Posted by : Kiba July 07, 2013

Tęskniliście? Bo my bardzo. Wracamy więc z wylegiwania się po sesji z nową porcją dobroci.

Ale najpierw - wszystkiego najlepszego dla pana złote palce, czyli Midorimy Shintarou!


W ten piękny letni dzień mam zaszczyt zaprezentować Wam dwa rozdziały mangi, w których sporo Himuro i pojawia się Buka Mukkun z cudownym tekstem do Kuroko. Nie wiem czemu, ale jak dla mnie to ma tam minę jak pedobear i aż drżę o Kuroko jak tak ich razem widzę XD. Rozdziały wyjątkowo załadowane zostały na 4shared, gdzie aby ściągać, należy najpierw założyć darmowe konto.
Oprócz tego 2 doujiny, pierwszy -  Saredo kimi wa koi ni ochiru to MidoTaka (no bo jak tu świętować urodziny Midorimy bez Takao? No nie da się), ale nie do końca w stylizacj, do jakiej jesteśmy przyzwyczajeni. Drugi, o wymownym tytule Chuu! to przesłodki MuraMido, które doskonale buduje napięcie aż do momentu kulminacyjnego, w którym... (jestem wredna i tak przerwę).

A teraz zgodnie z obietnicą mamy dla Was konkurs na dłuższą formę literacką *fanfary*! Ponieważ mamy wakacje, motywem przewodnim Waszych zmagań pisarskich będą... uwaga, uwaga... WAKACJE :D! (Nie wpadlibyście na to). W Japonii przyjęło się, że podczas wakacji opowiada się historie o duchach. Dlaczego? Ponieważ w trakcie słuchania strasznej historii człowiek oblewa się zimnym potem i dostaje dreszczy, co według Japończyków stanowi najlepszy sposób na ochłodzenie się w gorący dzień (honmani). Dlatego do wakacji dokładamy Wam duchy. Ale to nie wszystko! Utrudniamy Wam zadanie wymagając użycia w opowiadaniu 10 narzuconych z góry słów, które znajdziecie w regulaminie poniżej. Zachęcamy Was gorąco do udziału w naszym konkursie i trzymamy kciuki za wszystkich szaleńców, którzy podejmą się naszego wyzwania!!

K O N K U R S !!!

Motyw przewodni: Wakacje z duchami
Słowa klucze: papryka, kserokopiarka, glonojad, ogon, ślub, ocet, rura, kajak, komórka, zamek (mogą występować w dowolnym przypadku i liczbie)
Gatunek: dowolny
Pairing: dowolny (homo, hetero, inny - czyt. jak ktoś chce napisać Aomine x cycki lub Kuroko x shake waniliowy - droga wolna! Wszystkie chwyty dozwolone) lub brak
Ilość słów: 1000-4000
Termin zgłaszania prac: 06.08.2013, 23:59
Każdy uczestnik może zgłosić tylko jedno opowiadanie!

Prace prosimy przesyłać na adres: knb.fansite@gmail.com z dopiskiem "Wakacje z duchami"! W mailu prosimy o podanie: swojego nicka, tytułu pracy, pairingów, ograniczeń wiekowych/ostrzeżeń (jeśli jakieś się do niego odnoszą) oraz krótkiego opisu swojego dzieła (kilka zdań). Prace niespełniające wymogów będą dyskwalifikowane!

Trzy najlepsze dzieła zostaną opublikowane na naszej stronie, a na zwycięzców czekają upominki rzeczowe! Zostaną one ujawnione w późniejszym terminie :)

PS. Przez wakacje do działu Fanzone dodajemy raz w miesiącu, także prosimy o cierpliwość! :)


Manga
Rozdział 076
Rozdział 077

Doujinshi:
Chuu!
Saredo Kimi wa Koi ni Ochiru


Gratuluję wszystkim, którzy dotarli do końca tego posta! :)

{ 23 komentarze... read them below or Comment }

  1. XDDD Konkurs jak opowiadanie, które teraz kończę i za jakieś pół godziny opublikuje xD Bym miała z głowy, lol.

    Ale jako zwycięzca poprzedniego challenge tym razem będę w jury <D! Mam nadzieję...
    *można mnie przekupywać mężem i jedzeniem*

    ReplyDelete
  2. Jezu~ nowe rozdziały, nowe dj *jaram się* XDDDDDD MuraMuro <333 *jeszcze bardziej się jara*

    Miodszka ma ręce pełne prezentów :D

    Trzymam mocno kciuki, za każdego uczestnika w konkursie ^^

    ReplyDelete
  3. @Otai: Owszem, zgodnie z obietnicą możesz dołączyć do jury. A jak czujesz się na siłach możesz spróbować podjąć wyzwanie. Kufufufu

    @香奈子: Nie MuraMuro tylko MuraMido XD. Pairing z kosmosu. Nie weźmiesz udziału w konkursie T.T?

    ReplyDelete
  4. My też tęskniliśmyyyy, wheeeeeeeeeee / hug
    Konkurs zagiął mi czasoprzestrzeń XD
    MuraMidoooooooooo / rzuca się / Cóż za urocza para noż kurczę ;-; ♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  5. @Kanako: Napisz fika konkursowego! D:

    @Black: Mam nadzieje, ze moge liczyc na Twoje uczestnictwo w naszym zrytym konkursie :3 (jest wiekszy limit slow T-T!!)

    ReplyDelete
  6. Myślałam o mandze. <3

    MuroMido jara mnie prawie tak samo jak MidoTaka, no <3

    Ano ja bym chętnie wzięła, tylko obawiam, że moja głupota w pisaniu nie zmieści się w żadnych ramach. Zwłaszcza słowa kluczowe *jest przerażona ich ilościom* ^^'

    ReplyDelete
  7. @Kanako: To tylko 10 na minimum 1000, wiec spokojna glowa. Przeciez je spokojnie da sie zmiescic wszystkie w 5 zdaniach XD. Takze bierz udzial i nie marudz! :D

    ReplyDelete
  8. Konkurs jak marzenie ;^; Już wyobraźnia pracuje <3
    Aww, doujiny, magna, jaram sięęę <3 Takie hojne dary ;A;
    No i wszystkiego najlepszego Midorima <3

    ReplyDelete
  9. Tak jest, kapitanie riwethiel! *salutuje*

    Postaram się. Data ważności konkursu jest długa XD

    ReplyDelete
  10. Waa dziękuje za mangę ... Kagami <3 fajny jest trochę mi go szkoda jak opowiadał jak był mały ...

    Co do konkursu to brak pomysłów na to, ale się zastanowię bo czas widzę jest ^^

    ReplyDelete
  11. Nie będę umiała nic napisać...

    ReplyDelete
  12. pan złote palce... nie powiem z czym mi sie skojarzyło xD
    Dziękuje za nowe chapki :D
    no i chyba najważniejsze Najlepszego Midorin...niech los będzie z tobą..? ;D

    ReplyDelete
  13. Tak się spóźnić na urodziny Midorimy... ;_; xD Ale mówi się - najważniejsza pamięć :D
    Doujinshi ^^ Dziękuję.

    ReplyDelete
  14. @mysza: Dlaczego? D: Staw czola wyzwaniu! XD

    @Yuuki: Midorin, ktos tu ma sprosne mysliiiiii! XD

    @Carrie: Dla Ciebie codziennie moga byc urodziny Shin-chana 8D

    ReplyDelete
  15. WIIII!
    Jeszcze więcej rozdziałów :*
    Troszkę opóźnione Najlepszego Paniczu Shintarou :)
    Co do konkursu to jestem nowy, ale może coś uda mi się wydukać :)

    ReplyDelete
  16. No i dlaczego ja nie mam weny na pisanie, jak tu taki fajowy temat konkursowy? Buuu ;____;
    Ale piszcie, piszcie, już się doczekać nie mogę! ^W^

    ReplyDelete
  17. @Aominecchi: Witam i weny życzę coby się udało.

    @Hibari: Dasz radę! Wierzymy w ciebie! Kuroko w ciebie wierzy! I cała reszta też!

    ReplyDelete
  18. Konkurs? Chyba wezmę udział xD Ostatnio jestem za bardzo kreatywna, trzeba coś z tym zrobić.
    Dwa dj x3 Będzie co czytać xD i jeszcze dwa rozdziały. Kocham Was :3

    ReplyDelete
  19. Jeny, jeny, jakie to MuraMido uroczaśne ;w;
    Yay, konkurs, fajnie będzie :D

    ReplyDelete
  20. Nareszcie! Nowe chaptery. Niemniej jednak, jeśli to nie byłby problem, to fajnie, by było gdyby kolejne były na mediafire, bo tamtych niestety nie jestem w stanie pobrać, a rejestrować się tam niestety nie będę, bo moje oprogramowanie antywirusowe nie przyjmuje okien wyskakujących nagle na owej stronce, a raz już kiedyś pobierałam z 4shared inną mangę i wtedy komputer padł mi na cały miesiąc, poczym okazało się, że nie tylko mam wirusa - hakerzy (było o tym głośno w całej Polsce w zeszłym roku, wiele domów zaatakowali) włamali się mi na kompa, właśnie przez szyfrowane wyskakujące okna. Nie mogę ich ciągle blokować w Google Chrome, dlatego ze względu na bezpieczeństwo (wtedy musiałam bulić kasę na komputerowca, który mi usunął w końcu wirusa) nie mogę się rejestrować właśnie tam, przy czym z bólem serca nie przeczytam tych rozdziałów, a z angielskiego noga jestem. ; ; Nie winię was, tylko mam nadzieję, że może jednak będzie tak jak było dotychczas, za co byłabym bardzo wdzięczna. Jestem tu wtóry raz, ale po raz pierwszy muszę podziękować za to, że tłumaczycie rozdziały. :)

    ReplyDelete
  21. Mam głupie pytanie odnośnie konkursiku *kanako włącza się nie ogar*
    Tytuł nie musi nosić nazwy Wakacje z duchami, ne? ;)

    ReplyDelete
  22. @Anonim: Ze wzgledu na problemy techniczne z naszej strony, przez okres wakacyjny bedziemy wrzucac nowe rozdzialy na 4shared. Jednak gdy tylko bedzie okazja, ''przeprowadzimy'' je tam, gdzie ich miejsce, czyli na MF. Prosimy o cierpliwosc :)

    @Kanako: Nie, nie musi, tytul moze byc dowolny :) Wakacje z duchami to jedynie temat przewodni zmagan konkursowych :D

    ReplyDelete
  23. Napisałabym opowiadanie, ale kurde... Pomysłu brak i mnie to, kurde, boli ;___; I wciąż powtarzam kurde, kurde... xD"

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -