Posted by : Kiba July 17, 2013

Uff, mimo późnej pory jestem prawie tak mokra jak kurczakowaty Aomine. U was też tak gorąco? A wszystkie próby poprawy sytuacji kończą się inwazją komarów do mojego królestwa, więc muszę cierpieć... Zanim jednak zostaniemy męczennikami, przynosimy Wam troszkę dobroci.

Dzisiaj tylko manga, ale za to aż do końca tomiku ^^. Następnym razem przymierzamy się do 'nowych' rozdziałów, ponieważ bardzo je zaniedbałam *skrucha*. Jeśli internet nie odmówi mi posłuszeństwa, to postaram się załadować tomik na nasz reader oraz CM dla wszystkich, którzy wolą czytać online.

Ale to nie koniec dobrej nowiny. Do Fanzone dołączyła cała gromadka duszyczek: Akasu, Buka-sama, Grosse Geheimnis oraz Kanako - wszyscy piszą fanfiki. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z ich twórczością i dopingowania w pisarskich zmaganiach.


Manga
Rozdział 078
Rozdział 079
Rozdział 080

{ 14 komentarze... read them below or Comment }

  1. Gdzie som dzikie seksy, tylko robota i robota ヘ(。□°)ヘ*komentarz bez sensu*

    ReplyDelete
  2. Idem pochłaniać nowe rozdziały po polsku <3

    dziękuję xD

    ReplyDelete
  3. uhuhuhuhuh tyle dobroci :* już się nie mogę doczekać dalszego ciągu <3 u mnie też tak gorąco ale mam moskitierę w oknie więc komary nie naruszają mojej świątyni wytrwałości w tłumaczeniu życzę i jeszcze raz dziękuję :* ^_^

    ReplyDelete
  4. Dziękować. <3 Bójcie się, bo wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że Waneko sprawiło sobie licencje na Kuroko (a przynajmniej ich podpowiedzi na to wskazują). Osobiście mam nadzieję, że nie, bo oni są strasznie podatni na to co powiedzą fani a jak czternastki stwierdzą tego nie tłumaczyć, tego też nie to potem będziemy mieli takie "Kiseki no Sedai" w polskiej mandze. =.=

    ReplyDelete
  5. geez, tylko nie Waneko. mam uraz.

    ReplyDelete
  6. @Otai: rób rób. Z tego co słyszałam od riw to dzikie seksy w planach ^^

    @Aominecchi: Muszę o tym pomyśleć. Choć z drugiej strony polowanie na komary chyba pomaga w zbijaniu zbędnych kalorii XD

    @Tabitha: No doszły mnie te słuchy, oj doszły. Choć osobiście obstawiam Durarę,a w głębi duszy liczę na Shingeki no Kyojin. Ale pożyjemy, zobaczymy

    香奈子: Co się stało?

    ReplyDelete
  7. @Otai: Do roboty, a nie spac! XD

    @Tabitha: Nie mamy sie czego bac :) Jezeli Waneko faktycznie pozyska licencje na KnB, to bedziemy sie niezmiernie z tego cieszyc :D W szczegolnosci, ze w jakims tam malutkim stopniu przyczyniamy sie do promowania tej serii w Polsce, tehee :3

    ReplyDelete
  8. Nowe rozdziały po polsku ahhhh sprawiacie że me serce zalewa fala ciepła i radości. <3 dziękuje.

    Co do rozdziałów:
    -Mukkun Zrehabilitował się trochę w moich oczach
    -rozumiem argumentacje Akashiego, dlaczego, nie grał i jest moim zdaniem bardzo sensowna
    -czytając miałam uczucie pt. "muszę wymyślić cokolwiek żeby teraz nie zagrali bo nie ma odpowiedniego napięcia i spektakularności"
    - To wspaniałe że Aomine dał z siebie tak dużo w meczu z Kise.....<333

    Co do Waneko:
    W zgadywaniu tytułów siedzę dość głęboko i staram być na bieżąco ze wszelkimi możliwymi przeciekami.
    @Kiba- co do durarary to zapowiadany shonen ciągle powstaje, drrrr jest skończone jednak nie wiem czy nie powstają inne mangi z tego uniwersum i czy przez taki fakt można uznać mangę za kontynuowaną.

    Głowni faworyci to Magi, Kuroko i Shingeki. Ale pamiętajmy że j.p.f. również zapowiedział że starają się o jakiegoś mega shonena ;).

    Jeszcze raz sparkle, miłość i podziękowania za rozdziały <3

    ReplyDelete
  9. Waaa, ale zaciesz miałam jak zobaczyłam ze new manga, a co będzie jak wyjdzie anime tego masakra xD eksploduje z radości xD hehe wrrr <3

    ReplyDelete
  10. @gg gonia: No właśnie Durarka również nie jest zakończona. Skończył się arc, ale dalej powstaje o ile mi wiadomo. Ale w sumie będę się cieszyć ze wszystkich wymienionych jakby wyszły XDD

    ReplyDelete
  11. W końcu są rozdziały na mediafire. Normalnie was kocham. <<3

    ReplyDelete
  12. Mam takie pytanie: Czemu na tej stronie grupy skanlacyjnej... jest Kuroko? http://www.will-breakers.pl/przyklad/index48.php

    ReplyDelete
  13. @Anonim: A czemu nie...? XD

    A tak serio... Poniewaz grupa Will Breakers rowniez wydaje ta mange, z wlasnym tlumaczeniem i edycja :)

    ReplyDelete
  14. @riwethiel: ale są bardzo do tyłu i dobrze im tak! BUAHAAHA... nie ważne .-.

    A ja cierpliwie czekam na "nowe" rozdziały spod waszych rączek C:

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -