Posted by : riwethiel June 28, 2013

Zbliża się koniec miesiąca, a to oznacza, że czas na podsumowanie tego, co ukazało się na japońskim ryneczku przez ostatnie plus-minus 30 dni. Oczywiście mam na myśli goodsy z Kuroko no Basuke :D! Proszę mi wybaczyć, jeżeli coś przeoczyłam, ale sesja robi swoje. Jeżeli ktoś widział się z moim mózgiem, proszę go ode mnie pozdrowić i powiedzieć, że tęsknię, lol.

Wracając do goodsów, w miesiącu czerwcu ukazały się: kieszonkowe opakowania na chusteczki (dla osób z dużymi kieszeniami XD), kolejna seria kubków melaminowych, metalowych breloczków oraz plakatów. Do tego mini wersja toreb szkolnych, pałeczki, pocztówki, zakładki do książek, składane kartonowe pudełka oraz wachlarz z bohaterami w wersji chibi.

W październiku pojawi się kolejna odsłona gashaponów pod nazwą 4Q. Seria będzie zawierała 3 nowych bohaterów, którzy w formie figurki pojawią się po raz pierwszy. Będą to Izuki, Hanamiya i Miyaji! Pozostała trójka to Kuroko, Kagami i Murasakibara. Aż czuć zbliżający się drugi sezon! :)

PS. Wybaczcie kolejne zdjęcie pluszaków, ale jestem w nich zakochana ;D


Kieszonkowe opakowania na chusteczki
19 x 13 cm, 840 jpy/szt.




Kubeczki melaminowe
630 jpy/szt.




Metalowe breloczki
315 jpy/szt.




Mini naklejki
294 jpy/28 szt.




Mini torba
19 x 12 x 6 cm, 2100 jpy/szt.




Pałeczki
21 cm, 630 jpy/szt.




Plakaty
format A3, 472 jpy/szt.




Zestaw plakatów
ok. 20 x 50 cm, 525 jpy/szt.




Pocztówki
14,8 x 10 cm, 525 jpy/zestaw.




Pudełka
38 x 26 x 25 cm, 1050 jpy/szt.




Wachlarz
21 cm średnicy, 367 jpy/szt.




Zakładki
6 x 9 cm, 682 jpy/szt.




źródło: animate-onlineshop, cdjapan, 凉子酱__只求RageOn大卖@weibo.com, amiami.com

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. To wszystko jest takie piękne, że aż mój głupi portfel odmawia współpracy :(

    // Taka pomolestuj Midorina ode mnie ;P

    ReplyDelete
  2. http://4.bp.blogspot.com/-NUMiQMiGHLk/Uc2xn-zuUxI/AAAAAAAADyo/42k8kFjA2ZA/s300/plakat+a3+472+a.jpeg Moe suuuugiruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  3. Poduszka *_* Z chęcią Ci ją ukradnę...
    Dawaj mi ją! XD
    A teraz wracam do nauki~ T.T

    ReplyDelete
  4. Pałeczki są takie słodkieeeeee~ <3333

    ReplyDelete
  5. Awww normalnie uwielbiam Kagamiego na tych goodsach, bo zawsze ma fajowe miny ^ww^

    ReplyDelete
  6. Fajne są te torby, metalowe breloczki i plakaty ^^ z kagami i aomine

    ReplyDelete
  7. Wachlarz mnie zniszczył! ^^

    ReplyDelete
  8. Kocham je wszystkie:) och już czekam i czekam na drugi sezon:D dobrze, że będzie już niedługo:P październik to oficjalna wersja prawda?:) ach taka zakładka - czy ja bym się na książce skupiła? xd

    ReplyDelete
  9. Szkoda że nie macie Twitter albo fb ;p hehe ...

    ReplyDelete
  10. @Carrie: Prosze bardzo, tylko ta akurat nie jest moja! 8D Skop sesji dupe!

    @Berii: Tak, 100% pazdziernik. Oficjalne info z Shounen Jumpa :)

    @Donfael: Mamy twittera, ale skonczylo sie tylko na jego zalozeniu XD (moze go w konu uruchomimy) FB pewnie tez nie mialby kto prowadzic, a ja jego zwolenniczka niestety nie jestem ^^;

    ReplyDelete
  11. ooo serio macie ^^, ale fajnie ... ja mam konto, ale nie wiem co w nim pisać xD hehe czy coś nie kiedy ^^

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -