Posted by : riwethiel May 10, 2013


Zapraszamy na chwilę relaksu przy kolejnej porcji wywiadów z twórcami w piątkowy wieczór! Dzisiaj na tapetę bierzemy dwie autorki fanfików - rihito oraz kanzagi, a także jedną z nielicznych twórczyń fanvideo znaną w fandomie jako VeronicaSenpai.

Zachęcamy do komentowania i wspólnej dyskusji! :)

Do Fanzone dołączyła również nowa, początkująca pisarka - LauHu Szatare. Powitajcie ją ciepło!



V E R O N I C A S E N P A I (V)


Q: Przedstaw się!
V: Weronika-desu *-* Miło mi

Q: Ile masz lat?
V: Strzela 17-stka

Q: Gdzie mieszkasz?
V: Jo je ze ślunska dziewucha.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
V: Leniwa, marudząca, duża, uległa, hikkikomori .-.

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
V: Podejrzewam, iż nie stwierdzono… Kiedyś coś było, ale aż wstyd się przyznać przed światem.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
V: Fapam dnie i noce *q*

Q: Za co lubisz KnB?
V: Zabrałam się za KnB przez nostalgię do tego sportu ;-; Kiedyś to koszykówka molestowała moje życie. To był pierwszy bodziec, który popchnął mnie do oglądania i czytania tegoż oto anime i mangi, aczkolwiek skłamałabym, że związki męsko-męskie mnie tu odrzucają *q* PIEPRZENIE. Bohaterowie mnie jarają jak mało kto *Q*

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
V: Ulubione:
- (nieoryginalnie) Kuroko Testuya – za poker face, rzadki, acz uroczy uśmiech, trzeźwość sytuacji, cudowne oczy, niebieskie włosy, delikatną sylwetkę, niezachwianą równowagę *mówi dalej wkładana w kaftana bezpieczeństwa*

- Kise Ryota! – mimo, że totalne przeciwieństwo pana powyżej (i moje), to szanuję go za jego pewność siebie, (maleńką, acz wyczuwalną) pychę, no i po prostu jest boski.

- Murasakibara Atsushi – prawda jest taka, iż kochałam go jeszcze przed poznaniem jego osoby .-. Podjarał mnie fakt, że jest tak wysoki, małomówny i lubi słodycze. No i w pewnym sensie bije od niego seksapil, ne D: ?

-Teppei Kiyoshi – za hart ducha, za totalny nieogar, za pacyfizm, za wytrwałość, za bycie przykładem ;A;

Nielubiane:
…Shogo Haizaki – zasłużył na śmierć poprzez podpalenie. Nie chcę spoilerować, ale osoby na bieżąco pewnie wiedzą o czym mówię .-.

…Hanamiya Makoto – jak wyżej .-.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
V: AOKISE, no oczywiście, że AoKise, bo jakby inaczej.
MidorimaTakao, tooo.. to pairing, który mnie.. EKHM.. ‘zauroczył’ dzięki opowiadaniom Black xD
AkaKise, jak wyżej *q*

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
V: Trudno wybrać… Ale chyba mimo wszystko najbardziej mnie jara Kamiya Hiroshi, podkładający głos pod Akashiego… Jeszcze nie było okazji nacieszyć się jego głosem, ale to jest mój niezwyciężony leader.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
V: Ja… Ni-nie wiem… Obawiam się, że nie zwracam zbytniej uwagi na autorki .-.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
V: W sensie fizycznym Kuroko. Mam z nim dakimakurę i molestuję go noc w noc. Jeśli chodzi o sens psychiczny, to chyba z każdym po trochu mam coś wspólnego ^ ^ Nie ma konkretnej postaci, z którą bym się utożsamiała. Jednego dnia potrafię ryczeć jak Kise, żeby drugiego mieć ochotę pobawić się nożyczkami w nietypowy sposób jak Akashi *q*

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
V: Chyba leci trzeci rok. Sam program znam już chyba z pięć-sześć lat.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
V: Bo mnie jara robienie czegoś z niczego, wzbudzanie emocji, tworzenie po prostu czegoś ładnego, co nie tylko mnie, ale też innym się podoba. Po za tym nie mam nic innego do roboty >.>

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
V: Z każdym anime, mangą, fanartem, który akurat mnie zainteresuje. Dużo by tu wymieniać…

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
V: Jeżeli wziąć pod uwagę full amv/mmv (czyli jakieś 2:30-3:00) może mi to zabrać nawet z dwa-trzy tygodnie. Oczywiście wliczając szkołę, przerwę na sen i jedzenie .w.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
V: Tak jakoś sama przychodzi .-. Zwykle to piosenka daje mi kopa w dupę i do przodu ;w;

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
V: Oh yeah. Wciąż i wciąż jestem inspirowana *-* tylko niestety nie każdy pomysł zostaje zrealizowany ^ ^’

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
V: NIE MAM ŻYCIA REALNEGO!
~buahahahah!
-blat face-

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
V: W sumie bez przerwy pracuję z muzyką ^ ^ Tu już nie mam żadnych ograniczeń. Od popu do metalu i jeszcze dalej~

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
V: Taaak… Bez bicia się przyznam, że to było całkiem miłe *-* że ktoś był na tyle zdesperowany, żeby zapożyczyć mój pomysł, czy nawet cały klip o-o ale cóż, większość konfliktów pod tym względem zostały rozwiązane złożeniem broni

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
V: Coś zajebistego, takiego, że wow z całym Kiseki no Sedai, ale to dopiero jak w końcu cholerne ferie przybędą.

Q: Rady dla początkujących twórców.
V: Nie zniechęcajcie się krytyką. Róbcie co wam w duszy gra i nie zważajcie na jakieś niepochlebne komentarze. Poza tym dużo sexu zwiększy wam oglądalność -w-

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
V: ‘D’, ale jak tak wcześniej patrzyłam na wcześniejsze wpisy, to nawet z tym co mam czuje się jakaś mała XD

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
V: Oczywiście. Leży w moim łóżku roznegliżowany (czytaj: dakimakura).



R I H I T O (R)


Q: Przedstaw się!
R: Dzień dobry, jestem rihito.

Q: Ile masz lat?
R: Dość dużo, ale powiem tylko że -naście lat skończyłam jakiś czas temu.

Q: Gdzie mieszkasz?
R: Obecnie w Warszawie.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
R: Leniwa, leniwa, leniwa, leniwa i jeszcze raz leniwa?

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
R: Czytanie książek, oglądanie filmów i nauka języków.

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
R: Yuri – nie jestem obeznana z tym gatunkiem, ale lubię jedną mangę, tj. Gunjou. Jedna z lepszych ogólnie jakie powstały, nie tylko spod znaku tzw. białej lilii.
Yaoi – czytam, oglądam, lubię.
Hentai – staram się tego unikać – wartości artystycznej to nie ma żadnej, to i nie ma sensu tego oglądać/czytać/cokolwiek.

Q: Za co lubisz KnB?
A: Za co lubię KnB? Przede wszystkim za bohaterów - ich różnorodność aż powala; no i za akcję – nie zdarzyło mi się, żebym się nudziła podczas czytania któregoś rozdziału/oglądania anime.

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
R: Akashi Seijuro – o mojej miłości do niego to mogłabym napisać książkę, ale nie wiem czy ktokolwiek chciałby ją przeczytać. Intryguje mnie on i jego charakter + czy już wspominałam, iż uwielbiam jego seiyuu? NO WŁAŚNIE, JEGO SEIYUU!
Midorima Shintaro – mam ogromną słabość do tsundere chłopców – no poza tym, nie oszukujmy się, JEGO NIE DA SIĘ NIE LUBIĆ.
Kasamatsu Yukio – jest rewelacyjnym kapitanem, nieprawdaż? Dodatkowo, ma ode mnie plusa za głos!
Hanamiya Makoto i Haizaki Shogo, ale tego to już chyba nie muszę tłumaczyć.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
R: AkaMido (i na odwrót), AoKise, MidoTaka

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
R: Kamiya Hiroshi – moja miłość do niego trwa już dość długi czas.

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
R: Właściwie to nigdy się nad tym nie zastanawiałam, chyba czytam zbyt mało doujinshi. Aczkolwiek, bardzo lubię komiksy z pixiv, tyle że tutaj nie przywiązuję uwagi do autorki/autora.

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
R: Jeśli już mam kogoś wybrać, to niech będzie to Midorima. Łączy nas przede wszystkim jedno: lubimy non stop poprawiać swoje okulary 8D

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
R: Fanfiki piszę od dość dawna – od pięciu lat, ale wciąż nie jestem w tym dobra. Szkoda.

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
R: Rysować nie potrafię, montować video też nie, tak więc pisanie to była jedyna opcja, która wtedy wchodziła w grę.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
R: Nie, nie tylko. Nie lubię ograniczać się do jednej serii; zdarza mi się coś napisać z Karneval, Magi, Chihayafuru, Sakamichi no Apollon, Mobile Suit Gundam 00, Durarara!! a nawet coś z fandomu seiyuu *wyszczerza zęby*

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu twórczego?
R: Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale patrząc po jakości napisanych przeze mnie rzeczy to dość mało czasu.

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
R: Z tego co mnie otacza, z książek, filmów, z własnej wyobraźni.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
R: Obecnie jeszcze nie, ale mam nadzieję, że wkrótce się to zmieni!

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
R: Nie mam żadnego problemu z łączeniem swojego prywatnego, nudnego życia z pisaniem. Ba, mogę nawet pisać o każdej porze dnia i nocy.

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
R: Czasami lubię pisać w ciszy, a czasami przy akompaniamencie muzyki, typu Sigur Rós, Björk, Kings of Convenience, Regina Spektor etc. etc. Nie pogardzę też japońskimi zespołami i solistami.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
R: Raczej nikt nie chciałby tego plagiatować ;)

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
R: Plany twórcze na najbliższą przyszłość? Tona rzeczy o AkaMido/MidoAka i innych pairingach, żeby nie było że jestem monotematyczna! :D

Q: Rady dla początkujących twórców.
R: Pisać, pisać i jeszcze raz pisać!

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
R: Napiszę tylko tyle: MAŁE PIERSI SĄ FAJNE! :D

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
R: O ile dobrze pamiętam, to nie mam.



K A N Z A G I (K)


Q: Przedstaw się!
K: Rodzice nazwali mnie najpiękniejszym imieniem świata - Ewa

Q: Ile masz lat?
K: Ćwierć wieku na karku.

Q: Gdzie mieszkasz?
K: Aktualnie trójmiasto, choć mam nadzieje, że w czerwcu będzie zmiana.

Q: Podaj do 5 słów, które najlepiej Cię opisują.
K: Wesoła, ktoholik, marzycielka, irytująca, artystyczny nieład ( w sumie sześć wyszło, przepraszam ^^)

Q: Czy masz inne zainteresowania (poza m&a)?
K: Interesuję się piłką nożną, fantastyką w każdym wydaniu. Jeśli można nazwać to zainteresowaniami to robótki ręczne, jakieś takie plecionki, wycinanki, itp., jeszcze Formuła 1 i jeszcze w Lola lubię grać

Q: Jakie jest Twoje nastawienie do yuri, yaoi i hentai?
K: Yaoi kocham, yuri raczej omijam, a hentaie jakoś mnie nie kręcą.

Q: Za co lubisz KnB?
K: Za postacie, bo tak ogólnie nie lubię koszykówki i dalej nie do końca ogarniam zasady ^^ No i za paringi jakie tam można stworzyć :P

Q: Wymień lubiane i nielubiane przez Ciebie postaci z KnB (z uzasadnieniami).
K: Lubię:
Taiga Kagami - upór tego gościa jest niesamowity. Nie ważne co on nigdy się nie poddaje. Do tego dopuszcza do siebie myśli, że jednak sporo mu brakuje i cały czas się rozwija.
Tetsuya Kuroko - te jego pojawianie się znikąd jest bosskie. I w sumie jest dość nietypowym głównym bohaterem. No i nie umie rzucać do kosza (mamy jedną cechę wspólną^^)
Riko Aida - to jedna z niewielu dziewczyny w takich seriach, której pojawienie się na ekranie nie powoduje chęci zniszczenia komputera. Uwielbiam jej uśmiecha, kiedy zaczyna grozić chłopakom ^^
Yukio Kasamatsu - kocham go. Moim skromnym zdaniem to jest najlepszy kapitan ze wszystkich drużyn. Nie ważne co on się nie poddaje i nie daję się poddać drużynie. I urzekają mnie jego skarpetki.
Kazunari Takao - takie pozytywne dziecię z niego. Nawet jeśli przegrywa to szybko wraca mu panowanie nad sobą. Chodzi i czar uśmiechu rozsiewa dookoła siebie :P
Nie lubię:
Satsuki Momoi - jej pojawienie się na ekranie podniosło mi ciśnienie. Nie cierpię takich dziewczyn. Jakbym spotkała na ulicy to bym zatłukła. I do tego do biednego Kuroko się przyczepiła. Nie lubię i już.
Ryou Sakurai - jego "przeprasza" mówione co chwile denerwowało mnie. Jakoś takie, niby wystraszone niby nie, postacie mi nie odpowiadają.
I to chyba tyle. W sumie lubię dużo postaci z KnB, ale tamta czwórka zajmuje podium.

Q: Jakie są Twoje ulubione pairingi z KnB? (max. 3)
K: Kagami i Aomine (nie idzie zauważyć, nie? :P)
Riko i Hyuuga
Kuroko i Kise

Q: Jaki jest Twój ulubiony seiyuu z KnB?
K: Yuuki Ono, Tatsuhisa Suzuki, Kensho Ono, Hiroshi Kamiya, Chiwa Saito

Q: Jakie są Twoje ulubione autorki/circle rysujące doujinshi z KnB?
K: oniyuri, bo stworzyła historie, przez którą uwielbiam AoKaga

Q: Która postać z KnB jest Ci najbliższa i dlaczego?
K: Ryouta Kise, ponieważ jest jakby kopią mojego przyjaciela.

Q: Od ilu lat tworzysz fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Coś koło 10, tak mi się wydaje. Przechodziłam rożne fazy od HP przez piłkę nożną i Naruto, a aktualnie KnB i Lol

Q: Dlaczego akurat fanfiki/fanarty/fanvidea?
K: Nie umiem rysować i programów do tworzenia filmików też nigdy nie ogarnęłam.

Q: Czy tworzysz dzieła tylko z KnB? Jeśli nie, to z jakich innych serii?
K: Póki co w przygotowaniu kilka jednopartówek do Naruto, Mai Hime i Kiddy Grade.

Q: Ile przeciętnie zajmuje Ci przejście od pomysłu do gotowego produktu
twórczego?

K: To zależy. Witamy w piekle to raczej taki impuls wymyśliłam i umieściłam. Kto ma odwagę trochę nad tym myślałam, ponieważ pomysł zrodził się na długo przed witamy w piekle. A na przykład "To" nie było planowane i przemyślane. Do tej pory się zastanawiam jak to stworzyłam ^^

Q: Skąd czerpiesz motywację do pracy?
K: Ze świadomości, że ktoś czyta to co stworzę. I jak jestem pospieszana. W tedy tworzy mi się najlepiej.

Q: Czy zostałaś kiedykolwiek zainspirowana przez inną osobę z Fanzone/fandomu?
K: Chyba raczej nie. Nie umiem tworzyć wesołych rzeczy, a póki co to jednak większość dłuższych opowiadań to jednak bardziej komedie. Nawet jeślibym chciała się zainspirować to byłoby ciężko.
A nawet jeśli pojawi się coś smutniejszego to w mej głowie jest tyle dołujących pomysłów, że nie muszę się inspirować.

Q: Czy łatwo jest Ci pogodzić życie twórcze/fandomowe z realnym?
K: Raczej tak. Szczególnie jak w pracy na mnie nie patrzą :P

Q: Wolisz pracować w ciszy czy przy muzyce (jakiej)?
K: Chyba jednak przy muzyce. Na przykład witamy w piekle tworze tylko przy Requiem For A Dream, przy innej nie wychodzi mi pisanie tego, w ciszy z resztą też nie. A tak przy wszystkich swoich dłuższych tworach mam jedną piosenkę przy, której najlepiej mi się piszę.

Q: Czy spotkałaś się kiedyś z plagiatem swoich prac?
K: Raz, ale to za czasów HP. Swoja droga to było tak straszne, że do tej pory zastanawiam się czym kierowała się osoba, że to skopiowała.

Q: Jakie są Twoje plany twórcze na najbliższą przyszłość?
K: Seria jednopartówek z LOla. Ukończyć Witamy w piekle. Popisać trochę opek do innych serii niż KnB. A i umieścić takie długaśne prawie bez końca opowiadanie związane z KnB i piłką nożną. Ale żeby to zrobić muszę komputer z naprawy odzyskać.

Q: Rady dla początkujących twórców.
K: Pisać, dawać do oceny innym i nie poddawać się

Pytania dodatkowe:
Q: Jaki nosisz rozmiar stanika?
K: Aktualnie D.

Q: Czy masz dziewczynę/chłopaka?
K: Na szczęście nie ^^

{ 2 komentarze... read them below or Comment }

  1. Starzy ludzie w fandomie *macha* Za mną ćwierć wieku już od jakiegoś czasu ;v;

    ReplyDelete
  2. Veronica bardzo mi miło, że dzięki mnie polubiłaś dane pairingi, ale... dlaczego aj cie cholerka nie znam? 8D'''

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -