Posted by : riwethiel June 18, 2013


W końcu nadszedł długo wyczekiwany przez wiele fanek dzień! Urodziny Kise Ryouty! Jest to również i dla nas szczególna data, albowiem nazwa bloga pochodzi od jego wspaniałej techniki kserokopiarskiego papugowania. Wszystkiego najlepszego dla naszego solenizanta!

Dzisiaj bardzo skromna aktulaka, ale za to dosyć "ciężka". Z przyjemnością prezentuję Wam doujinshi AoKise, nad którym nasza ekipa spędziła prawie cały miesiąc - Kanashii Mamono autorstwa Tanaki. Dlaczego tak długo zajęło nam jego przygotowanie? Książeczka ta ma aż 96 stron @__@! Ja sama, jako edytorka, jestem pod wrażeniem, że przebrnęłam przez ten doujin, ale był on wart każdej spędzonej przed ekranem godziny. Historia to typowe słodko-gorzkie okruchy życia, jednak osobom wrażliwszym polecam zaopatrzenie się w paczkę chusteczek podczas czytania! Jak ktoś potrzebuje potrzymania za rękę, to jestem do dyspozycji ;D!

PS. Zabijecie nas, ale jest nowa podpowiedź do hasła *ucieka w strone zachodzącego słońca*.


Doujinshi:
Kanashii Mamono

{ 11 komentarze... read them below or Comment }

  1. Uwa, Mamon ♥ To czas na dupsonowe trzymanie za rączki ;_; Wiem ile trudu włożyłyście w ten doujin i gratuluję, że udało wam się go w końcu skończyć *otwiera szampana* Jesu, kochamy was ♥ ;_;

    Yay, KiKasa 8D
    Najlepszego dla kserokopiarki ♥

    ReplyDelete
  2. W ten pamiętny dzień kupiłam sobie skaner *chwali się po raz n-ty*

    Gratulacje *bija brawo*

    I najlepszego Kisem, zwlaszcza mojemu <3

    ReplyDelete
  3. Niektóre miny Aomine rozwalają xD Najlepszego dla Kise.
    I dziękuję za doujinshi *^*
    Kise i Kasamatsu <3 Świetnie wyglądają... Przez Ciebie Riw nie mogę się jeszcze bardziej doczekać mojego seta ^_^

    ReplyDelete
  4. Co jak co, ale urodziny Kise nie mogły zostać przez Was pominięte. xD
    Dziękuję za ten cudowny, długi doujin. <3 W dodatku to tytuł tak bardzo w moim guście. Dobre jebanko nie jest złe, ale angst to jednak to co lubię najbardziej. Wyznanie Aomine i to jak opisał je Kise było takie urocze. T.T Dobrze, że ostatecznie wszystko skończyło się szczęśliwie. Po zawirowaniach musi być happy end! >.<
    Co do omake... To wcale nie jest śmieszne, gdy ma się w głowie sporo wersji na jakiś dymek, albo całą scenkę. *jej zmora* T.T

    ReplyDelete
  5. Tanaka, dzięki!
    Myślę, że Kise byłby zachwycony tak długimi przygotowaniami do prezentu na jego urodziny. :D

    ReplyDelete
  6. O co chodzi z tym hasłem ?? on jest związane z anime?? albo z postaciami ?? czy raczej coś innego??

    ReplyDelete
  7. Zerknij do zakładki Doujinshi i przeczytaj raz jeszcze podpowiedzi do haseł :)
    Pojawiło się nowe, o to chodzi.

    ReplyDelete
  8. *smarcze w podusie* Uwah, ten doujin jest świetny ;w; Gratuluje przetłumaczenia tego cudeńka :D

    ReplyDelete
  9. Waaa bardzo dziękuje !!! :* kocham aomine i Kagamiego ich charaktery mnie tak ciągną do nich świetnie grają mrrrr wreszcie się dobiłam do tej mangi ^^, ale się ciesze hihhi

    ReplyDelete
  10. QwQ Ojejujeju~ nowy dj~ *świeci jak latarnia* Dziękuję ^^

    ReplyDelete
  11. Bardzo dziękuję za waszą ciężką prace *kłania się*

    Osobiście uważam ze problemy Kise są bardzo uniwersalne w tym doujinie, bo poniekąd każdy ma takie dylematy, czy osoba z którą jesteśmy na pewno jest tą z którą chcemy spędzić resztę życia.
    Strasznie mi się on podoba, wzruszyłam się i ogólnie podoba mi się kreacja bohaterów....choć może wydawać się że Aomine jest zbyty miękki, dla mnie fakt ze nie uderzył Ksie jest największym pokazem jego męskości.

    Jeszcze raz z całego serca dziękuję <3

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -