Posted by : riwethiel July 22, 2013

Witam wszystkich po weekendzie! Dzisiaj przynoszę Wam kolejną porcję informacji na temat character goodsów, które swoją premierę na japońskim ryneczku będą miały (lub już miały) w gorącym miesiącu lipcu! Z pewnością jest na czym zawiesić oko i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, gdyż pod cut'em znajdziecie aż 83 zdjęcia. Czego można się spodziewać? Między innymi długo wyczekiwanej serii mini figurek, całego wachlarza przywieszek do telefonów jak i innych komórkowych akcesoriów, lusterek, melaminowych miseczek i sztućców, czarek na herbatę, mini ręczników, wachlarzy, przypinek, kolejnych odsłon plakatów z bohaterami serii czy nawet worków na buty z logo szkół. Kolejną kropelką w morzu goodsów z tego miesiąca, a również i nowością, są puzzle o wielu rozmiarach i wzorach. Dodatkowo w sklepach pojawi/ła się reedycja zeszłorocznych, wakacyjnych t-shirtów oraz ręczników.

Pozwoliłam sobie wstawić do posta zdjęcie z soboty (konwent Balcon: Animachina). Pozdrawiam wszystkie przekochane, przeurocze i przesympatyczne cosplayerki z Kuroko no Basuke, które napadłam i wyściskałam. Wasza oddana psychofanka,
riw

PS. Do wszystkich zainteresowanych - założyliśmy twittera!

Album na plakaty
2415 jpy/szt.




Breloczki
525 jpy/szt.



Curry
682 jpy/opakowanie




Czarki na herbatę
4,8 x 4,2 cm, 315 jpy/szt.




Etui na telefon
13,5 x 10,5 cm, 609 jpy/szt.




Figurki
4-5 cm, 577 jpy/szt.




Lusterka
13 x 10,5 cm, 525 jpy/szt.




Melaminowe miseczki
6,5 x 10,2 cm, 630 jpy/szt.




Melaminowe sztućce
13,5 x 2,5 x 1 cm, 399 jpy/szt.




Mini ręczniki
20 x 20 cm, 525 jpy/szt.




Naklejki
18 x 18 cm, 636 jpy/szt.




Plakaty
format A3, 462 jpy/szt.



51,5 x 18,2 cm, 525 jpy/szt.




Przypinki
15 x 15 cm, 3045 jpy/zestaw.




Przywieszki
1050 jpy/szt.




Przywieszki (czyściki do telefonu)
7,5 x 4,4 x 3 cm, 504 jpy/szt.




Przywieszki (dzwoneczki)
2,5 x 2,5 x 1,5 cm, 349 jpy/szt.




Puzzle
18,2 x 25,7 cm; 108 elementów, 1050 jpy/szt.



26 x 39 cm; 300 elementów, 1575 jpy/szt.



10 x 14,7 cm (x3); 150 elementów, 2520 jpy/zestaw




Ręczniki (reedycja)
35 x 100 cm, 1680 jpy/szt.




T-shirt (reedycja/nowe)
2625 jpy/szt.





Tabliczki na drzwi
18 x 13 cm




Wachlarze
1680 jpy/szt.




Worek na buty
48 x 38 cm, 525 jpy/szt.




źródło: animate-onlineshop, cdjapan, 凉子酱__只求RageOn大卖@weibo.com, amiami.com

{ 10 komentarze... read them below or Comment }

  1. Miseczka z Shutoku moeeeeeeeeeeeeeee~~

    MidoTaka byli tacy fajowi na konie :D

    ReplyDelete
  2. Balcon! Dlaczego mnie tak nie było!?
    Niezbyt często się udzielam, ale czytam, czytam.

    ReplyDelete
  3. Kagami nagi ^^ awww i dziękuje za twitter ^^ mrrr hihi <3 od razu dałam by obserwować hihi

    ReplyDelete
  4. Cosplay Midorimy :D Też bym wyściskała *^*
    Widziałam już inne statuetki na ebayu, te dopiero są cudne <3

    ReplyDelete
  5. Figurki są takie słodkie, ale tak bardzo mnie na nie nie stać. T.T
    Poza tym, puzzle 108 elementów, idealne dla mnie. <3 Z 1000 sobie nie radzę. T.T

    ReplyDelete
  6. Riw była na Balconie? D: A ja miałam koszulkę z Akashem, nie uhagałam Cię, bo nie wiedziałam jak wyglądasz ;_;

    ReplyDelete
  7. @Otai: Byli super moeeeee. Jak Midorima podwijal Takao rekawki i dsghsdlgh /smierc fangerla

    @ehawee: Cieszymy sie z kazdego komentarza :D

    @Donfael: Dzieki :D

    @Carrie: No *-*

    @Tabitha: Jakby nie byly takie malusie, to bym sie zastanowila, ale to kosztuje miliony, a jest niewiele wieksze od gashapona ;<
    Puzzle serious business XD

    @Ayakashi: Byla! Jak nie prowadzila atrakcji, to gwalcila cosplayerow XD Buuu, jak moglam przegapic koszulke z Akasiem T3T Bedziesz na B-5?

    ReplyDelete
  8. @Riw: Będę. I będę w tej samej koszulce, bo w dużej mierze dzięki niej ludzi mnie poznają "DDD

    ReplyDelete
  9. @Ayakashi: Wheeee~ Sala WTF Azja ~edycja sportowa~ zaprasza ;3 Na pewno mnie tam znajdziesz.

    ReplyDelete
  10. Sama bym zmacała te dziewczyny z cosplay'u @w@
    Heh albo kiedyś wypcham se cycki,jak będzie cosplay Aomnie i dam się zmacać @w@ *miszcze złego planu*
    Awwww~!

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -