedyś zapełniona :)

    ReplyDelete
  3. Teikou Arc~! \o/ Nie czytałam po angielsku, czekając na Wasze tłumaczenie, więc poza tym, co widziałam na obrazkach, nie mam pojęcia, co się dzieje. Dzięki wielkie za aktualkę :D

    ReplyDelete
  4. Zireael, ta luka, to właśnie te "stare" rozdziały :)

    ReplyDelete
  5. mika, tak, rozumiem, źle to napisałam .___. Chodzi mi o to, skąd ona się właściwie wzięła? I czy jak będzie uzupełniana to tak po trochu, czy wszystko za jednym razem^^'

    ReplyDelete
  6. zireael. - zapewne wzięła się stąd, że dziewczyny chcą tłumaczyć rozdziały bieżące dla tych, którzy wcześniej czytali mangę po angielsku - tak, że co wychodzi w Japonii to zaraz jest tutaj tłumaczone. A oprócz tego równolegle dalej ciągną te "stare" rozdziały i będą się one dalej ukazywać co jakiś czas. Dzięki takiemu zabiegowi na pewno mają więcej czytelników, bo celują w dwie grupy fanów na raz ;D

    ReplyDelete
  7. Świetnie, że myślicie nad wydaniem tych pięciu ;> No i, że w ogóle kiedyś tam wszystkie będę mogła dopaść xD I dzięki za aktualny doujin ^^

    ReplyDelete
  8. Okej, już wszystko rozumiem. Dziękuję za wyjaśnienie Otai C:

    ReplyDelete
  9. Wy taż macie problem z pobraniem 204 rozdziału?

    ReplyDelete
  10. Teikou art <3! mange czytam też po angielsku, ale i tak ciesze sie jak dziecko z nowych rozdziałów :D co do akashiego to ciekawi mnie jeszcze o co chodziło z tym, że jest ich dwóch, no i oczywiscie kiedy nabył takich oczek ;D
    no i już ściągam sobie doujin'a :D
    Akakuro 3 <3

    ReplyDelete
  11. @Dark mi sie pobrał bez problemu

    ReplyDelete
  12. Łaaa Teikou <3 Mimo, że po angielsku się czytało to i tak na nowo ryjca zacieszam, na widok maluszków w ojczystym języku ^ ^ Aomine to taki słodziak. Chodź do mamciiii *3*
    Doujin jest pocieszny, chyba z nimi zamieszkam *o* Jak ich tak dużo w jednym domu, to nie zauważą, że tam o jedno więcej xD
    I jeeeejciu już się cieszę na doujina z AoKagą <3

    ReplyDelete
  13. Pobrałam doujina, ale niezależnie od tego jaką kombinację hasła wpisuję i tak nie chce się wypakować... :( Czy ktoś oprócz mnie również ma taki problem?

    ReplyDelete
  14. @Emeiko Midori
    Też miałam na początku taki problem. Trzeba wpisać dwie pierwsze pary tylko czyli KiseKuro, AoKaga- męczyłam się z wpisywaniem wszystkich paringów xD

    ReplyDelete
  15. Bo trzeba czytac posty, kochani~ >D *we are mean* Jeszcze nie jestesmy sadystami do tego stopnia, zebyscie musieli wpisywac po 20 numerkow XDDD

    ReplyDelete
  16. Jak wół w poście było napisane, żeby zwrócić uwagę podpowiedź dotycząca hasła, więc nie wiem skąd ten cały problem C:'

    ReplyDelete
  17. Spadaj Black, też nie doczytałam i miałam problem! :( Ale w końcu odpakowałam ;)

    ReplyDelete
  18. Tej, Kibiusz, a Zannenssu... nie jest przypadkiem KiKaga? Czy w sumie KagaKi, z tego, co pamietam.

    ReplyDelete
  19. @抹茶グミ団子: Dobrze prawisz. nie wiem, czemu tu tak to wpisałam, jakieś zaćmienie mózgu chyba XD

    ReplyDelete
  20. awww jakie słodki dj ♥ dziękuje za aktualkę ^^

    ReplyDelete
  21. ojoj jak zwykle spóźniony zapłon mam XD
    dj jest kochane XD Kuroko pirat drogowy bezcenne ♥ jest Kiseki jest impreza :D
    o wygrało AoKaga ^^ *nie pamięta nawet na co głosowała*
    dzięki za aktualkę~ :D

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -