Posted by : Kiba July 29, 2013


No a nie? Dziś urodziny obchodzi facet znany wszystkim jako kapitan Kaijou, noszący na co dzień pończoszki podkolanówki. Z racji tego, przygotowaliśmy dla was doujin, o który kiedyś dawno temu nas ktoś prosił, ale gdzieś mi się o tym zapomniało (mea culpa) . A więc przedstawiamy wam Soshite Boku wa Kirei no Imi wo Shiru, w którym dowiadujemy się co nieco o tym, co Kise uważa za piękne (czy to ja, czy on tu mi zalatuje trochę jakimiś sadystycznymi skłonnościami na dłuższą metę? O co dokładnie chodzi nie zdradzę, bo to byłby spoiler).
Manga niestety znów się trochę opóźni, na swoją obronę mam tylko to, że od środy do niedzieli helpowałam na konwencie (jak ktoś był, to może miał okazję mnie widzieć) i mój mózg nie był w stanie tłumaczyć sensownie, a zdania typu "Kali być Kali mieć" by chyba nikogo nie usatysfakcjonowały. Ale nie bójcie się, wielkimi krokami nadchodzi ważna data na którą mamy przygotowane w zanadrzu kilka fajnych rzeczy.

Przypominamy również, że do zakończenia konkursu zostało niewiele ponad tydzień! Być może to ostatni dzwonek dla tych, którzy jeszcze nie zabrali się za pisanie swoich opowiadań~ Czekamy na Wasze prace! :D


Doujinshi:
Soshite Boku wa Kirei no Imi wo Shiru

{ 4 komentarze... read them below or Comment }

  1. Faktycznie z Kise wyszedł mały sadysta. haha Ale sam dj całkiem słodki, co niewątpliwie jest zasługą tej dwójki. Lubię ich komediowe sytuacji z serii, ale nie pomyślałabym, że jako para też mi się spodobają. ^^

    ReplyDelete
  2. Dziękuję za dj. Zajrzę na pewno do niego w wolnym czasie xD
    Najlepszego Kasamatsu! ^^

    ReplyDelete
  3. Weźcie piszcie na konkurs, ludzie XD!

    ReplyDelete
  4. Z miłą chęcią obczaję nowego dj ^^

    Mam pracę na konkurs, ale jeszcze nie miałam okazji jej wysłać ^^'

    ReplyDelete

- Copyright © 2012-2015 Perfect ☆ Copy - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan - Redesigned by riwethiel -